Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, Ik was afgelopen zaterdag naar een vet feestje in A'dam en heb in totaal denk ik 1,5 a 2 xtc pillen genomen(telkens in halfjes of kwartjes). Ze werkten aan het begin niet maar heb toch elke keer een paar uur er tussen gehouden voordat ik weer een halfje/kwartje nam. Na een tijd begon het toch echt te werken en kreeg ik echt het typische ''xtc gevoel''. Maar op een gegeven moment loop ik de grote zaal weer in daar en zie ik eerst bij het barmeisje een vette tekening op haar gezicht, ik tegen mijn vriend zeggen en die begon te lachen. ''Haha, je bent aan het hallucineren''. Ik dacht echt ''WTF, kan dat door xtc?!". Ik moest er wel om lachen totdat ik dus iedereen die daar was zag met allemaal grote rode bulten op hun gezicht, later zag ik bij iedereen dat hun ogen helemaal hingen of op een andere plek zaten. Aan het eind zag ik iedereen met een wit, uitgemergeld gezicht vol met rode krassen/wonden en hun ogen waren knalrood. Ik vond het zo eng, het heeft ook wel 4 uur geduurd! Is dit een typische badtrip ofzo? Ook zag ik bij sommige mensen brilletjes op; dat vond ik dan wel grappig en totaal niet erg. Ik heb op een gegeven moment een glas suikerwater gedronken, omdat ik hoorde dat dat zou helpen. Bij mij hielp het niet. Ik vind het fijn om af een toe een pilletje te nemen maar wil dit echt nooit meer meemaken. Weet iemand hoe dit kan en hoe je dit kan voorkomen??"
"Ik heb geen idee hoeveel er in die pillen zaten. Weet wel dat ze te vertrouwen zijn; had ze van een goede vriend en die heeft ze laten testen. Zij waren inderdaad ook allemaal heel verbaasd dat het zo bij mij viel. Ik heb zo'n ongeveer 7 keer eerder avondjes gehad dat ik slikte. Meestal 1 a 1,5. Dit was wel een avond van half 2 tot 11 uur in de ochtend."
"Ik vond het ook wel leuk zoals die brillen en tekeningen op gezichten. Maar toen begon ik die enge gezichten te zien en vond ik het echt niet leuk meer. Ik snap er helemaal niks van want heb niet meer genomen dan normaal. Was ook niet heel moe ofzo, voelde me gewoon goed.."