Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom

Kratom

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#1
18:18 uur

Thee gezet van 6,5 gram Kratom (gekocht bij de smartshop in Groningen).

Anderhalve kop water is ingekookt tot een derde kop water. Thee opgedronken, was wat bitter. Verder ok.

18:22 uur

Wachten tot ik wat voel...
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij voel je niks meer, ben je midden in je report gestorven?
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#3
live trip repots lijken niet zo vaak echt goed te gaan.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben benieuwd wat er gebeurd is!

Tetsuo zei:
live trip repots lijken niet zo vaak echt goed te gaan.
Klik om te vergroten...
't zijn er niet veel die gelukt zijn nee. Ach ja, het is leuk dat mensen het proberen.
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pandan zei:
Ben benieuwd wat er gebeurd is!

Tetsuo zei:
live trip repots lijken niet zo vaak echt goed te gaan.
Klik om te vergroten...
't zijn er niet veel die gelukt zijn nee. Ach ja, het is leuk dat mensen het proberen.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook weleens op het punt gestaan om een live report te schrijven, maar er toch maar vanaf gezien omdat ik bijna zeker weet dat er bij mij ook niks van terecht komt :P
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pieter210 zei:
18:18 uur

Thee gezet van 6,5 gram Kratom (gekocht bij de smartshop in Groningen).

Anderhalve kop water is ingekookt tot een derde kop water. Thee opgedronken, was wat bitter. Verder ok.

18:22 uur

Wachten tot ik wat voel...
Klik om te vergroten...
Sorry mensen..., de kratom was zo saaaaaaaiiiii dat ik het hele tripreport vergeten was... :wink:

Voelde mij alleen een beetje loom, maar denk dat de kratom van ruk-kwaliteit was (smartshop in Groningen :openmouth: ).

Heb nu een pakketje goede kratom besteld via het internet.

Nieuw report volgt :)
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pieter210 zei:
Sorry mensen..., de kratom was zo saaaaaaaiiiii dat ik het hele tripreport vergeten was...

Voelde mij alleen een beetje loom, maar denk dat de kratom van ruk-kwaliteit was (smartshop in Groningen ).

Heb nu een pakketje goede kratom besteld via het internet.

Nieuw report volgt
Klik om te vergroten...

Dat is minder :\\ Ik hoop voor je dat je nieuwe 'batch' wel goed is. Ben benieuwd naar je tripreport!
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pandan zei:
Pieter210 zei:
Sorry mensen..., de kratom was zo saaaaaaaiiiii dat ik het hele tripreport vergeten was...

Voelde mij alleen een beetje loom, maar denk dat de kratom van ruk-kwaliteit was (smartshop in Groningen ).

Heb nu een pakketje goede kratom besteld via het internet.

Nieuw report volgt
Klik om te vergroten...

Dat is minder :\\ Ik hoop voor je dat je nieuwe 'batch' wel goed is. Ben benieuwd naar je tripreport!
Klik om te vergroten...
Tkx Pandan, je hoort van mij :)
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tripreport van de Maand dit :grin:

zou het zelf overigens ook niet kunnen denk ik, ben veels te snel afgeleid door andere dingen dan :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."