#1
Wie: meisje, 17 jaar, 1,75m , 69 kilo
Waar: Rampage 2015, Antwerps Sportpaleis
Wat: 1,5 blauwe turtle, 200mg
Wanneer: zaterdag 14 maart
Het weekend van 14 maart was ik samen met een vriendin naar Rampage in het sportpaleis, het grootste drum and bass & dubstep festival van Europa. Paar dagen daarvoor hadden we een mooie dosis blauwe turtles (200mg) ingeslagen. Ze kwamen van een betrouwbare bron, dus we hadden niks te vrezen, totdat er, net nadat we hadden besproken hoelaat we het eerste halfje gingen nemen, een brancard met ambulance-mensen en een gillend meisje erop langskwam...We hebben elkaar aangekeken en besloten om toch maar op safe te spelen en met een kwartje te beginnen.(het was pas de 3e keer, daarom) Zo gezegd zo gedaan: om half 12 pakten we ons eerste kwartje en gingen we op het balkon in de zaal staan (sportpaleis is een geweldige plek voor dit soort feesten je raakt alleen 100x verdwaald door die niveauverschillen zeker na n paar pillen
) Anyway, we stonden daar een dik half uur wat te dansen tot ineens dat ding lichtjes inslaat...Ik voel me geweldig en kijk naar iedereen om me heen die het zo te zien ook geweldig heeft. Ondertussen is m bij mijn vriendin ook goed ingeslagen aan haar dansen te zien, en ik besluit na een tijdje een halfje te pakken. Net nadat ik dat ding tevoorschijn haal en inslik, wordt er op mijn schouder getikt. Ik schrik me helemaal dood natuurlijk, maar zag toen dat het ook een kaakmaler was die zijn duim naar me opstak
Ondertussen gingen we water halen en ik heb kauwgoms aan iemand gegeven en ook aan iemand 50cent omdat ze dat vroeg, het voelde geweldig om mensen iets te geven, de sfeer op zo'n feesten waar letterlijk 90% gebruikt is onbeschrijfelijk mooi
Ik voelde mijn kaakjes op een gegeven moment flink malen, maar dat voelde ook geweldig op het moment. We gingen even ergens zitten (ook om effe snel een knuffel te geven
) en zelfs het zitten voelde geweldig, ik krijg kippenvel als ik eraan terugdenk haha. Dan komen we serieus ook nog 2 andere mensen uit Maastricht tegen, tussen 16.000 mensen uit heel Europa, helemaal te gek!
De rest van de avond bij die gebleven, mijn vriendin was met een van die jongens aan de haal gegaan waardoor ik met die andere alleen was. Net toen mijn favoriete dj set kwam gingen we naar onder en hebben daar flink wat afgezoend..Ik weet nog dat we vlak oor zon hok stonden waar je bonnen kocht, daar zaten 2 mensen in die met stijgende verbazing naar ons aan het kijken waren(wat me op dat moment niet zo boeide eigenlijk) maar toen zijn we toch maar meer naar voren gelopen
Daar ging het er helemaal fantastisch aan toe, en mijn 3e dosis sloeg flink in op het perfecte moment. Die dj set duurde precies 1 uur en was de laatste, maar het leek eerlijk maar 5 minuten...voor ik het wist was het voorbij en gingen de lichten aan, waarna we naar buiten liepen en wonder boven wonder direct die andere 2 tegenkomen! Dit was zeker mijn beste xtc ervaring tot nu toe, ondanks dat ik wat beangstigd was door het begin, de rest van de nacht heeft het helemaal goedgemaakt
+ leuke bijkomstigheid: dnb feesten worden vooral door jongens bezocht, 30% is ongeveer meisjes, waardoor dit de enige feesten zijn waar meisjes niet in de rij hoeven te staan bij de wc'sen dirct kunnen doorlopen ![:grin:]()
Waar: Rampage 2015, Antwerps Sportpaleis
Wat: 1,5 blauwe turtle, 200mg
Wanneer: zaterdag 14 maart
Het weekend van 14 maart was ik samen met een vriendin naar Rampage in het sportpaleis, het grootste drum and bass & dubstep festival van Europa. Paar dagen daarvoor hadden we een mooie dosis blauwe turtles (200mg) ingeslagen. Ze kwamen van een betrouwbare bron, dus we hadden niks te vrezen, totdat er, net nadat we hadden besproken hoelaat we het eerste halfje gingen nemen, een brancard met ambulance-mensen en een gillend meisje erop langskwam...We hebben elkaar aangekeken en besloten om toch maar op safe te spelen en met een kwartje te beginnen.(het was pas de 3e keer, daarom) Zo gezegd zo gedaan: om half 12 pakten we ons eerste kwartje en gingen we op het balkon in de zaal staan (sportpaleis is een geweldige plek voor dit soort feesten je raakt alleen 100x verdwaald door die niveauverschillen zeker na n paar pillen
De rest van de avond bij die gebleven, mijn vriendin was met een van die jongens aan de haal gegaan waardoor ik met die andere alleen was. Net toen mijn favoriete dj set kwam gingen we naar onder en hebben daar flink wat afgezoend..Ik weet nog dat we vlak oor zon hok stonden waar je bonnen kocht, daar zaten 2 mensen in die met stijgende verbazing naar ons aan het kijken waren(wat me op dat moment niet zo boeide eigenlijk) maar toen zijn we toch maar meer naar voren gelopen
Daar ging het er helemaal fantastisch aan toe, en mijn 3e dosis sloeg flink in op het perfecte moment. Die dj set duurde precies 1 uur en was de laatste, maar het leek eerlijk maar 5 minuten...voor ik het wist was het voorbij en gingen de lichten aan, waarna we naar buiten liepen en wonder boven wonder direct die andere 2 tegenkomen! Dit was zeker mijn beste xtc ervaring tot nu toe, ondanks dat ik wat beangstigd was door het begin, de rest van de nacht heeft het helemaal goedgemaakt 