Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt alsof je al overal aan gedacht hebt, komt helemaal goed als ik het zo lees. Probeer misschien echter ook weer niet te gecontroleerd te zijn, want dat kan je medetrippers misschien ook enigszins een onprettig gevoel geven. Ik ken daarentegen jullie "groep" niet dus ik weet niet of dit van toepassing is hoor. Over dat van blije dingen dingen kijken en luisteren vantevoren, ik weet niet of je daar veel aan gaat hebben. De paddestoelen zijn in controle en nemen jou daar mee naartoe waar ze jou mee naartoe willen nemen, hier moet je gewoon voor open staan =) Over die joints, kun je doen, maar je zegt het zo alsof het al zeker is dat je misselijk gaat worden van de truffels. Dit verschilt heel erg per persoon, de een ervaart deze misselijkheid en de ander heeft er totaal geen last van. Daarnaast omdat het je eerste keer is zou ik misschien zeggen van, laat die joints achterwege en wacht puur op de truffelervaring. Ik weet tevens niet hoeveel je gaat nemen voor je 1e keer, maar mocht je met een lage dosis beginnen en blijkt dat je er niet zoveel van merkt, dan is het misschien een goed idee om dán die joints opsteken. Aangezien je echter al ervaring hebt met Salvia zou ik het kunnen begrijpen als je meteen een volle portie neemt. Tenslotte, over de muziek. De muziek waar mijn medetrippers en ik altijd onwijs van genieten tijdens trips, is voornamelijk die van de game Oblivion: http://youtu.be/nBucMZSouqQ Lekker rustig en atmosferisch. Als je dit mooi vind is dit misschien ook wat voor je: http://www.youtube.com/watch?v=xpT5MrD44wM Hou je meer van wat spacy, abstractere muziek dan vind je wellicht Shpongle leuk: http://www.youtube.com/watch?v=VREsnmhFmlQ Muzieksmaken verschillen nou eenmaal tijdens trips ook heel erg, dus je kunt er eigenlijk alleen voor jezelf achter komen wat je dan het liefst luistert =) Veel plezier! Laat je nog even weten hoe het was? =)"
"Een rode kop?! Dat vind ik vreemd om te horen haha =p Kun je foto's plaatsen? Ik kan het me zelf nauwelijks voorstellen dat er meerdere soorten in een growbox groeien."
"KoxBox zei: 16g, helaas. Klik om te vergroten... Hehe."
"Ok nouja ik zou ze gewoon laten doorgroeien en oogsten net als de anderen. Zolang ze geen schimmel lijken te vertonen zal het vast geen kwaad kunnen."
"DutchCookie zei: Ezkaton zei: Ok nouja ik zou ze gewoon laten doorgroeien en oogsten net als de anderen. Zolang ze geen schimmel lijken te vertonen zal het vast geen kwaad kunnen. Klik om te vergroten... en wat denk jij dat paddestoelen zijn dan slimpie? Klik om te vergroten... Je begrijpt best wat ik bedoel Laat ik het contaminatie noemen dan =)"
"Qua soort zou ik kiezen voor de Space Shuttles of de Dolphin's Delight. Deze zijn naar mijn ervaring aanzienlijk minder sterk dan de Golden Teacher's en de Cosmic Connectors. Tevens is het misschien verstandig om ervoor te kiezen om maar een halve portie (bijvoorbeeld 7 gram) te nemen om te kijken hoe het effect op je heeft. De hallucinerende stoffen in de truffels hebben op iedereen een andere uitwerking, de een heeft aan een halve portie genoeg om een mooie trip te beleven terwijl de ander er een hele portie voor nodig heeft. Als je merkt dat je bijvoorbeeld na 2 uur nog niks merkt kun je ervoor kiezen nog meer te nemen. Betreffende de verschillen tussen de truffels onderling, daar zou ik niet veel aandacht aan besteden. De verschillen die bij deze soorten worden aangegeven qua visuals, body high etc. zijn naar mijn mening meer een vorm van marketing dan een daadwerkelijke indicatie van hoe je trip zal verlopen. Elke trip is anders en zorgen voor een goede voorbereiding en set & setting zijn in mijn ogen veel belangrijker dan de soort truffel die je kiest. Ik hoop dat dit je enigszins op weg helpt en dat je een fijne trip hebt! =)"
"Heb je gezorgd dat je de truffels op een lege maag nam? Bij werken ze altijd velen malen beter als ik zorg dat ik 6 uur vantevoren niks gegeten. Tevens kan het zijn dat je truffels gewoon uit een wat mindere potente lading kwamen, het blijft een natuurproduct."
"Of zoals een van de betere smartshopeigenaars mij vertelde: Psilocybine afbreken dat doet je lichaam, en zogenaamde tripstoppers zijn grote onzin."
"Aangezien we vaak in het bos zitten: http://www.youtube.com/watch?v=HCHQM14lo4M"
"Je kind moet wijken voor je wiet?"