#1
Ben nu wel HEEL HARD aan het spacen. WaAAAAAaAAw! Lijkt een beetje ketamine effect?!!!
belgiandude zei:Ik ben nu heel hard op deze remix aan het spacen van Ata: https://soundcloud.com/live-at-robert-j ... tober-2014 AANRADER! HEEL ERG CHILL OP WIET!!!
Hij komt volgende week naar Amsterdam maar ik kan niet gaan. Ik ga de week erna de 31ste naar deze keet in Radion: https://www.facebook.com/events/714500228645895/
Lijkt dit jullie een leuke keuze?
Ik lig nu al een tijd op m'n zij in m'n bed in het donker met m'n Macbook. Ik raad elke Apple gebruiker de app f.lux aan, deze past de toon van je scherm aan aan de hand van de donkerte en de tijd in je kamer. PERFECT LICHT VOOR STONERS <33333 De app heet f.lux gratis in app store.
Ik heb wel heel spastische lachmomenten en momenten waarop ik energie in m'n buik voel opbouwen en plots voel ik me dan heel even heel lekker onrustig. Een soort innerlijke massage lijkt het wel. Leuk zeg.
belgiandude zei:Tips om dit af te bouwen?

en heb toen ook een bong besteld online en dat is nu de voornaamste manier om te roken als ik alleen thuis ben (met vrienden rol ik pure joints met hash). En nu sta ik dus op een punt waarop ik voel dat ik nog niet uitgeblowed ben, maar ik voel tegelijkertijd voor het eerst in m'n leven het gevoel van "verslaving". Het gevoel bevind zich in een vroeg stadium en kan nog wel sterker denk ik. Maar ik wil geleefd hebben dus ik wil niet in één klap stoppen. Enkel in het weekend zou perfect zijn! Ik weet dat die laatste zin heel utopisch klinkt, maar ik wil het geprobeerd hebben! Als het niet lukt dan overweeg ik misschien wel definitief te stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."