Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer amphetamine.

eerste keer amphetamine.

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je ze kende wordt het een ander verhaal :grin: en waarschijnlijk waren zij ook wasted dan, meeste vrouwen vallen niet op mannen die zwaar naar de klote zijn haha
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na jaren aleen alcohol en wiet heb ik maar eens een poging gedaan.
Hoewel ik normaal aleen softdrugs gebruik vond ik dat een keertje me niet meteen kwaad zou gaan doen.

Locatie: Metalcamp slovenia!
Dosis: niet bekend... kreeg het van een ander.
toediening: snuiven.

Afgelopen week was ik op het gigafestival Metalcamp bij de dagelijkste afterparty.
De gebruikelijke striptease begon al aardig uit de hand te lopen en na 2 kratten bier over de dag versprijd en een fles jagermeister begon ik erg moe te worden. Als geschenk uit de hemel kwam er een aardige duitser naar me toe die wel een jointje van me wou. Helaas had hij geen geld maar hij had wel iets anders voor me zei hij, je ziet er zo moe uit. dus hij haalde een zakje poeder tevoorschijn genaamd amphetamine. Ik met mijn straalbezope kop wou nog lang niet naar bed dus ik besloot dat we samen een jointje zouden roken en wat snuiven.
De dosis was die van een dronkelap.
na wat voelde als 10 minuten kreg ik weer een vlaag energie en ging ik weer flink feesten.
Verder herinner ik me niks behalve dat ik wakker werd in een tent met 2 dames uit oostenrijk en onze kleren her en der versprijd.
Jammer dat ik me niks herinner maar ik weet wel dat ik genoten heb.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt goed, alleen wat onwaarschijnlijk. Weet je zeker dat je niet out gegaan bent en met twee opblaaspoppen in je tent gegooid bent? :tearsofjoy:
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#4
valt wel mee ik kende beide dames al xD Verder herinner ik me ook niet veel. fout gegaan of niet. Total memory blank vanaf het moment dat het effect in leek te treden. De dosis kan best hoog zijn geweest of juist heel laag geen idee helaas. Maar het was wel lekker wakker worden. had aleen totaal geen eetlust >< en ze hadden nog wel ontbijt gemaakt voor me. Maar als je metalcamp een beetje kent dan geloof je het wel hoor xD tis nogal een perverse boel af en toe bij mij op het kamp en ik ben niet de enige geluksvogel.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Metalcamp is wel een geniaal festival, ben er in 2009 geweest. Geweldige herinneringen :grin:
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#6
als daar behalfe het personeel iemand niet totally wasted was eet ik mijn schoenen op... zelfs de bands wankelden op eht podium. Wat de vrouwen betreft... hoe meer ik zoop hoe beter het ging.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja, leuk.
Is dit wel een tripreport? Wat jij nu eigenlijk verteld: ik heb een lijn pep gehad, en daarna weet ik niks meer.

Die lijn pep zal niet de boosdoener van je Black out zijn, dat is sowieso de alcohol geweest.
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#8
tja je hebt wel gelijk maar vond toch dat ik het kon delen. Als het niet legit is mag het verwijderd worden.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
universal*flow zei:
Die lijn pep zal niet de boosdoener van je Black out zijn, dat is sowieso de alcohol geweest.
Klik om te vergroten...
Klopt, black-outs komen nagenoeg altijd door de Alcohol. Weet niet of het uberhaubt mogelijk is om een blackout van pep te krijgen...

Verder voegt dit verhaal inderdaad weinig toe, het heeft nogal een hoog "kijk hoe stoer ik ben en hoeveel ik kan nemen"-gehalte. Verder geen informatieve toevoeging...
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#10
inderdaad. dit jaar was het iets minder helaas... de topjaren zijn voorbij maargoed offtopic en het lijkt erop dat ik geen tripreports meer moet doen want ik bak der echt niks van zeker niet als mijn geheugen geklutst is. als ik stoer wil doen daarintegen verzin ik wel wat anders

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."