Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam, onverwachts x2??

Etizolam, onverwachts x2??

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed om te dit te lezen, ik wil zelf misschien binnenkort ook etizolam bestellen in verband met zware slaapproblemen. Je moet dus een dubbele dosis nemen om in slaap te vallen. Ik ben zelf van plan te combineren met alcohol, versterkt lekker het versuffende effect.
E
EtizolammetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag luitjes,

Ik denk dat dit mijn eerste report is hier terwijl ik dit forum toch al wel wat langer gebruik voor de ervaringen en grappige tripreports. Dit keer heb ik zelf iets te melden en dat betreft etizolam die ik bestelt had.

Ik heb al tijden moeite om in slaap te komen en heb daar via de huisarts al meerdere dingen voorgeschreven voor gekregen(dormicum, oxazepam, temazepam, seroquel etc). Nou moet ik zeggen dat ik dormicum nog wel het fijnste vind om op te slapen, maar ik wou toch een keer wat nieuws proberen. Toen las ik ergens dat er een derivaat bestond van diazepam, etizolam genaamd.

Ik op google zoeken naar wat vendors en uiteindelijk heb ik er een gevonden. Netjes besteld (pellets van 1mg) en betaald en na maar liefst 3 dagen lagen ze in de brievenbus. Ik helemaal blij en nieuwsgierig natuurlijk. Nou was ik toevallig ook de andere dag vrij dus ik wist dat ik alle tijd had om deze dan ook te testen.

Zo gezegd zo gedaan. In de avond rond 20:00 Neem ik mijn eerste in en na een uurtje voelde ik hem lichtjes. Het was een zeer relaxed gevoel en een beetje spierverslappend. Ik kon nog wel normaal praten etc. Toen dacht ik waarom ook niet ik pak er nog één. 21:15 nog eentje gepakt en gewacht tot die weer insloeg. En ja hoor toen kwam het hoor! Ik kon amper lopen, praten, en het leek wel of ik een hele fles wodka naar binnen had gewerkt.

Hier op het forum had ik gelezen dat 2 mg nog zon beetje de recreatieve dosis is, maar ik word de volgende dag wakker met de vraag van wat is er nou allemaal precies gebeurd. Ik ben heel wat benzo's gewend, maar dit had ik nog nooit meegemaakt.

Wat blijkt nou. Ik wat dingentjes opzoeken over deze RC en ik kom op veel topics tegen dat de pellets van 1mg blauw zijn en de 2mg roze van kleur. Ikzelf had de 1mg bestelt zon 50 stuks, maar mijn pellets zijn roze???? Zelfs in de "factuur" staat etizolam 1mg pellets.

Zullen ze een fout hebben gemaakt en mij perongeluk 50x2mg pellets hebben gestuurd!
Dat verklaard dus een hoop waarom ik gister zo hoog in de wolken was als ik in totaal 4mg naar binnen heb gewerkt. Ik dus een mailtje gestuurd naar de vendor en die hebben mij inderdaad vertelt dat ze dan waarschijnlijk een foutje hebben gemaakt. Ze hebben hun excuses aangeboden en ik mag van hun 25x pellets naar keuze bestellen en de kosten+versturen zijn voor hun. Dit vind ik dan wel netjes van ze.

Volgende keer gewoon bij een pellet houden dus! En ikzelf wat meer research doen over wat ik nou echt heb binnen gekregen.

Dit was mijn eerste tripreport! Hoop dat het een beetje interessant was!

Greetz :wave: :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi dat het alsnog goed gekomen is dus :) Altijd voorzichtig blijven, ook met RC's. Heb ook wel eens gehoord dat er MDPV door de MXE heen zat, ook een vervelende verrassing. Vooral als je hoog doseert!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Scheelt dat benzo's relatief vergevingsgezind zijn, 4mg is wel een dosis om goed van in slaap te kunnen vallen ja. :P
E
EtizolammetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, ik denk dat ik er inderdaad heel goed van heb geslapen, maar ik merk wel dat er ergens een gat in mijn geheugen zit. Ik merk ook dat ook al was het maar 4mg dit spul veel potentie heeft toch. Al met al vond ik het tegen de angst goed werken. Spierverslappend vond ik het niet echt. Maar toch wel leuk om op te "chillen" :mrgreen:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hoeft helemaal geen dubbele dosis te nemen om in slaap te vallen, was gewoon beeldspraak om aan te geven dat je dan best eens vanzelf in slaap zou kunnen vallen. :P

Combineren met alcohol kan, maar ik zou niet overdrijven. Je hebt nogal meer kans op gaten in je geheugen en kunt rare dingen gaan doen. :P
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou er voorzichtig mee zijn. heb het een keer gebruikt (van een kennis toen gekregen) en het is dat ik het niet zelf had dat ik het niet gelijk weer gebruikt had. Verslavend goedje (voor mij dan) Met oxazepam heb ik hier geen last van. Die kennis van me had hetzelfde probleem, maar hij had een hoop in zijn bezit en heeft een hele nare ontwenning moeten doorstaan.

@ leipebaviaan: Als je echt slaapproblemen heb dan zou ik eerder naar de huisarts gaan, en als die niets wilt geven kan je nog sleepz tabletjes proberen (zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar) Die werkte bij mij ook best goed.
E
EtizolammetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
Goed om te dit te lezen, ik wil zelf misschien binnenkort ook etizolam bestellen in verband met zware slaapproblemen. Je moet dus een dubbele dosis nemen om in slaap te vallen. Ik ben zelf van plan te combineren met alcohol, versterkt lekker het versuffende effect.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf zware slaapproblemen en dit heb ik ook zelf proberen op te lossen door te gaan experimenteren met goedjes(werk in het lab). Ik kan jou vertellen dat dit 9/10 gaat uitlopen op een verslaving waar je niet op zit te wachten en ik kan het weten. Lang mee bezig geweest om eraf te komen en hierna met een huisarts + Dokter + psychiater gaan kijken waar het nou echt ligt. Blijkt dat uit slaaptesten dat mijn remslaap te laat inzet/ of niet waardoor ik ook nog slaapverlammingen krijg. Ik raad jou ten zeerste aan om met een huisarts te gaan praten en eerst wat slaaptesten te gaan doen. Ten eerste als het echt zo is dan zijn de medicijnen goedkoper. Ten tweede je weet dan waar het aan ligt. Ik zeg niet dat je dit MOET doen, maar denk aub heel goed na over wat je gaat doen. Ik heb dit goedje gepakt om te chillen en om uit te proberen en dus niet om te slapen.

Greetzzz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."