Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn eerste x, was blauwe diamandjes en begon met halfje en had uiteindelijk 3.5 op voor de eerste x LOL, van die blauwe nikes voel je niet zo heel erg veel.. dus die niet kopen, ::AANRADER- BLAUWE NIKES:: als je er daarvan al 1 heb, heb je kans dat je er wel flink raar van gaat lopen:P"
"ik had 2CP in MDMA pillen maar 2% zit er in elke pil maar dat werkt al gauw genoeg met beeldvervormingen"
"Zaterdag avond ga ik weer brillen, (cooken) ik noem t brillen omdat we altijd mensen zien met brillen op als we naar mekaar kijken, en zaterdag heb ik pillen die over de 230MG MDMA zijn, ik heb er 4... maar ik denk dat ik er na 2 al goed vaag bijloop, ik zal zondag of als ik pas bij bentgekomen maandag een Trip report geven, ik denk dat dit wel de ergste x gaat worden"
"Ik had dus vorige x blauwe nikes, ~ 165MG MDMA en eerst had ik een halve en we zaten ergens onder een brug en we gingen snel weg want het was een kut plek dat die insloeg dus we gingen ervoor al weg, we reden op scooters en een vriend die viel op zn bek met zn scooter toen die insloeg van een halve dus dat was al en groot effect, nou evenlater zaten we op een chill plekje aan het water en we namen nog een halve dus ~165MG in ons bloed. ik voelde me chill en na een uur nam ik er nog 1 en hun ook, dus we hadden er 2, na nog een uurtje nam ik er nog 1 en dus hd ik er 3 op, reken maar uit. 3x165mg is ~500mg MDMA en daarvan 6% 2CP, 2CP gaan je hersenen beeldvervormingen maken, dus soort van haliguneren, en ik keek ik het water en ik zag allemaal prullebakken voorbij drijven en er zaten katten in de bomen die sprongen over naar andere bomem, boven ons was een weg en een lantarenpaal, wij kijken daarheen en we zien mensen in pakken lopen (beeldvervorming) dus, en dat ging maar door! 2-3 uur lang, later lag er ergens een sigaret op de grond en ik keek naar de rook en even laten zag ik allemaal slangen lopen, maar dat was gewoon die rook die er vanaf kwam, + ik zie altijd mensen met brillen op, van die paarse of goude hippie brillen haha, ik vind t echt prachtig spul maar het werkt extreem verslvend dus je moet er maten mee kunnen houden, 1-2x in de maand kan geen kwaat + doe het op een rustige omgeving waar je je zelf kunt uiten met de goeie mensen."
"ik had dus vorige x blauwe nikes, ~ 165MG MDMA en eerst had ik een halve en we zaten ergens onder een brug en we gingen snel weg want het was een kut plek dat die insloeg dus we gingen ervoor al weg, we reden op scooters en een vriend die viel op zn bek met zn scooter toen die insloeg van een halve dus dat was al en groot effect, nou evenlater zaten we op een chill plekje aan het water en we namen nog een halve dus ~165MG in ons bloed. ik voelde me chill en na een uur nam ik er nog 1 en hun ook, dus we hadden er 2, na nog een uurtje nam ik er nog 1 en dus hd ik er 3 op, reken maar uit. 3x165mg is ~500mg MDMA en daarvan 6% 2CP, 2CP gaan je hersenen beeldvervormingen maken, dus soort van haliguneren, en ik keek ik het water en ik zag allemaal prullebakken voorbij drijven en er zaten katten in de bomen die sprongen over naar andere bomem, boven ons was een weg en een lantarenpaal, wij kijken daarheen en we zien mensen in pakken lopen (beeldvervorming) dus, en dat ging maar door! 2-3 uur lang, later lag er ergens een sigaret op de grond en ik keek naar de rook en even laten zag ik allemaal slangen lopen, maar dat was gewoon die rook die er vanaf kwam, + ik zie altijd mensen met brillen op, van die paarse of goude hippie brillen haha, ik vind t echt prachtig spul maar het werkt extreem verslvend dus je moet er maten mee kunnen houden, 1-2x in de maand kan geen kwaat + doe het op een rustige omgeving waar je je zelf kunt uiten met de goeie mensen."
"Miele zei: Weet je zeker dat er 2CP of wat dan ook in zit? Want bij deze hoge dosissen wordt er vanwege het teveel aan MDMA ook gewoon MDMA omgezet naar MDA, waar je ook van kan hallucineren. Lijkt me verder niet echt een leuke "trip", klinkt allemaal erg chaotisch, onverantwoord en ongecontroleerd... Klik om te vergroten... Tegenwoordig zit er niet allen meer MDMA in, maar ook 2% 2CP per pil, en daarvan ga je beeldvervormingen krijgen."
"willyfreak zei: Vindt het report niet echt goed om eerlijk te zijn leestekens, spelfouten enz. Daarnaast geef je aan dat 1 á 2 keer per maand geen kwaad kan. Volgensmij moet je je nog goed inlezen over wat XTC (of beter gezegd MDMA) met je lichaam doet voordat je dat zegt! Ook geef je niet aan om de hoeveel tijd je wat genomen hebt. Uiteindelijk alleen wat je op hebt en wat je begon te zien. 2CP zit tegenwoordig niet zomaar in een pil zoals jij aangeeft! Ik weet zo niet wat die nike's erin hebben zitten (pillreports werkt momenteel ook niet). Maar zoals aangegeven kan het gewoon MDA zijn. Wat juist logischer lijkt. Vindt dit helaas niet report waardig! Hoe is het trouwens afgelopen met die maat van je die viel met zijn scooter? wat meer informatie over hoe en wat zou fijn zijn! Klik om te vergroten... ja hij viel op een dijk tegen een hek aan met 50km/h omdat die wou kijken waar ik mijn scooter zou neerzetten, dus viel die half op de weg half tegen een hek aan met nog een maat achterop, de bestuurder viel op zijn heup en heeft nog steeds een blauwe heup en de ander viel op de straat en heeft een grote plek op zijn hoofd."
"XTC is hardstikke verslavend, niet alleen door de middelen er in, maar geestenlijk. De trip is zo fijn dat je er in wilt blijven, als je er uit bent en je gaat met het zelfde groepje ''Chillen'' is het niet zo leuk als dat je XTC op had, en daarom is XTC zo verslavend, je moet er maten mee houden met vrienden en niet elke week doen."