#1
Hallo,
Ik heb een jaar geleden salvia geprobeerd dit was voor mij een heftige onverklaarbare ervaring deze wil ik toch even met jullie delen, ik ben niet zo goed in verhalen schrijven dus neem mij niet kwalijk als het niet zo goed in elkaar steekt
.
Setting:Relaxed met z'n 3e in de slaapkamer
Een vriend van mij had Salvia op zijn verjaardagsfeestje gekregen we besloten het een andere keer te doen omdat we ook al aan de pure mdma en xtc pillen zaten.
Nadat rond half 9 s'ochtens de laatste mensen weg waren en we nog met zijn 3e over waren besloten we het toch te doen we waren te nieuwsgierig om te wachten.
Half uurtje verder allemaal gesetteld op de slaapkamer, de kruiden in de bong gedaan aangestoken en die ging ik de ronte 1 hijs 2 hijs 3 hijs 4 hijs dat vond ik voldoende nu was het afwachten.
al heel snel begon het. Prikkelingen in mijn hoofd mijn beeld begon te flitsen zwart wit zwart wit zwart wit, dit gevoel kon ik nog niet daarvan schrok ik en ik sprong op en keek mijn 2 vrienden aan die vond ik heel vreemd, en zelf een beetje eng (maar ik was me bewust dat het niet echt was), een vriend van mij bleef in zijn trip een soort van haken en deed steeds hetzelfde. Ik probeerde te praten dit lukte gewoon niet als ik iets probeerde te zeggen kwam er alleen maar a, e, uhh of wat dan ook uit geen woorden en al helemaal geen zinnen dus, alles was heel flitsend en ik begreep er niets meer van.
Oké ik moest even relaxen dacht ik, ik zei tegen mezelf dat ik gewoon even moest gaan liggen op bed dan zal alles weer goed komen, dit deed ik nog enkele seconden was alles erg flitsend ( ik kan er de woorden niet voor vinden ) daarna kwam ik weer bij.
Dit alles heeft zich afgespeeld in ong. 2 minuten heel erg kort dus het is nu een jaar geleden en ik heb nog steeds GROTE vraagtekens bij salvia ik vond het heel erg heftig en onverklaarbaar ik was ook echt flabber gasted, ik wil het nog wel een keer proberen kijken of het dan wat beter op mij uitwerkt dan de 1ste keer misschien dat hij niet helemaal goed uitwerkten op mij omdat ik al doorgehaald had dus moe was en genoeg andere zooi gebruikt had.
Hoop dat jullie hier iets aan hebben, bedankt voor het lezen![:grin:]()
Ik heb een jaar geleden salvia geprobeerd dit was voor mij een heftige onverklaarbare ervaring deze wil ik toch even met jullie delen, ik ben niet zo goed in verhalen schrijven dus neem mij niet kwalijk als het niet zo goed in elkaar steekt
Setting:Relaxed met z'n 3e in de slaapkamer
Een vriend van mij had Salvia op zijn verjaardagsfeestje gekregen we besloten het een andere keer te doen omdat we ook al aan de pure mdma en xtc pillen zaten.
Nadat rond half 9 s'ochtens de laatste mensen weg waren en we nog met zijn 3e over waren besloten we het toch te doen we waren te nieuwsgierig om te wachten.
Half uurtje verder allemaal gesetteld op de slaapkamer, de kruiden in de bong gedaan aangestoken en die ging ik de ronte 1 hijs 2 hijs 3 hijs 4 hijs dat vond ik voldoende nu was het afwachten.
al heel snel begon het. Prikkelingen in mijn hoofd mijn beeld begon te flitsen zwart wit zwart wit zwart wit, dit gevoel kon ik nog niet daarvan schrok ik en ik sprong op en keek mijn 2 vrienden aan die vond ik heel vreemd, en zelf een beetje eng (maar ik was me bewust dat het niet echt was), een vriend van mij bleef in zijn trip een soort van haken en deed steeds hetzelfde. Ik probeerde te praten dit lukte gewoon niet als ik iets probeerde te zeggen kwam er alleen maar a, e, uhh of wat dan ook uit geen woorden en al helemaal geen zinnen dus, alles was heel flitsend en ik begreep er niets meer van.
Oké ik moest even relaxen dacht ik, ik zei tegen mezelf dat ik gewoon even moest gaan liggen op bed dan zal alles weer goed komen, dit deed ik nog enkele seconden was alles erg flitsend ( ik kan er de woorden niet voor vinden ) daarna kwam ik weer bij.
Dit alles heeft zich afgespeeld in ong. 2 minuten heel erg kort dus het is nu een jaar geleden en ik heb nog steeds GROTE vraagtekens bij salvia ik vond het heel erg heftig en onverklaarbaar ik was ook echt flabber gasted, ik wil het nog wel een keer proberen kijken of het dan wat beter op mij uitwerkt dan de 1ste keer misschien dat hij niet helemaal goed uitwerkten op mij omdat ik al doorgehaald had dus moe was en genoeg andere zooi gebruikt had.
Hoop dat jullie hier iets aan hebben, bedankt voor het lezen
