Dag luitjes!
Ik heb onlangs
3 gram synthacaine
1 gram nitracaine
1 gram methiopropamine
en 1 gram ethylphenidaat verkregen van een vertrouwde supplier.
Deze heb ik netjes samengevoegd en even uitgetest
Wie: Ik en mijn collega's
Waar: Op mijn werk
Datum: 2014, gisteren
Muziek: bagger radio
Ik had al redelijk wat gelezen over de opwekkende effecten van deze middelen en over de eventuele dosis.
Mijn dag begon goed met de dagelijkse 10 mg rilatine en 50 mg sulpiride, hierop werkte ik 2 uur op een rustig tempo en had nog wat last van wat vermoeidheid van de avond ervoor.
Tegen de middag heb ik stevig gegeten en toen besloten om het middeltje toch maar eens uit te testen.
Ik heb 80 mg synthacaine, 50mg nitracaine, 80mg methiopropamine en 30 mg ethylphenidaat op een spiegeltje gelegd en naar binnen gesnoven.
De synthacaine voelde niet pijnlijk aan in de neus, deze verdoofde mijn neus enigzins maar niet helemaal.
Hierop volgde de nitracaine die ik naar binnen werkte, deze prikte heel erg hard! Tot in m'n keel, ik walgde er haast van. Hierop volgde de methiopropamine en het kleine beetje ethylphenidaat, deze brandde even erg als speed in de neus. Gelukkig geen bloedneus gehad (kan ik wel een hebben met pep
![:(]()
)
Na enkele minuten voelde ik mijzelf al wat strakker worden; mijn neus klaarde op en ik zag ietsjes scherper. Echter ontbrak de euforie en de energie nog grotendeels.
Na een kwartiertje doorgewerkt te hebben en een sigaret gerookt te hebben begon ik meer energie te krijgen en had meer zin om mijn werk tot een goed einde te brengen.
Na een halfuur begon (waarschijnlijk) de synthacaine ook te werken en werd ik zweverig en werden mijn gedachten heel rooskleurig; ik kon alle opdrachten aan, elke vraag van klanten kon ik beantwoorden en ik had een pak meer zelfvertrouwen. Dit ging ook gepaard met de nodige euforie, ik ontving klanten met een brede glimlach en voelde me goed in m'n vel.
Ik had persoonlijk minder effect verwacht van de sythacaine; daar deze maar 30% potentie heeft van echte coke; echter heeft het effect mij verbaasd, deze was VEEL beter dan coke die je op straat koopt.
Na 2 uur hard werken en zwoegen was de 'rush' voorbij en kwam ik in een soort afterglow; dit was waarschijnlijk de ethylphenidaat die nog aan het werk was, ik kon nog steeds zeer veel werk verrichten met de nodige concentratie, MAAR ik kon ook gewoon heel rustig op een stoel zitten zonder de hyperactiviteit die je bijvoorbeeld bij speed zou hebben.
Nog een uur passeerde en ik had heel veel werk verricht op een korte periode; daarnaast brak de laatste pauze van de dag aan; ik kreeg terug een hongergevoel en heb dan maar wat fruit naar binnen gewerkt.
Na nog een uurtje doorgewerkt te hebben was mijn werk afgerond en kon ik tevreden de bus naar huis nemen. Hierbij merkte ik dat ik nog strak stond in mijn gezicht maar alle andere effecten al verdwenen waren. (misschien een rare uitleg; maar zo voelde het, een beetje "zombiemodus" achtig)
Eenmaal thuis aangekomen heb ik zonder problemen een maaltijd naar binnen kunnen werken en 2 uur later kunnen slapen (ik was zelfs moe!).
Ik hoop dat ik hierbij een toch wat informatieve post heb neergeplaatst en dat iemand er wat aan heeft
The day after:
X Slechte concentratie en vermoeidheid, vergelijk het met de ontwenning van speed, maar minder erg.
X Een heel harde craving om het opnieuw te gebruiken.
SIDENOTE: Ik heb Synthacaine ook al getest zonder de combinatie van andere middelen. (+- 60mg)
Deze geeft na een goede 20 minuten een gevoel van euforie; zelfvertrouwen en een lichte wazigheid in het gezichtsveld, verder kon ik me niet zo goed concentreren, echter klonk muziek wel veel beter dan te voren; voor de kleine dosis was ik verbaasd van het effect.
Je zou dit spul bijna kunnen doorverkopen als echte coke (niet dat je dat moet doen natuurlijk)
greets!