#1
Moest wel een beetje lachen , tof geschreven ! Gaf me een beetje ''Fear and loathing in Las Vegas'' idee.
Voortaan als sitter gewoon nuchter blijven of in ieder geval geen apparte onzin. Hasjmuffins kunnen prima, alleen je dosis is een beetje verkeerd geweest. Let daar de volgende keer gewoon op.
Hebben de jongens wel van de keta genoten?
Voortaan als sitter gewoon nuchter blijven of in ieder geval geen apparte onzin. Hasjmuffins kunnen prima, alleen je dosis is een beetje verkeerd geweest. Let daar de volgende keer gewoon op.
Hebben de jongens wel van de keta genoten?