Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdmefteling: Lekker los in het sprookjesbos!

Mdmefteling: Lekker los in het sprookjesbos!

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw, gaaf tripreport, mooi omschreven alles!
mdma in de efteling haha xD hoe kom je erop? ;o
Het lijkt me wel een gave ervaring, zo te lezen was het dat ook ;D
Hoop meer van je te lezen ^^
2
2cmdlsdfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat het schrijven van een tripreport mij eigenlijk wel uitstekend bevallen is, heb ik besloten om nog een ervaring met jullie te delen. Het betreft hier ons avontuur met mdma in de Efteling! Een avontuur dat wij in de zomervakantie hebben meegemaakt. Omdat het zo lang geleden is zal ik me niet alles optimaal kunnen herinneren, maar verrassend genoeg heb ik nog best een hoop kunnen onthouden van deze dag/nacht!

Het idee is ontstaan tijdens een van onze bak en braadsessies. We vragen ons best vaak af hoe het is om bepaalde dingen onder invloed te doen. En zo kwam het idee om high as fuck de Efteling te verkennen. We zijn hierna snel met de voorbereidingen begonnen. De eerste vraag was natuurlijk wanneer? Al snel kwamen we tot de conclusie dat we het beste op een zaterdag in de zomervakantie konden gaan. Omdat op deze zaterdag de efteling tot 12 uur geopend zou zijn!

Het is niet iedere dag dat je naar de Efteling vertrekt met 2 gram pure mdma en 10 pillen op zak, maar weg waren we! Omdat het weer extreem goed was deze dag, misschien zelfs iets te goed. Sommige van jullie zijn wellicht deze dag naar Decibel geweest, dus jullie weten wel hoe warm het deze dag was. Ondanks dat de Efteling een goede 20 kilometer verderop lag, besloten we om met de fiets te gaan. Zo hadden we geen gezeik met openbaar vervoer of ouders die ons eventueel zouden moeten komen halen.

Onderweg hebben we hevig gediscussieerd over het moment van inname. Maar uiteindelijk kwamen we allemaal tot de conclusie dat dit heel erg afhankelijk was van het weer, no way dat we mdma gaan droppen als de zon met 35 graden op je bol schijnt. Het bleek deze dag ontzettend druk te zijn en de temperatuur was eigenlijk niet om uit te houden. Dit resulteerde in een middagje grasveld zitten onder het genot van wat wietjes :)

Nadat we gegeten hadden begon de kracht van de zon langzaam af te nemen, de temperatuur werd een stuk aangenamer. En ondertussen begon het toch wel erg te kriebelen bij ons. We zaten langs de waterkant in de buurt van de Fata Morgana toen we besloten om het eerste halfje tot ons te nemen. Ik stelde voor om het gewoon hier te doen, omdat toch niemand dat doorheeft. Maar een aantal mensen waren hier fel op tegen, en waren bang om gepakt te worden. Uiteindelijk rond 19:00 een halve blauwe ster gedropt (getest op 160mg).

We besloten om nog even langs de waterkant te gaan zitten en nog een penkie te roken. Na 20 minuten begon ik de effecten al licht te merken en stelde ik voor om eens een wandeling te gaan maken. Ongeveer 10 minuten verder begon deze halve pil echt goed op te komen en werd ik geadviseerd om mijn zonnebril toch maar even op te zetten omdat mijn ogen alle kanten op schoten.

Omdat er veel kinderen rondliepen hebben we wel besloten om ons lichtelijk in te houden. Ik ben normaal een persoon die tegen iedereen aan lult op een feest while rolling. Ik kreeg dit gevoel wederom en moest erg mijn best doen om niet tegen iedereen te vertellen hoe leuk en intrigerend de Efteling wel niet is.

Omdat we niet zeker wisten hoe de mdma in een attractie zou bevallen, zijn we eerst naar de saaiste attractie ever gegaan. De slakken op de monorails in het land van laaf! Al huppelend en giechelend zijn we naar deze attractie gegaan. Gelukkig stond hier geen rij en we konden meteen de attractie in. De medewerker verantwoordelijk voor deze attractie heeft denk ik nog nooit een groep volwassen mannen zo excited gezien voor een monorail.

Hierna zijn we doorgelopen naar de Pandadroom. Omdat we toch achterin zaten, besloten we om nog een halfje te pakken. We waren inmiddels anderhalf uur verder, en iedereen zag nog een halfje wel zitten. Wederom was de Pandadroom een intense ervaring, al schrok ik wel even heel erg van de boom die naar beneden kwam. Ik ben al talloze keren in de efteling geweest, maar ik had er op dat moment totaal niet bij nagedacht dat die boom nog naar beneden zou komen.

Toen we de vogelrok uitkwamen voelden we langzaam het tweede halfje opkomen, het was inmiddels donker geworden en het aantal kinderen nam af. We besloten om via het sprookjesbos naar de Carnival Festival te lopen. Als eerste in het sprookjesbos kwamen we de trollenkoning tegen. Deze zemelt eerst maar wat en vervolgens gaat er een plaat extreem hard trillen. Nadat we een ouderlijk paar met hun kinderen voor hadden laten gaan, gingen wij op de trilplaat staan. Het duurde even voordat de Trollenkoning wat uitgezemelt, maar toen de plaat begon met trillen. Pffffffffffffffffff, ik werd compleet overweldigd door deze ervaring. Ik dacht even dat ik op zou stijgen en een paar flinke loopings zou maken. Toen de plaat stopte met trillen moest iedereen even bijkomen van deze intense ervaring.

Vervolgens zijn we als een stel kleuters doorgerend naar de Carnival Festival! Bij binnenkomst konden we het karakteristieke, bekende deuntje al horen. TUDUDUDUDUDUDUDUUUUDUDUUUUUUUU. Eenmaal in de karretjes begonnen we toch allemaal wel erg hard te gaan, een ouderlijk paar dat in een karretje niet al te ver van ons zat, wierp ons dan ook wat rare blikken toe. Ik voelde me op dat moment zo intens gelukkig, en was diep van binnen ook wel jaloers op de inwoners van Carnaval Festival. Wie zou daar nu niet willen wonen?

Eenmaal buiten stonden we voor een dilemma, DE VOGELROK. De MDMA was goed aan de gang en we vroegen ons af of een achtbaan niet te heftig zou zijn. Uiteindelijk zijn we met een select groepje gegaan. Het was gelukkig niet zo druk meer en we konden vlot doorlopen. Eenmaal aangekomen bij de karretjes besloot ik om toch maar een plastic tas in mijn handen te houden. Voor het geval dat. Toen ik in het karretje zat en de beugels op slot gingen, vroeg ik mezelf nog eens af of dit wel een goed idee. En toen was het moment daar, het karretje begon te rijden en het bekende vogelrok deuntje kwam uit de speakers. Vanaf het moment dat we de bocht omgingen en het duister in vervielen al mijn zenuwen. Pure adrenaline was wat er nu door mijn lichaam gierde. De karretjes werden langzaam omhoog getakeld. Door het licht van de groene lasers kon ik de persoon naast mij zien. Ik heb zelden iemand zo zien genieten. Ik kan niet met woorden beschrijven wat er door mijn heen ging op het moment dat de karretjes naar beneden raasden. De snelheid, adrenaline, donkere zaal, lichtjes en alles daaromheen zorgde voor een van de intenste ervaringen die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Toen de rit voorbij was en we weer de wachtzaal inreden, hadden we allemaal precies dezelfde gezichtsuitdrukking. Niemand kon echt bevatten wat er net gebeurd was en keek vol verbazing en euforisch rond.

We zijn toen letterlijk naar buiten gerend om dit nieuws aan de andere te vertellen. Overtuigd door onze positieve ervaringen hebben we besloten nog een ritje te maken. Dit ritje was misschien nog wel intenser dan het ritje daarvoor. Ik heb toen ook besloten om verder geen achtbanen meer te in te gaan omdat ik serieus bang was dat mijn hart het zou begeven.

Hierna zijn we bijna 2 uur van wc naar wc gelopen, napratend over alle gekke ervaringen die we al hadden meegemaakt. We realiseerden ons plots dat we nog maar een attractie konden meepakken. Er werd al vrij snel unaniem besloten dat dit de droomvlucht zou worden. Zoals verwacht was de Droomvlucht werkelijk prachtig. Het kalmerende muziekje in combinatie met de prachtige scenery zorgde voor een zeer ontspannen ervaringen. Iedereen zat maximaal te genieten!

Als afsluiter van de dag zijn we gaan kijken bij de nieuwste attractie van de efteling. Een grote fonteinshow vlakbij de ingang. Dit was wederom een intense ervaring. De kleuren, muziek en alles maakte dit een waardige afsluiting van de dag. Bij deze attractie heeft iedereen elkaar lopen knuffelen en werd er 100x gezegd hoeveel we wel niet van elkaar hielden<3. Dit leverde wel een paar rare blikken op.

Na de Efteling hebben we nog uren rondgefietst en gezeten. Napratend over alle mooie dingen die we op deze dag hadden meegemaakt. Al met al een prachtige ervaringen en zeker voor herhaling vatbaar! Omdat het al een tijdje geleden is ben ik al best wel wat details vergeten, maar we hebben natuurlijk veel meer meegemaakt! Zeker een aanrader!

Enige minpuntje: Bij thuiskomst was ik zo moe dat ik mijn tas, inclusief mdma en pillen, in de woonkamer had laten staan. Mijn uiterst ijverige moeder had besloten om mijn tas op te ruimen en kwam dit tegen. Na een paar uur slaap werd ik dan ook plots uit mijn bed gerukt en een pittig gesprekje gehad.

Hope you enjoyed it!
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#3
leuk report, moet ik ook een keer proberen denk ik!
l
lightsandsoundsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk trip report!
De trollenkoning!!!! Dat lijkt me dan echt super tof
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
2cmdlsdfetamine zei:
Ik kreeg dit gevoel wederom en moest erg mijn best doen om niet tegen iedereen te vertellen hoe leuk en intrigerend de Efteling wel niet is.
Klik om te vergroten...
Hahahaha, wat kan ik me dát goed indenken, prachtig!

Onwijs toffe ervaring lijkt me dit, brengt me op ideeën :) Is het gesprek nog (redelijk) goed afgelopen?
s
silverspoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
leuk report en een heel episch idee ik wil dit ook wel eens een keertje doen
:)
2
2cmdlsdfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Onwijs toffe ervaring lijkt me dit, brengt me op ideeën :) Is het gesprek nog (redelijk) goed afgelopen?
Klik om te vergroten...

Moeder was natuurlijk ontzettend bezorgd. Gelukkig zijn ze redelijk openminded en heb ik mijn standpunten over verantwoordelijk drugsgebruik kunnen uitleggen
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#8
2cmdlsdfetamine zei:
ZERO- zei:
Onwijs toffe ervaring lijkt me dit, brengt me op ideeën :) Is het gesprek nog (redelijk) goed afgelopen?
Klik om te vergroten...

Moeder was natuurlijk ontzettend bezorgd. Gelukkig zijn ze redelijk openminded en heb ik mijn standpunten over verantwoordelijk drugsgebruik kunnen uitleggen
Klik om te vergroten...

Oeh, daar heb je dan wel geluk mee gehad!
Ik moet 1x zoiets flkken en ik sta letterlijk op straat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."