Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuitzonderlijke combi: Kratom, Alcohol, Kanna en truffels

uitzonderlijke combi: Kratom, Alcohol, Kanna en truffels

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wassup medespacers :wave:

Eergisteren, zondag 11 augustus, ben ik 19 geworden.
Ik zou sowieso al die zaterdag uitgaan, niet voor me verjaardag, maar gewoon voor de leuk.
Maar dat ik 19 werd maakte het natuurlijk net een stukje leuker. Ook maakte de gebruikte combi het een heel stuk leuker.

Ik heb ditmaal alcohol gebruikt (zoals velen), kratom, kanna (ben ik gewend en voegt net ff iets toe) en truffels (had nog een halve portie over).

Ff voor de mensen die niet weten wat wat is:
Kanna -> Een ontspannend/euforisch kruid, wat een zeer lichte energie geeft.
Alcohol -> Heeeeuuujj haaa bier haaaa whaa barfbarf gekkehuis whaaa lolol burp whoehoe
Kratom -> Verdovend en ontspannend kruid, ook wel een softe vorm van opium.
Truffles -> Psychedelisch middel, wat visuals/hallucinaties kan geven en een verandering geeft in de manier van de omgeving (of jezelf) ervaren.

Van al deze middelen had ik een kleine hoeveelheid genomen. Truffels een halve portie, kanna een uur voor het meeten, dus werkte snel uit en kratom de laagst aangeraden dosis.
Alcohol redelijk wat, maar de kratom geeft daardoor ook een soort dronken gevoel. Ik ervaarde dus een zeer ontspannen en redelijk dronken gewoon, met een trippend randje eraan.
De combi kratom, alcohol en mijn ''state of mind'' zorgde voor een totale vorm van schijt hebben. Ik durfde veel en deed wat ik wou, binnen de perken van het aanvaardbare uiteraard.

Eerst ff bij mij een beetje taart eten en ik had de zooi tot me genomen. Me vrienden gebruiken niks, maar ik laat ze het wel weten.
Het indrinken (buiten) was al super gezellig zoals altijd en hier begon het dronken gedrag van mijn vrienden al merkbaar te worden, haha heerlijk. Zelf hou ik er ook van om als een idioot te doen, want op werk hou ik me al serieus genoeg. Dus ik deed lekker gek en wild en voelde me erg lekker van de kratom en alcohol.
Vervolgens merkte ik tussendoor af en toe heel licht visuals. Ik zag scherper en dingetjes bewogen lichtelijk. Dat was gek ik combi met het vage gevoel, maar de truffel liet me wel juist scherper voelen ofzo.

Op een gegeven moment ging ik naast een gappie van me zitten en ervoer ik iets wat ik nooit eerder ervoer, namelijk een geluidshallucinatie :openmouth:
Ik heb vaak truffels gegeten en ook redelijke hoge dosis éénmalig, maar een geluidshallucinatie had ik nooit. Ik hoorde een soort piep/zoom geluid.... Alsof je een heel groot hardwerkend apparaat uitzet. Snap je?
Ik wist honderd procent zeker dat het een hallucinatie was, want ik hoorde het in me hele hoofd (alsof je koptelefoon ophebt) en niet vanuit een bepaalde kant. Dat was raar en niet angstaanjagend, maar toch wou ik liever ff opstaan.

Ik begon me nog lekkerder te voelen en de visuals waren wel leuk. Om 00:02 was keek ik op me horloge en schreeuwde ik naar me boys: Ik ben 19! En dr kwam toch een ontlading los uit ons allemaal, haha, net apen. Gewoon gek doen. En iedereen stuurde berichtjes of belde dus dat was super leuk. Daar verder gechilt en toen naar de club gegaan om onze andere maten te ontmoeten en natuurlijk dik los te gaan.

Toen we net binnen waren had ik een zieke space (truffels waren op de piek). Ik zag het namelijk echt als een avondtuurtje. Iedereen zag er zo anders uit en ik voelde me een soort reus :tearsofjoy: Ook zag ik iedereen super scherp door de truffel en in die omgeving zie ik normaal best wazig hehe. Uiteindelijk meer pilo geworden en lekker feesten met me maten. Ik deed ook weer alles waar ik zin in had (vrouwgerelateerd dan :P). Ook al kent iedereen me daar. Dit omdat vrouwen juist van durf houden en ik er wel goed uitzie, waardoor velen het niet erg vinden als ik met ze dans of ze versier. Aan veel vrouwen zie je dat ze wel van de aandacht houden. Gewoon doen dus, het ergste wat er kan gebeuren is dat je een blouwtje loopt en das ook niet erg.
Dus beetje gezellig doen met me maten en dansen met de dames.

Tot het moment dat ik de perfecte tegen het lijf loop, waarna ik na heel heftig schuren de volle overtuiging heb dat ze wel meer wilt.... wat ook blijkt nadat ik dr omdraai en ga zoenen. Hmm heerlijk altijd. Daar was het wel gezellig mee en met haar vriendin ook gezellig gepraat (vriendin kende ik al). Heel raar om een bekende onder truffels te zien, want diegene lijkt er ineens anders uit te zien ofzo...

De rest van de avond verder gefeest, meer gezopen en meer gekkigheid gedaan. Maar het gekke is dat het grootste gedeelte van daar binnen zijn maar een vage tijd is...... Ik kan me bijna niks meer herinneren van binnen, alleen het begin en het zoenen. Terwijl ik weet dat ik veel heb gepraat en gedanst en gewoon vrij normaal deed. Maar ik kan me geen beeld meer herinneren van toen.... Vet raar... Ik was ook niet helemaal dronken ofzo.. minder dan normaal, ik voelde me de volgende ochtend namelijk helemaal toppie enzo.

Uiteindelijk 5 uur weg gegaan. Waarna we nog ongeveer met ze tweeën (de rest was er al eerder klaar mee) een hele zoektocht zijn gaan doen naar welke vreettent er op dit moment open is. Helemaal niks gevonden :openmouth: Dus uiteindelijk maar naar huis gegaan, met twintig stops, omdat me maat ergens weer een vermakelijk iets in zag, hehe :') Wel lachen.
Uiteindelijk thuis lekker gegeten en gekakt en met een voldaan gevoel en een jaartje ouder me bedje ingedoken :)

Vette avond man. Gewoon een avondje uitgaan, maar deze middelen maakte het helemaal perfect. Ik zal deze combinatie zeker nog eens gebruiken bij het uitgaan.

Het is ook niet heel ongezond... dat is alleen de alcohol, dus dat gebruik ik dan wel met mate.

Ja mooie avond man.
Peace
m
markdjLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het zal best een gezellige avond geweest zijn, maar persoonlijk probeer ik toch altijd meer uit de truffels te halen en ervaar ik ze heel anders.

Allerlei soorten drugs door elkaar gebruiken leidt volgens mij alleen maar af van de essentie van truffels.

Wel grappig dat je zo praat over uiterlijk, vrouwen enz, want dat zijn voor mij juist zaken die compleet onbelangrijk worden als ik trip.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aparte combinatie! Geen idee hoe je er op komt.

Klinkt als een top avond, en gefeliciteerd trouwens!
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor het delen van je verhaal! En, van harte gefeliciteerd natuurlijk! :wink:

stappen op psychedelics heb ik (vrijwel) nog nooit gedaan, het lijkt me best interessant, ondanks dat er zeker risico's aan vast zitten. Normaal trip ik altijd alleen of met een aantal goede vrienden en ga ik meestal buiten op "ontdekkingsreis". :wink: Toch ga ik de 24ste een drupje LSD meenemen naar Mysteryland, voor het geval het daar echt super gezellig is (dus de sfeer ernaar is) en ik zin krijg om het een keer op een festival te proberen.

markdj zei:
Wel grappig dat je zo praat over uiterlijk, vrouwen enz, want dat zijn voor mij juist zaken die compleet onbelangrijk worden als ik trip.
Klik om te vergroten...

What he said :)


Groetjes,
Dernael. :stoned:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yo thanks voor de felicitaties :grin:

En Mark ik ben het helemaal met je eens over truffels.
Dit was ook bij wijze van experiment. Normaal neem ik gewoon een normale portie of meer en doe het met één hele goede maat van me en dan ga ik net als Darneal op ''ontdekkingsreis'' buiten. Super leuk altijd, maar ook doe ik het op dat soort momenten om vaak weer even tot mezelf te komen. Wat vaak hele goede inzichten als gevolg heeft, waardoor ik met de hulp van truffels al heel veel goede dingen in me leven heb ingezien en veranderd.
Ik heb dit zo sterk ervaren altijd met truffels en zie het bijna als ''spirutueel'', maar het leek me ook wel eens interessant, om het te doen bij het uitgaan... om te zien wat voor werking het dan heeft.
En dit beviel me gelukkig wel. Dit was een prachtige combinatie. Als ik over een tijdje weer truffels ga doen en ik neem anderhalve portie ofzo of juist heel weinig dan hou ik de rest weer over voor het uitgaan.

Maar ja dit was ook een uitzondering hoor. Als je die truffels vaak doet, tijdens het uitgaan, lijkt me het wel snel te vervelen, maar de combinatie van kratom en alcohol zal zeker nog wel een aantal keer terugkomen, waarbij kratom dan in kleine hoeveelheden.
Het gevoel wat je hiervan krijgt is erg relaxd en je durft van alles. Nou durf ik sowieso wel veel, al helemaal de laatste tijd, maar ik denk dat bij het uitgaan de kratom zeker wel een stukje heeft geholpen.

markdj zei:
Wel grappig dat je zo praat over uiterlijk, vrouwen enz, want dat zijn voor mij juist zaken die compleet onbelangrijk worden als ik trip.
Klik om te vergroten...

Dat is voor mij ook zo hoor, maar ja als d'r een ongelofelijk mooie meid voor je staat en je zit super lekker in je vel, dan ben blijf je toch ook wel een man en doe je er wat mee, toch. De truffel stond ook niet op de voorgrond ofzo he. Ik was gewoon relaxd en euforisch aangeschoten, met een licht trippy effect.

Peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."