Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Swim durft dit nog te mengen. Sulpiride 50 mg met 40mg ritalin en 2 flinke lijnen pep levert bij mij een blije en enthousiaste dag op. Het werkt elkaar wel tegen. Echter neemt bij swim sulpiride de negatieve effecten van speed grotendeels weg."
"- Patient gaat naar dokter - Patient huilt met symptomen die hij/zij niet heeft - Patient krijgt medicatie voor die symptomen - Patient verkoopt medicatie - Patient gaat naar de volgende dokter - .."
"yellow2020 zei: Een deel zal inderdaad op die manier op de zwarte markt terecht komen. Mensen die zich echter bezighouden met de grootschalige verkoop kopen duizenden pillen per keer in. Dat zal toch echt op een andere manier geregeld moeten worden. Klik om te vergroten... Klopt. Nu ja er bestaan overal wel achterdeurtjes, dus waarom niet in de medicijnen-industrie. Ik denk persoonlijk dat deze afgesnoept worden van de fabrikant zonder dat deze hier weet van heeft."
"Dag luitjes! Ik heb onlangs 3 gram synthacaine 1 gram nitracaine 1 gram methiopropamine en 1 gram ethylphenidaat verkregen van een vertrouwde supplier. Deze heb ik netjes samengevoegd en even uitgetest Wie: Ik en mijn collega's Waar: Op mijn werk Datum: 2014, gisteren Muziek: bagger radio Ik had al redelijk wat gelezen over de opwekkende effecten van deze middelen en over de eventuele dosis. Mijn dag begon goed met de dagelijkse 10 mg rilatine en 50 mg sulpiride, hierop werkte ik 2 uur op een rustig tempo en had nog wat last van wat vermoeidheid van de avond ervoor. Tegen de middag heb ik stevig gegeten en toen besloten om het middeltje toch maar eens uit te testen. Ik heb 80 mg synthacaine, 50mg nitracaine, 80mg methiopropamine en 30 mg ethylphenidaat op een spiegeltje gelegd en naar binnen gesnoven. De synthacaine voelde niet pijnlijk aan in de neus, deze verdoofde mijn neus enigzins maar niet helemaal. Hierop volgde de nitracaine die ik naar binnen werkte, deze prikte heel erg hard! Tot in m'n keel, ik walgde er haast van. Hierop volgde de methiopropamine en het kleine beetje ethylphenidaat, deze brandde even erg als speed in de neus. Gelukkig geen bloedneus gehad (kan ik wel een hebben met pep ) Na enkele minuten voelde ik mijzelf al wat strakker worden; mijn neus klaarde op en ik zag ietsjes scherper. Echter ontbrak de euforie en de energie nog grotendeels. Na een kwartiertje doorgewerkt te hebben en een sigaret gerookt te hebben begon ik meer energie te krijgen en had meer zin om mijn werk tot een goed einde te brengen. Na een halfuur begon (waarschijnlijk) de synthacaine ook te werken en werd ik zweverig en werden mijn gedachten heel rooskleurig; ik kon alle opdrachten aan, elke vraag van klanten kon ik beantwoorden en ik had een pak meer zelfvertrouwen. Dit ging ook gepaard met de nodige euforie, ik ontving klanten met een brede glimlach en voelde me goed in m'n vel. Ik had persoonlijk minder effect verwacht van de sythacaine; daar deze maar 30% potentie heeft van echte coke; echter heeft het effect mij verbaasd, deze was VEEL beter dan coke die je op straat koopt. Na 2 uur hard werken en zwoegen was de 'rush' voorbij en kwam ik in een soort afterglow; dit was waarschijnlijk de ethylphenidaat die nog aan het werk was, ik kon nog steeds zeer veel werk verrichten met de nodige concentratie, MAAR ik kon ook gewoon heel rustig op een stoel zitten zonder de hyperactiviteit die je bijvoorbeeld bij speed zou hebben. Nog een uur passeerde en ik had heel veel werk verricht op een korte periode; daarnaast brak de laatste pauze van de dag aan; ik kreeg terug een hongergevoel en heb dan maar wat fruit naar binnen gewerkt. Na nog een uurtje doorgewerkt te hebben was mijn werk afgerond en kon ik tevreden de bus naar huis nemen. Hierbij merkte ik dat ik nog strak stond in mijn gezicht maar alle andere effecten al verdwenen waren. (misschien een rare uitleg; maar zo voelde het, een beetje "zombiemodus" achtig) Eenmaal thuis aangekomen heb ik zonder problemen een maaltijd naar binnen kunnen werken en 2 uur later kunnen slapen (ik was zelfs moe!). Ik hoop dat ik hierbij een toch wat informatieve post heb neergeplaatst en dat iemand er wat aan heeft The day after: X Slechte concentratie en vermoeidheid, vergelijk het met de ontwenning van speed, maar minder erg. X Een heel harde craving om het opnieuw te gebruiken. SIDENOTE: Ik heb Synthacaine ook al getest zonder de combinatie van andere middelen. (+- 60mg) Deze geeft na een goede 20 minuten een gevoel van euforie; zelfvertrouwen en een lichte wazigheid in het gezichtsveld, verder kon ik me niet zo goed concentreren, echter klonk muziek wel veel beter dan te voren; voor de kleine dosis was ik verbaasd van het effect. Je zou dit spul bijna kunnen doorverkopen als echte coke (niet dat je dat moet doen natuurlijk) greets!"
"Re: Synthacaine + Nitracaine + Methiopropamine + Ethylphenid Ethylphenidaat vind ik persoonlijk zoals rilatine, maar zonder het onrustige, irritante kutgevoel. Synthacaine (=dimethocaine) is wel heel erg leuk als je het apart gebruikt, zeker in lage doseringen, ik ben echt stomverbaasd van het effect van een kleine dosis, lijkt heel erg sterk op cocaine. royzegtTRIPPEM zei: Heb nog van geen enkele drugs die je hierboven hebt genoemd gehoord :P Klinkt wel als een fijne space! Ben zelf meer van het hard gaan tho als ik gebruik. Leuke post, bedankt! Klik om te vergroten... Overigens zijn al deze stoffen ook legaal te verkrijgen; voorlopig toch.. Ga binnekort eens synthacaine in hogere dosering uitproberen"
"Re: Synthacaine + Nitracaine + Methiopropamine + Ethylphenid SmartieAndMe zei: Dus als ik het goed begrijp neem je 4 research chemicals door elkaar en ook nog eens op je werk? Ik zie de meerwaarde van je verhaal niet echt, ik vind het eigenlijk gewoon een beetje dom... Klik om te vergroten... Nu goed ik had dit ook niet kunnen plaatsen. Maar aangezien er zo weinig bekend is over deze chemicals wou ik toch iets toevoegen aan de community."
"Re: Synthacaine + Nitracaine + Methiopropamine + Ethylphenid Ben net gepasseerd langs de dokter met een abces, waarschijnlijk door het gebruik van deze middelen. Looks like you're right."
"Iemand nog ervaringen mee? Zoveel vind ik er niet.."