Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer Salvia divinorum 15x

1ste keer Salvia divinorum 15x

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpecialKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb een jaar geleden salvia geprobeerd dit was voor mij een heftige onverklaarbare ervaring deze wil ik toch even met jullie delen, ik ben niet zo goed in verhalen schrijven dus neem mij niet kwalijk als het niet zo goed in elkaar steekt :grin: .

Setting:Relaxed met z'n 3e in de slaapkamer :)

Een vriend van mij had Salvia op zijn verjaardagsfeestje gekregen we besloten het een andere keer te doen omdat we ook al aan de pure mdma en xtc pillen zaten.
Nadat rond half 9 s'ochtens de laatste mensen weg waren en we nog met zijn 3e over waren besloten we het toch te doen we waren te nieuwsgierig om te wachten.

Half uurtje verder allemaal gesetteld op de slaapkamer, de kruiden in de bong gedaan aangestoken en die ging ik de ronte 1 hijs 2 hijs 3 hijs 4 hijs dat vond ik voldoende nu was het afwachten.
al heel snel begon het. Prikkelingen in mijn hoofd mijn beeld begon te flitsen zwart wit zwart wit zwart wit, dit gevoel kon ik nog niet daarvan schrok ik en ik sprong op en keek mijn 2 vrienden aan die vond ik heel vreemd, en zelf een beetje eng (maar ik was me bewust dat het niet echt was), een vriend van mij bleef in zijn trip een soort van haken en deed steeds hetzelfde. Ik probeerde te praten dit lukte gewoon niet als ik iets probeerde te zeggen kwam er alleen maar a, e, uhh of wat dan ook uit geen woorden en al helemaal geen zinnen dus, alles was heel flitsend en ik begreep er niets meer van.

Oké ik moest even relaxen dacht ik, ik zei tegen mezelf dat ik gewoon even moest gaan liggen op bed dan zal alles weer goed komen, dit deed ik nog enkele seconden was alles erg flitsend ( ik kan er de woorden niet voor vinden ) daarna kwam ik weer bij.

Dit alles heeft zich afgespeeld in ong. 2 minuten heel erg kort dus het is nu een jaar geleden en ik heb nog steeds GROTE vraagtekens bij salvia ik vond het heel erg heftig en onverklaarbaar ik was ook echt flabber gasted, ik wil het nog wel een keer proberen kijken of het dan wat beter op mij uitwerkt dan de 1ste keer misschien dat hij niet helemaal goed uitwerkten op mij omdat ik al doorgehaald had dus moe was en genoeg andere zooi gebruikt had.

Hoop dat jullie hier iets aan hebben, bedankt voor het lezen :grin:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, dis van facking lang gelden, maar je zegt dat je ongeveer twee minuten flitsen had enzo...
Misschien had je wel gewoon weinig Salvia effect en gewoon ook zuurstof tekort.

Misschien is het beter de volgende keer al te liggen en één hele goede dikke hijs te nemen en vervolgens nog meer lucht in te ademen en dat lang in te houden en dan uit te blazen.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken het, het is een uniek gevoel. Leuk om eens te doen maar niet echt iets om vaak te doen vind ik. Toen ik het deed kocht ik het altijd in de smartshop dat was rond jaar 2000 ofzo. Dat was toen 10x extract maar tegenwoordig kun je zelfs 50x extract krijgen. Dat lijkt me gewoon ziek om daar een dikke hijs van te nemen :grin:
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken het, het is een uniek gevoel. Leuk om eens te doen maar niet echt iets om vaak te doen vind ik. Toen ik het deed kocht ik het altijd in de smartshop dat was rond jaar 2000 ofzo. Dat was toen 10x extract maar tegenwoordig kun je zelfs 50x extract krijgen. Dat lijkt me gewoon ziek om daar een dikke hijs van te nemen :grin:
M
MarsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook eens Salvia geprobeerd een paar jaar geleden. Ook omdat je het gewoon kon kopen in de smartshop.

De eerste paar pogingen leverden niets op. Toen steeds iets meer en langer inhouden en zo tot opeens: BAM

Ik voelde alles aan me trekken naar één kant toe, alsof je aan een STARTREK beam vast zit, heel onprettig, ondertussen werd de kamer verkleind tot madurodam formaat en was het onmogelijk om te bewegen of iets te doen anders dan wachten en hopen dat het niet te lang zou duren...

en het duurde ook niet langer dan een paar minuten maar het was ook meteen de laatste keer. Paddo's, LSD, MDMA, you name it, no problemo maar Salvia, nee daar blijf ik vanaf. Dacht ik toen. maar nu ik er over praat wordt ik weer nieuwsgierig... :cry:
:wave:
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die startrek beam haha, mooi verwoordt!! Ook al eens gehad dat bovengedeelte andere kant wordt opgetrokken dan onderste gedeelte van je lijf en het idee hebt dat je uit elkaar wordt getrokken.

Jammer genoeg kom ik er niet lekker volgas in. Het blijft bij dat enorme getrek en een beetje depersonaliseren.
Dat depersonaliseren vindt ik wel vrij lekker gevoel. Jij bestaat niet, tijd bestaat niet, omgeving bestaat niet....alles is een onbestaand geheel van niet bestaande elementen niet aan elkaar gehouden door onbestaande verbindingen. Het ultieme niets ofzo. Of dat je opsplit is meerdere gevoelsmatige personen die allemaal zo hun mening hebben over de trip. Ook grappig effect.

Wat ik van "the other side" kan zien is bijna altijd een witte lichte leegte, maar het lukt me maar niet echt uit de realiteit te "snappen"
rustig opbouwen geprobeert, tot aan bizar hoge dosis 40x ineens oproken...het komt gewoon niet.
Eerst 40mg DMT en direct daarna monsterhijs salvia mocht ook niet baten....(brandt dat in je strot zeg!)

wil graag nog een keer een stoelpoot worden of iets in die geest, en onverstaanbaar luid kermend proberen tegen de muur omhoog te kruipen, maar het is me niet gegund denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."