#1
ZERO- zei:Ik heb deze al een tijdje terug gelezen maar blijkbaar nog niet gereageerd. Dit wou ik nog zeggen: het lijkt me écht één van de naarste en engste dingen om een vriend of vriendin op te moeten laten halen door de ambulance, door drugs, omdat je dan zelf er onder invloed naast staat (maar geldt natuurlijk dat als er een ambulance moet komen er altijd iets mis is.. dus eigenlijk wil je dat in geen enkele situatie!) en het lijkt me echt zo naar om te zien. Het idee dat ik zou moet bellen voor m'n beste vriendinnetje, getsie!![]()
Klopt helemaal! Dit is tot nu toe een van de naarste dingen die ik ooit heb moeten doen, maar het moest gebeuren! Wie weet wat er was gebeurt als ik dit niet had gedaan..
De avond speelt af en toe nog steeds in mijn hoofd.. Had het veel liever anders zien aflopen.
Gelukkig waren de ambulancebroeders heel professioneel en trokken ze er weinig van aan dat we allemaal flink onder invloed waren. Ook ben ik blij dat de politie verder geen vragen heeft gesteld.
Bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Dernael.
