Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM (hoestcapsules)

DXM (hoestcapsules)

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is er tenminste altijd 1 die om mijn grappen lacht....
Klik om te vergroten...

Ik ga niet raden... :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
En ik ben blijkbaar niet de enige die dat doet... :grin:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahahah nou tuf nu lach ik er ook om hahah hij was zo droog dat ik er om moest lachen hahahaha
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe is het eigenlijk nu met die topic starter?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit topic is overbodig geworden. Slot erop.
L
LunaSterreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ongeveer anderhalfuur geleden 20 Daro Capules ingemomen. En ja, ik ben de LunaSterre van het andere topic die ik geopend had waar ik zei dat ik er 30 in had genomen. Nu heb ik er 20 genomen, die 30 waren een tripje richting de Hell. Ik hoop dat het nu wat relaxter uitpakt. Nu ben ik denk ik ook meer in staat om hier te posten over hoe alles verloopt tijdens mijn trip.

Nouja, ik moet nog eventjes wachten voordat het inslaat. Maar zodra het gebeurt hou ik jullie op de hoogte!

Liefs, LunaSterre
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ken je die van die ezel... :rolleyes:
L
LunaSterreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik voel me wazig, alles om mij heen lijkt onecht. nep. onaantastbaar.
L
LunaSterreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb om 19.20 tien capsules extra geslikt. alles is wazig, lopen gaat een beetje moeilijk. alles draait.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, goed dan. Voel je je wel lekker nu?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
LunaSterre zei:
Ik heb ongeveer anderhalfuur geleden 20 Daro Capules ingemomen. En ja, ik ben de LunaSterre van het andere topic die ik geopend had waar ik zei dat ik er 30 in had genomen. Nu heb ik er 20 genomen, die 30 waren een tripje richting de Hell. Ik hoop dat het nu wat relaxter uitpakt. Nu ben ik denk ik ook meer in staat om hier te posten over hoe alles verloopt tijdens mijn trip.

Nouja, ik moet nog eventjes wachten voordat het inslaat. Maar zodra het gebeurt hou ik jullie op de hoogte!

Liefs, LunaSterre
Klik om te vergroten...

Waar heb je ze vandaan? Die capsules?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij mij wel, en ik woon in Nederland... :confused:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die kun je echt overal krijgen hoor. Drogisterij etc.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Svali zei:
Die kun je echt overal krijgen hoor. Drogisterij etc.
Klik om te vergroten...

Dit geneesmiddel is uitsluitend verkrijgbaar bij de apotheek.

Ligt het bij jullie nog steeds bij de drogist?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#15
bier zei:
Svali zei:
Die kun je echt overal krijgen hoor. Drogisterij etc.
Klik om te vergroten...

Dit geneesmiddel is uitsluitend verkrijgbaar bij de apotheek.

Ligt het bij jullie nog steeds bij de drogist?
Klik om te vergroten...

Eerlijk gezegd geen idee, maar het leek me nogal logisch.

Maar dan ga je toch naar de apotheek, lieve schat?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Svali zei:
Eerlijk gezegd geen idee, maar het leek me nogal logisch.

Maar dan ga je toch naar de apotheek, lieve schat?
Klik om te vergroten...

Krijg ik vast niet mee, krijg een ssri voorgeschreven... Woon je in België toevallig?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee ,daar ben ik te slim voor. Je kan ze ook online bestellen denk ik.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit geneesmiddel is niet leverbaar in Nederland. :angry: :angry: :angry:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Svali zei:
Bij mij wel, en ik woon in Nederland... :confused:
Klik om te vergroten...

Waar? Weet je zeker dat ze er nog zijn?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voorheen kon je ze nog wel kopen maar ze zijn sinds 1 januari uit de winkel gehaald...
Hier heb ik trouwens wel een site gevonden maar ik weet niet zeker of ik het nog kan bestellen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."