Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Tampanensis - Philosopher stone 16/01/09 Brugge BE

Psilocybe Tampanensis - Philosopher stone 16/01/09 Brugge BE

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
HelloDazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rond 15uur naar de smart geweest in Sluis en 3 grote porties tampanensis gekocht,
M'n vriendin [Ellen] en d'r tweelingzus [Marit] (we zijn alledrie 17) kwamen hier crashen en ik ging ze es truffels geven.
ze kwamen aan in het station van Brugge rond 21uur en hebben dan onmiddelijk de truffels naar binnen gewerkt, ff mn bmx weggezet en dan het centrum in.
We waren van plan ff naar de Quick te gaan om een milkshake te drinken.
na een 20tal minuutjes kwamen we aan op de markt, alle verlichting was heel intens en fel, we gingen vervolgens de quick in,
Grote milkshake aardbei besteld, had moeite met herinneren waar mn portefeuille zat.
Marit begon zich al wat vreemd te gedragen, de truffels begonnen te werken.
Ze stond met haar hoofd tegen de muur; "Zo koud, zo koud!"
Tja, dan met die lekkere milkshake naar boven geweest en in een hoekje gaan zitten.
Marit begon al door te slaan, Ze kroop in een andere hoek zon 4 tafels verder en lag met haar hoofd op tafel.
Ze keer wat rond en was stomverbaasd over hoe groot de Quick ineens was.
Ze bleef maar zeggen hoe groot het daar was, ze panikeerde lichtjes.
Milkshake halfleeg dan maar ff naar het raam gegaan en wat naar buiten gekeken, we beslisten om naar buiten te gaan,
de meiden klaagden van wat misselijkheid maar ik voelde me prima,
We liepen de markt over, vol bewondering voor het zicht op de oude gebouwen die prachtig verlicht waren.
We gingen op een bankje zitten bij de bushalte, het was ongeveer 21.40
Op dat bankje begon onze lachkick, mensen liepen voorbij, wij probeerden zo normaal mogelijk tedoen wat ons nauwelijks lukte, telkens iemand heel serieus voorbij liep gierden we van het lachen, de mensen hadden geen idee van wat er met ons aan de hand was.
een halfuurtje daar gezeten op dat bankje en dan aan de biekorf (bilbliotheek) gaan zitten, ffe een vriendin opgebeld om at te zeveren,
toen we daar zaten leken de meiden echt gek, ze waren echt in paniek.
ik keek op naar de ramen van wat appartementen en zag de verlichting van kleur veranderen en opflakkeren, de muren buigden langzaam in en uit, overal herkende ik patronen in.
begon daar na 10 minuutjes toch wat druk te worden en zijn dan doorgegaan richting thuis.
we liepen door een winkelstraat en gingen een zijstraat in, de meiden schaamden zich voor hun "vreemd gedrag", we kwamen aan een klein pleintje en Marit liep weg van ons, ik ging naar haar toe maar ze bleef wegrennen WTF was dat met haar?
ik bewonderde een nieuw hotel die daar gebouwd was, echt prachtig, met een toren en gigantische ramen, echt een prachtgebouw.
In de muren zag ik weer patronen en nam ik bewegingen gewaar.
ik ging tegen een boom leunen met mn hoofd, het voelde echt aangenaam.
alles was zo intens, ik heb er geen woorden voor.
marit lag zon 20meter verder van ik en Ellen op de grond
ze likte aan de straatstenen en begon te roepen, ik zag een oudere dame door haar raam kijken dus besliste ik om weg te gaan, Marit werkte tegen want ze bleef hysterisch weglopen van mij en haar zus, net alsof haar leven bedreigd werd.
uiteindelijk toch terug door kunnen wandelen (maar die meiden schaamden zich echt, ze hadden nauwelijks controle over hun manier van lopen en het volume van hun stem)
we kwamen aan het zand waar er veel jongeren zitten om uit te gaan, snel doorgelopen want de drukte voelde onaangenaam.
We gingen de smedenstraat in en sloegen weer zonder nadenken een zijstraat in waar ik op de grond ging liggen, ellen lag tegen me en marit haar hoofd lag op mn schoot, we vielen haast in slaap, ik had een T-Shirt met daarboven een sweater aan en had geen last van de kou. Marit stond recht en zette het weer op een lopen, en begon de hele tijd te sissen, ECHT FKING LUID!. WTF dat sloeg echt nergens op, waarom doet die da nu? :confused:
Ellen zei dat het niet goed ging met haar.
Ik had moeite om die twee terug mee te krijgen richting thuis maar het lukte wel,
we waren de hele tijd bezig met nutteloze dingen te vertellen.
Het licht stond rood op het kruispunt en Ellen zei; ONEE TLICHT IS ROOD! WA MOEDE DOEN ALST ROOD IS !1!1!!!1!! :openmouth: (ondertussen was Marit nog aant het sissen)
Die waren echt zwaar weg! ;D
We liepen onder een brug door en ik begon een muur te beklimmen, Ellen maakte haar zorgen en riep dat ik van de muur moest afkomen, aan de overkant van die weg stond een stel mensen te kijken en Ellen had verstaan dat ze de politie gingen bellen, dus we liepen maar snel door.
We waren bijna thuis en mn gsm ging..
onbekend nummer
toch maar opgenomen
...
-"Hallo Philippe hier, De papa van Ellen & Marit"-
*FOOOOCK* -rugzak op de grond en weggelopen van die 2 hysterische wijven, die stonden echt te schreeuwen (en te sissen) naast me, ik liep en wuifde met mn arm dat ze moesten weggaan van me, ze wisten dat er iets mis was
-"Ja dag meneer" (ik kon nog praten als normaal dus het viel niet op)
-"Waar ben je nu?" vroeg Philippe
-"EUUUH ik ben op weg naar huis, er zijn vrienden bijme" (Ellen mocht normaal niet komen dus ze is weggelopen van thuis)
-"Ben je aan de nachtwinkel ofzo?"
-"Euh ja ja de nachtwinkel ja..."
-"AHA! oke tot direct he!" en hij hangde op...

WTFFF die man is van Leuven tot in brugge gereden om zn dochters te halen...
1 probleempje.. die 2 waren helemaal van de wereld..
ik was echt in paniek!
snel die2 gaan halen en naar huis gesprint!
Ellen vroeg om de minuut; "Zijn we er bijna?" "jaja we zijn er bijna" zei ik
"Echt? Toon je huis dan!"
elke keer opnieuw dezelfde dialoog...
We kwamen thuis gelukkig was d'r pa er nog niet
We hebben ons in bed gelegd en toen ging de bel
hahah die pa stond daar gewoon, 2 uur gereden tot hier!
achja heb de deur niet opdengedaan en gaan slapen.

twas een onvergetelijke nacht ;D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
leuk report, mss goed voor een remake van In Bruges fzo :mrgreen:

mss best met die 2 vrouwen (weet niet of ze het al gedaan hadden?) thuisblijven als je het nog eens doet, ik denk niet dat ik op die manier ooit in gent wil rondlopen :confused: met 2 17-jarige meisjes/vrouwen een quick binnenstappen op truffels? nee bedankt, denk dat ik paranoĂŻa als hell wordt als iedereen dan naar u zit te staren

och ja, het is goed afgelopen en jij bent blijkbaar mentaal toch nog sterk genoeg om de trip op straat veilig door te komen, nog een geluk ...

vraagje : wat was de duur van de werking van die truffels? sinds je paddo's niet meer kunt krijgen in de smartshop ben ik daar mss ook wel in geĂŻnteresseerd
H
HelloDazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
geekos zei:
leuk report, mss goed voor een remake van In Bruges fzo :mrgreen:

mss best met die 2 vrouwen (weet niet of ze het al gedaan hadden?) thuisblijven als je het nog eens doet, ik denk niet dat ik op die manier ooit in gent wil rondlopen :confused: met 2 17-jarige meisjes/vrouwen een quick binnenstappen op truffels? nee bedankt, denk dat ik paranoĂŻa als hell wordt als iedereen dan naar u zit te staren

och ja, het is goed afgelopen en jij bent blijkbaar mentaal toch nog sterk genoeg om de trip op straat veilig door te komen, nog een geluk ...

vraagje : wat was de duur van de werking van die truffels? sinds je paddo's niet meer kunt krijgen in de smartshop ben ik daar mss ook wel in geĂŻnteresseerd
Klik om te vergroten...
ik had een piek van een 3 a 4 uur
ze kosten 12 eur voor miniportie
16 voor een gewone en 24 voor een grote
De effecten van truffels vind ik persoonlijk veel intenser dan Colombiaanse (Hawaiians heb ik helaas nooit kunnen proberen)
enn voor die twee was het idd hun 1e keer.. ze willen he tniet opnieuw doen, maar ik overhaal ze wel ;p
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom op het forum trouwens!
Een nieuwe aanwinst! :grin:

HelloDaze zei:
Ze keer wat rond en was stomverbaasd over hoe groot de Quick ineens was.
Ze bleef maar zeggen hoe groot het daar was, ze panikeerde lichtjes.
Klik om te vergroten...

Een soort van omgekeerde claustrofobische aanval dus :tearsofjoy:

Verder,

tweelingzusters :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kees Klapkaak zei:
Welkom op het forum trouwens!
Een nieuwe aanwinst! :grin:

HelloDaze zei:
Verder,

tweelingzusters :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
en 17! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
was dat ook al aan het denken maar dacht uit beleefdheid :tearsofjoy:

bwa piek van 3-4u, lijkt me dan toch minder dan echt paddo's
welke portie heb je genomen?
H
HelloDazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
geekos zei:
Kees Klapkaak zei:
Welkom op het forum trouwens!
Een nieuwe aanwinst! :grin:

HelloDaze zei:
Verder,

tweelingzusters :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
en 17! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
was dat ook al aan het denken maar dacht uit beleefdheid :tearsofjoy:

bwa piek van 3-4u, lijkt me dan toch minder dan echt paddo's
welke portie heb je genomen?
Klik om te vergroten...
de grote nochtans
maar mn maag was niet 100% nuchter en heb dan milkshake gedronken
kan daar aan liggen he ;p


& Thx kees :)
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruik voortaan hoofdletters in je verhaal :wink:
:wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
geekos zei:
vraagje : wat was de duur van de werking van die truffels? sinds je paddo's niet meer kunt krijgen in de smartshop ben ik daar mss ook wel in geĂŻnteresseerd
Klik om te vergroten...
Truffels zijn paddo's.
H
HelloDazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
geekos zei:
vraagje : wat was de duur van de werking van die truffels? sinds je paddo's niet meer kunt krijgen in de smartshop ben ik daar mss ook wel in geĂŻnteresseerd
Klik om te vergroten...
Truffels zijn paddo's.
Klik om te vergroten...
De Psilocybe truffel is technisch gezien geen paddo, omdat deze nog niet heeft gefruit als een paddo. Psilocybe lijkt in de verste verte niet op een paddo. De truffel lijkt meer op muesli of graanontbijt. Psilocybe tampanensis is ook bekend onder de naam truffel of philosophers’ stone. Dit hallucinogeen zorgt voor een stoned, psychedelische, filosofische, vrolijke en visuele trip. Psilocybe tampanensis zijn zeer geschikte paddo’s voor personen die voor de eerste keer paddo’s gaan gebruiken, vanwege het goede gevoel en omdat de Psilocybe truffels zorgen voor een gemakkelijk te contoleren trip, in vergelijking tot andere psychedelica. Meestal zal je na inname van deze paddo’s veel lachen. De psychedelische effecten van de Psilocybe tampanensis paddo’s kunnen tot 6 uur lang aanhouden. De sterke psychedelische en euforische effecten zullen ongeveer 3 uur duren, waarna deze effecten plaats maken voor een stoned effect, dat nog eens 3 uur zal aanhouden. De truffels verschillen veel van de andere paddo’s en smaken nog beter ook!

bron:
Code:
de-sjamaan.nl
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt ongelijk, een truffel is net zo goed een paddestoel (zwam) en de werkzame stof is net zo goed psilocine als psilocybine, net als elke andere paddo.
H
HelloDazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Je hebt ongelijk, een truffel is net zo goed een paddestoel (zwam) en de werkzame stof is net zo goed psilocine als psilocybine, net als elke andere paddo.
Klik om te vergroten...
waarom zijn truffels dan niet verboden?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
HelloDaze zei:
Drientje zei:
Je hebt ongelijk, een truffel is net zo goed een paddestoel (zwam) en de werkzame stof is net zo goed psilocine als psilocybine, net als elke andere paddo.
Klik om te vergroten...
waarom zijn truffels dan niet verboden?
Klik om te vergroten...
Daar ga ik niet over, waarschijnlijk is dat een of ander maasje in de wet, bij mijn weten zijn alle psilocybine en psilocine houdende paddestoelen illegaal.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paddestoelen ja, maar een truffel is technisch gezien inderdaad geen paddestoel. Een paddestoel is het gedeelte van het organisme wat zorgt voor de voortplanting door middel van het verspreiden van sporen. Een truffel heeft geen steel en een hoed, en verspreid trouwens ook geen sporen.

Van Dale zegt..

pad·den·stoel de; m -en 1 zwam met een op een steel geplaatste hoed
Klik om te vergroten...

Door die onzorgvuldigheid in de wet kunnen truffels dus nog verkocht worden.


Back ontopic.. Ik vind je verslag maar matig leesbaar en vind het ook nogal onverantwoord dat je die twee chicks 'wel es truffels zou gaan geven' .. en vervolgens ook nog eens de drukte van de stad in gaat in plaats van een rustige, vertrouwde plek te zoeken.
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#14
HelloDaze zei:
Drientje zei:
Je hebt ongelijk, een truffel is net zo goed een paddestoel (zwam) en de werkzame stof is net zo goed psilocine als psilocybine, net als elke andere paddo.
Klik om te vergroten...
waarom zijn truffels dan niet verboden?
Klik om te vergroten...
Een houder van een smartshop zei tegen mij dat ze de truffels simpelweg vergeten zijn in de wet mee te nemen :tearsofjoy: Geeft maar weer aan hoe krom het allemaal wel niet is :wave:
H
HelloDazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bartyo zei:
HelloDaze zei:
Drientje zei:
Je hebt ongelijk, een truffel is net zo goed een paddestoel (zwam) en de werkzame stof is net zo goed psilocine als psilocybine, net als elke andere paddo.
Klik om te vergroten...
waarom zijn truffels dan niet verboden?
Klik om te vergroten...
Een houder van een smartshop zei tegen mij dat ze de truffels simpelweg vergeten zijn in de wet mee te nemen :tearsofjoy: Geeft maar weer aan hoe krom het allemaal wel niet is :wave:
Klik om te vergroten...
haha das wel lomp dan ;D
t
tripperkemathieuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Psilocybe Tampanensis - Philosopher stone 16/01/09 Brugg

kheb zelf nog nooit iemand geweten dat zo slecht gaat van tampanensis. mijn eerste trip van truffels was 20 gram atlantis, en ik heb mss 2 min slecht gegaan, ff slokje vitamine c (fruitsap) en was weer cv. en je kan in tstad trippen zoals ik. maar zorg dat je dicht bij een vertrouwde woning hebt waar je naar toe kan gaan
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Best wel stom om mensen hun eerste trip midden in de stad te laten beleven... zou de volgende keer wat zorgvuldiger voorbereiden. gewoon in de natuur of in je kamer met relaxte muziek enzo, want als je nog nooit getript hebt en dan begint in de stad is het vragen om een bad trip. Ook al is het voor jou goed handelbaar dan hoeft het voor andere zeker niet zo te zijn he? :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."