Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet op vakantie

wiet op vakantie

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: ik (15) en een vriend x (16) wie ik mee op vakantie ging
waar: Italië
wanneer : de carnaval vakantie
hoeveel: 6gram wiet
voor we op de bus gingen hadden we de wiet ik een potje gedaan en veel plakband erop gedaan
en in mijn handbagage gedaan.
toen we s ochtend wakker werden in de bus paseerde we net de grens waar we door een slagboom gingen toen zag ik daar twee agenten en een drugshond bij een busje staan maar de bus reed door :sunglasses:
toen we aankwamen in het hotel was het tien uur en we konden pas gaan skiën om twaalf uur dus zeiden tegen x zen ouders dat we al eens met de skilift boven gingen kijken en rolde in de weg naar boven een joint in de gondel en rookte die in de terug weg
de volgende vijf dagen rookte we elke dag een klein jointje.
drie dagen voor we vertrokken hadden we door dat we te weinig rookte en hadden nog ongeveer vier gram .
we hadden de vier gram in 5joints gedaan en een partiejoint van ongeveer 1 gram
we hadden in de twee volgende dagen vier joints gerookt in onze badkamer de laatste dag rookte we in de skilift nog een joint die we in de helft uit deden omdat hij te dik was toen ik de helft terug weg stak liet ik de partiejoint vallen uit de lift ongeveer een 200 meter voor het einde .
toen we uit de lift stapte zijn we met skiboten in de diepsneeuw hem gaan halen wat vreselijk moeilijk was omdat we stoned waren met ar we hebben hem toch gehaald en gedroogd we hebben de halve joint en de partiejoint terug mee naar huis genomen om deze week ergens op te roken
maar skiën en langs de piste liggen als je wiet hebt gerookt is echt fantastisch
ook heb ik toe we snachts in de badkamer gerookt hebben Closed Eye Visuals gehad (eerst geloofde ik niet dat het van wiet Kon maar blijkbaar wel )
ik vond het als bij al een fijne Stone vakantie :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het weer rijkelijk overdreven. Elke dag blowen tijdens je wintersport is sowieso zonde van de wintersport en daarnaast, 6 gram in een week op jouw leeftijd... Je gaat op deze manier gegarandeerd problemen krijgen met drugs, iedereen ziet dat hier. Ik hoop dat je het zelf ook op tijd gaat zien!
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De zes gram was ook voor ons twee
Het lijkt inderdaad overdreven maar ik rook bijna geen wiet deze vakantie wouden we eens de grens opzoeken lijk ze dat zeggen :stoned:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
ganjafarmer10 zei:
De zes gram was ook voor ons twee
Het lijkt inderdaad overdreven maar ik rook bijna geen wiet deze vakantie wouden we eens de grens opzoeken lijk ze dat zeggen :stoned:
Klik om te vergroten...

Stoer, hoop dat we ons binnen 10 jaar nog eens spreken. :wave:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#5
ganjafarmer10 zei:
De zes gram was ook voor ons twee
Het lijkt inderdaad overdreven maar ik rook bijna geen wiet deze vakantie wouden we eens de grens opzoeken lijk ze dat zeggen :stoned:
Klik om te vergroten...
Het zal vast je leeftijd zijn, maar drugsgebruik is niet cool of stoer. Met andere woorden: blijf met je tengels van drugs af, want als jij denkt dat drugs cool of stoer is dan ben je er duidelijk nog lang niet aan toe om het op een verantwoorde manier te kunnen gebruiken.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
SirErick zei:
ganjafarmer10 zei:
De zes gram was ook voor ons twee
Het lijkt inderdaad overdreven maar ik rook bijna geen wiet deze vakantie wouden we eens de grens opzoeken lijk ze dat zeggen :stoned:
Klik om te vergroten...
Het zal vast je leeftijd zijn, maar drugsgebruik is niet cool of stoer. Met andere woorden: blijf met je tengels van drugs af, want als jij denkt dat drugs cool of stoer is dan ben je er duidelijk nog lang niet aan toe om het op een verantwoorde manier te kunnen gebruiken.
Klik om te vergroten...


Helemaal mee eens.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste Ganjafarmer, ik heb je onlangs al een waarschuwing gegeven:
» Een waarschuwing : Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik.
Na vele adviezen van iedereen blijf je doorgaan op deze tour. 
Volgende keer word het een ban!
Klik om te vergroten...
Bij deze een ban van een week , hopelijk doe je het rustig aan op jou leeftijd. Kan je veel problemen veroorzaken later dit gedrag.

Afijn tot over een week.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."