Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe zaterdag zoals ik het ken.

De zaterdag zoals ik het ken.

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Plaats: Bij mij thuis en omgeving.
Stoffen: Wiet, Salvia, Speed, MDMA Kristallen, Pillen, (S+)Ketamine en MDA.

Het begon op een mooie zaterdag, toen ik wakker werd belde ik mijn maat Q op, na dat we afgesproken hadden op welk tijdstip we de bus gingen pakken richting de smart shop ging ik me douchen een klaarmaken en ben ik richting de bushalte gelopen en in de bus gestapt, eenmaal gearriveerd bleek de smartshop nog dicht te zijn dus hebben we enkele jointjes gerookt totdat de winkel open ging.
Toen eenmaal de winkel open ging besloot ik 5x Salvia extract te kopen en Q 4 bakjes truffels voor de zondag.
Nadat we weer thuis gearriveerd waren heb ik een kennis opgebeld om wat pastilles te regelen voor een vriend van mij die ze s'avonds weer zou komen overnemen van mij.
In de auto van mijn kennis besloten we dat we salvia wouden proberen, aangezien dit mijn eerste keer salvia was, was ik best wel nieuwschierig over wat er ging komen, en bleek dus te zijn dat ik mijn verwachtingen te hoog had gelegd en niet echt in een droomtoestand verkeerde, maar heel erg begon te zweten en mn lichaam begon te prikkelen, ik keek mijn kennis aan en begon kei en kei hard te lachen gedurende de salvia trip.
Nadat het uitgewerkt was en nog een beetje aan na spacen was besloot ik richting huis te gaan om eten te koken, eenmaal eten gekookt te hebben belde F mij op dat hij gearriveerd was op de plaats van bestemming en heb ik hem even opgehaald, eenmaal terug aangekomen bij mijn huis hebben we nog een kopje thee gedronken en besloten we een paar lijntjes speed neer te leggen, F, A en Ik hebben alle 3 een lijntje gehad en daarna heb ik snel mijn eten naar binnen gegooit voordat de speed inwerkte.
A was benieuwd naar alle stofjes die ik thuis had liggen en was wel benieuwd hoe MDMA was, aangezien het zijn eerste keer was had ik hem een dosis van 90mg aangeraden en heb het afgewogen voor hem en hij heeft het vervolgens opgelikt.
Vervolgens besloten F en Ik dat we wel een beetje ketamine wouden, dus hebben we beiden een lijntje gelegd van zo'n 80mg ieders, heerlijke dosis ketamine i.c.m een joint, vervolgens besloten we alle 3 een shot salvia te nemen, zeker een aanrader om te doen met ketamine, ik was verder van de kaart van smiddags en wist eigenlijk niet goed hoe ik de gevoelens moest plaatsen.
Rond half 11 zijn we richting Q gegaan om nog wat joints te nuttigen en hebben daar even gezeten, ik wachtte nog steeds op het telefoontje van M zodat hij zijn pillen kon komen ophalen maar het mocht niet baten.
Na een aantal joints gerookt te hebben sloeg de MDMA bij A in en hij wist niet wat hem overkwam, in eerste instantie was hij bang dat we hem troep gaven, omdat mensen dat blijkbaar al een keer bij hem gedaan hadden, toen ik hem zo zag spacen had ik ook wel zin om lekker een beetje mdma bij te nemen dus besloten we richting mijn huis te gaan, jointje gerookt, wat thee gedronken en een hebben F en Ik beide een bommetje gemaakt, die van F was 100mg en die van mij 150mg, vervolgens heb ik voor A nog een bommetje van 100mg gemaakt, daarna zijn we op de fiets gestapt om speed te halen aangezien we geen meer hadden, eenmaal speed opgehaalt te hebben was het ook al weer 1 uur s'nachts en besloten we maar weer richting mijn huis te gaan, F en Ik besloten nog een halve roze teletubbie te eten (127mg) dat zou dus betekenen dat we beiden 63.5mg mdma bij gedoseerd hebben, kort erna werkte het in, veel sneller dan als je de eerste dosis neemt en we waren weer goed van het padje af, ondertussen zaten we bij Q in het tuinhuis om nog wat joints te nuttigen, na een beetje spacen e.d besloten ik alleen nog een halve pil bij te gooien i.c.m een dosis van 80mg MDA, deze 2 vielen mij erg fijn, de MDA maakte mijn avond compleet, ik vind persoonlijk MDA een van de beste psychedelica die er is, en ben blij doordat er nieuwe manieren voor mdma syntheses zijn (o.a helional) en MDA dan als freebase gebruikt word dat er meer op de markt gaat komen.
Ondertussen waren C en L ook gearriveerd en begon bij mij de MDA goed in te werken, ik zag de bekende zonnebrillen, de kleuren van de muur dansten zo mooi, de mensen zagen er vreemd uit, maar toch eigenlijk ook wel op een logische manier vormgegeven, de schimmen die bewogen in mijn ooghoek vond ik echt niet angstaanjagend maar ik vond het ook niet erg dat ze er waren, op dit moment had ik een beetje last van dissocatie en was eventjes de kluts kwijt, de gezichten van iedereen zagen er zo mooi en vredelievend uit, ze straalden zo met een mooie gloed, ik had telkens het gevoel als ik aan het spacen was dat er meerdere mensen naast me zaten.. het moment erop dacht ik weer dat ik alleen was, maar waar ik was wist ik zelf ook niet, ondertussen zijn we richting mijn huis gelopen om nog wat thee te nuttigen en wat joints te roken, ik begon thuis op de gordijnen te letten en begon patroontjes er in te zien, mooie patronen van een soort 3 puntige kegel, alleen dan met ronde punten die heen en weer gingen in de gordijnen, terwijl ik mijn kopje in mijn handen had met thee zat ik zo erg in mijn gedachten op een gegeven moment dat ik wakker schrok leek het en de thee over me heen goot, vervolgens werd het bij F en A al minder en begonnen ze steeds nuchterder en moe te worden. F, A en C besloten vervolgens om naar huis te gaan en ik besloot mijn bed op te zoeken, ik was weer een ervaring rijker, mijn weekend om te verkennen zat er weer op en ben blij dat ik het weer zo heb mogen mee maken.

P.S: Het heeft GEEN nut om mij te PBen, ik ga GEEN MDA of andere stoffen verkopen, ieder moet zijn eigen stoffen maar te regelen, het internet is geen handelsplaats voor stoffen met zoveel potentie.
Mocht ik verder nog dingen herinneren zal ik het later aanvullen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet me excuseren maar ik vind het een k*treport :stoned:
je beschrijft enkel de dingen die je doed, dan gaan we snuiven, dan gaan we mdma nemen, dan gaan we,... :(

btw check je pm :wink: :grin:

grapje
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
je moet me excuseren maar ik vind het een k*treport :stoned:
je beschrijft enkel de dingen die je doed, dan gaan we snuiven, dan gaan we mdma nemen, dan gaan we,... :(

btw check je pm :wink: :grin:

grapje
Klik om te vergroten...
Het is lastig te beschrijven, ik schrijf pas sinds kort trip reports en weet soms niet goed hoe ik mijn gevoelens moet omschrijven, ik doe mijn best ermee... maarja oefening baart kunst :tearsofjoy:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een mooi tripreport bevat emoties en brengt beroering teweeg, beschrijft het gevoel dat de drug teweegbrengt, hoe je ermee omgaat en eventueel wat je ervan geleerd hebt. Juiste spelling en zinsbouw zijn ook wel tamelijk cruciaal, net als verschillende alineas. Anders nodigt het echt niet uit tot lezen. En misschien in de titel wat je gebruikt hebt, dan krijg je zeker meer lezers :wink: Oefening baart kunst :wave:
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Een mooi tripreport bevat emoties en brengt beroering teweeg, beschrijft het gevoel dat de drug teweegbrengt, hoe je ermee omgaat en eventueel wat je ervan geleerd hebt. Juiste spelling en zinsbouw zijn ook wel tamelijk cruciaal, net als verschillende alineas. Anders nodigt het echt niet uit tot lezen. En misschien in de titel wat je gebruikt hebt, dan krijg je zeker meer lezers :wink: Oefening baart kunst :wave:
Klik om te vergroten...
Dankje voor de tips, ik zal het proberen te verwerken in mijn report volgende keer.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#6
kvond het best wel te lezen :grin:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#7
God man! Wat een hoeveelheden! :)
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd je moet meer je belevenissen uitlegegn wat je gezien en gevoeld hebt . :)
lees anders mijn tripreport eens ''geen een zintuig het zelvde'' kun je de mijne ook afkraken als je wilt.
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent niet de enige die K* reports schrijft hoor! Ik weet ook begod niet hoe ik iets hier via woorden kan beschrijven.

Maar heb it wel afgelezen wel leuk, helaas kan ik niet zoveel van Ketamine en MDMA.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geweldig report! Wat een trip man! Krijg echt zin in trippen hierdoor.
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mulholland Drive zei:
Geweldig report! Wat een trip man! Krijg echt zin in trippen hierdoor.
Klik om te vergroten...

:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."