Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUltieme mdma gevoel op Rampage 2015

Ultieme mdma gevoel op Rampage 2015

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: meisje, 17 jaar, 1,75m , 69 kilo
Waar: Rampage 2015, Antwerps Sportpaleis
Wat: 1,5 blauwe turtle, 200mg
Wanneer: zaterdag 14 maart

Het weekend van 14 maart was ik samen met een vriendin naar Rampage in het sportpaleis, het grootste drum and bass & dubstep festival van Europa. Paar dagen daarvoor hadden we een mooie dosis blauwe turtles (200mg) ingeslagen. Ze kwamen van een betrouwbare bron, dus we hadden niks te vrezen, totdat er, net nadat we hadden besproken hoelaat we het eerste halfje gingen nemen, een brancard met ambulance-mensen en een gillend meisje erop langskwam...We hebben elkaar aangekeken en besloten om toch maar op safe te spelen en met een kwartje te beginnen.(het was pas de 3e keer, daarom) Zo gezegd zo gedaan: om half 12 pakten we ons eerste kwartje en gingen we op het balkon in de zaal staan (sportpaleis is een geweldige plek voor dit soort feesten je raakt alleen 100x verdwaald door die niveauverschillen zeker na n paar pillen :sunglasses: ) Anyway, we stonden daar een dik half uur wat te dansen tot ineens dat ding lichtjes inslaat...Ik voel me geweldig en kijk naar iedereen om me heen die het zo te zien ook geweldig heeft. Ondertussen is m bij mijn vriendin ook goed ingeslagen aan haar dansen te zien, en ik besluit na een tijdje een halfje te pakken. Net nadat ik dat ding tevoorschijn haal en inslik, wordt er op mijn schouder getikt. Ik schrik me helemaal dood natuurlijk, maar zag toen dat het ook een kaakmaler was die zijn duim naar me opstak :grin: Ondertussen gingen we water halen en ik heb kauwgoms aan iemand gegeven en ook aan iemand 50cent omdat ze dat vroeg, het voelde geweldig om mensen iets te geven, de sfeer op zo'n feesten waar letterlijk 90% gebruikt is onbeschrijfelijk mooi :grin: Ik voelde mijn kaakjes op een gegeven moment flink malen, maar dat voelde ook geweldig op het moment. We gingen even ergens zitten (ook om effe snel een knuffel te geven :hearteyes: ) en zelfs het zitten voelde geweldig, ik krijg kippenvel als ik eraan terugdenk haha. Dan komen we serieus ook nog 2 andere mensen uit Maastricht tegen, tussen 16.000 mensen uit heel Europa, helemaal te gek! :rock: De rest van de avond bij die gebleven, mijn vriendin was met een van die jongens aan de haal gegaan waardoor ik met die andere alleen was. Net toen mijn favoriete dj set kwam gingen we naar onder en hebben daar flink wat afgezoend..Ik weet nog dat we vlak oor zon hok stonden waar je bonnen kocht, daar zaten 2 mensen in die met stijgende verbazing naar ons aan het kijken waren(wat me op dat moment niet zo boeide eigenlijk) maar toen zijn we toch maar meer naar voren gelopen :smoke: Daar ging het er helemaal fantastisch aan toe, en mijn 3e dosis sloeg flink in op het perfecte moment. Die dj set duurde precies 1 uur en was de laatste, maar het leek eerlijk maar 5 minuten...voor ik het wist was het voorbij en gingen de lichten aan, waarna we naar buiten liepen en wonder boven wonder direct die andere 2 tegenkomen! Dit was zeker mijn beste xtc ervaring tot nu toe, ondanks dat ik wat beangstigd was door het begin, de rest van de nacht heeft het helemaal goedgemaakt :hearteyes: + leuke bijkomstigheid: dnb feesten worden vooral door jongens bezocht, 30% is ongeveer meisjes, waardoor dit de enige feesten zijn waar meisjes niet in de rij hoeven te staan bij de wc'sen dirct kunnen doorlopen :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zoek jou en je vriendin zeker eens op op een feestje.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
leipebaviaan zei:
Ik zoek jou en je vriendin zeker eens op op een feestje.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk rapport!
Heb afgelopen weekend ook op D+B staan dansen terwijl ik had gebruikt en ik kan je gevoel helemaal voorstellen!

Daarentegen lijkt het me wel echt vreselijk als je als vrouw zo in de minderheid bent en ongeveer de helft van de mannen je (waarschijnlijk) staat aan te staren als een stuk wild vlees...
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haardroger zei:
Leuk rapport!
Heb afgelopen weekend ook op D+B staan dansen terwijl ik had gebruikt en ik kan je gevoel helemaal voorstellen!

Daarentegen lijkt het me wel echt vreselijk als je als vrouw zo in de minderheid bent en ongeveer de helft van de mannen je (waarschijnlijk) staat aan te staren als een stuk wild vlees...
Klik om te vergroten...

Welk feest was je? :grin:

Bij t laatste wat je zegt snap ik wel wat je bedoelt, maar toch was het niet zo daar. De meeste jongens komen daar in grote groepen jongens naartoe, niet gefixeerd om meisjes te scoren maar het gewoon leuk te hebben met hun vrienden :) op vele andere feestjes(bv. met veel alcohol, in clubs) heb ik dit gevoel van dat ze aan het keuren zijn wel heeeel veel gehad, ik weet niet goed waarom, maar bij drum and bass jongens voel ik me altijd veel meer op mn gemak omdat die veel minder verkeerde aandacht geven aan de meisjes.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
En jongens die altijd naar hardstyle feesten gaan? :sunglasses:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
En jongens die altijd naar hardstyle feesten gaan? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha sorry...ik wil mensen niet indelen in hokken, maar ehm dat zou ik niet weten, ga nooit naar hardstyle :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wanneer plannen we een datum? : :sunglasses:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
uncoolbeatle zei:
leipebaviaan zei:
En jongens die altijd naar hardstyle feesten gaan? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha sorry...ik wil mensen niet indelen in hokken, maar ehm dat zou ik niet weten, ga nooit naar hardstyle :wink:
Klik om te vergroten...

Misschien een keertje met leipo en mij mee? :tongueout:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#10
MusicIsLife zei:
uncoolbeatle zei:
leipebaviaan zei:
En jongens die altijd naar hardstyle feesten gaan? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha sorry...ik wil mensen niet indelen in hokken, maar ehm dat zou ik niet weten, ga nooit naar hardstyle :wink:
Klik om te vergroten...

Misschien een keertje met leipo en mij mee? :tongueout:
Klik om te vergroten...

dat is best wel een strak plan :smoke: :smoke:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#11
leipebaviaan zei:
Wanneer plannen we een datum? : :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Stuur maar via privébericht :sunglasses:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#12
19, 20 en 21 juni een optie? :rock:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Skirre zei:
19, 20 en 21 juni een optie? :rock:
Klik om te vergroten...

Defqon toch?
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#14
MusicIsLife zei:
Skirre zei:
19, 20 en 21 juni een optie? :rock:
Klik om te vergroten...

Defqon toch?
Klik om te vergroten...

gaan jullie trouwens toevallig niet naar summerfestival? :sunglasses:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk t niet, is geen festival waar ik echt warm van wordt :tongueout:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
uncoolbeatle zei:
MusicIsLife zei:
Skirre zei:
19, 20 en 21 juni een optie? :rock:
Klik om te vergroten...

Defqon toch?
Klik om te vergroten...

gaan jullie trouwens toevallig niet naar summerfestival? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Als jij komt zijn musicislife en ik zeker aanwezig. :sunglasses:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#17
De zaterdag van summerfestival ben ik ook aanwezig. Alleen dan zul je me niet vinden op bij de hardcore :flushed: Laatste 4 uurtjes bij de mainstage :hearteyes:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als jij komt zijn musicislife en ik zeker aanwezig. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha denken jullie mij te kennen dan :smoke:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Skirre zei:
De zaterdag van summerfestival ben ik ook aanwezig. Alleen dan zul je me niet vinden op bij de hardcore :flushed: Laatste 4 uurtjes bij de mainstage :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:rock:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
uncoolbeatle zei:
Als jij komt zijn musicislife en ik zeker aanwezig. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha denken jullie mij te kennen dan :smoke:
Klik om te vergroten...

Nouja, je tripreport heeft toch een hele leuke kant van jou belicht :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."