#1
Een vriendin van me vertelde me vanavond dat ze voor een mooie prijs een paar gram mdma van iemand had gekocht en dat ze aan een klein beetje genoeg had om er flink op te spacen.
Na een paar glazen canei en bier gedronken te hebben kwam ik op het idee om wat van haar mdma over te kopen om binnenkort weer een keertje ouderwets te spacen met wat vrienden en/of vriendinnen.
Eenmaal bij thuiskomst (rond 2 uur) kon ik het toch niet laten om een paar likjes te nemen. Ik was toch wel een beetje nieuwsgierig naar wat ik zojuist heb aangeschaft en had nog geen zin om te gaan slapen.
De laatste keer dat ik mdma heb gebruikt is ongeveer anderhalf jaar geleden, dus ik vind het wel leuk om er deze keer een tripreport over te schrijven.
02.18 – 2 Kleine likjes van mdma genomen. De kristallen hebben een mooie champagne kleur en de smaak is zoals gewoonlijk super goor/bitter.
02.53 – Voel er nog vrij weinig van, behalve dat ik mijn tanden alweer een beetje op elkaar begin te klemmen. Super irritant vind ik dat. Doe ik altijd, al bij het kleinste beetje drugsgebruik.
De tijd gaat naar mijn gevoel snel.
Terwijl ik op de bank met mijn laptopje op schoot aan het typen ben, staat de tv op geordie shore.
Het blijft verbazingwekkend dat hoeveel drugs of drank ik ook in mijn bloed heb zitten, die achterlijke Britten gedragen zich altijd nog 10 keer erger als mij...
02.57 – Terwijl ik flink zit te gapen begin ik mezelf af te vragen of het misschien een goed idee is om zo maar richting mijn bed te verkassen. Misschien komt het omdat ik alleen op de bank zit of omdat ik misschien te weinig heb genomen, maar het leuke en lekkere effect wat ik me kan herinneren van mdma is nu in ieder geval nog nergens te bekennen.
03. 38 – Zojuist mijn standaard rituelen uitgevoerd zoals ik normaal ook altijd doe voor het slapengaan (tanden poetsen, plassen...je kent het wel). Normaal krijg ik er geen druppeltje pis uitgeperst als ik mdma heb gebruikt, maar dat was dit keer geen enkel probleem. Lig op bed met mijn laptop. Heb koppijn en zit nog steeds te hoesten door een nasleep van een keelontsteking.
Welterusten lieve forummers.
Na een paar glazen canei en bier gedronken te hebben kwam ik op het idee om wat van haar mdma over te kopen om binnenkort weer een keertje ouderwets te spacen met wat vrienden en/of vriendinnen.
Eenmaal bij thuiskomst (rond 2 uur) kon ik het toch niet laten om een paar likjes te nemen. Ik was toch wel een beetje nieuwsgierig naar wat ik zojuist heb aangeschaft en had nog geen zin om te gaan slapen.
De laatste keer dat ik mdma heb gebruikt is ongeveer anderhalf jaar geleden, dus ik vind het wel leuk om er deze keer een tripreport over te schrijven.
02.18 – 2 Kleine likjes van mdma genomen. De kristallen hebben een mooie champagne kleur en de smaak is zoals gewoonlijk super goor/bitter.
02.53 – Voel er nog vrij weinig van, behalve dat ik mijn tanden alweer een beetje op elkaar begin te klemmen. Super irritant vind ik dat. Doe ik altijd, al bij het kleinste beetje drugsgebruik.
De tijd gaat naar mijn gevoel snel.
Terwijl ik op de bank met mijn laptopje op schoot aan het typen ben, staat de tv op geordie shore.
Het blijft verbazingwekkend dat hoeveel drugs of drank ik ook in mijn bloed heb zitten, die achterlijke Britten gedragen zich altijd nog 10 keer erger als mij...
02.57 – Terwijl ik flink zit te gapen begin ik mezelf af te vragen of het misschien een goed idee is om zo maar richting mijn bed te verkassen. Misschien komt het omdat ik alleen op de bank zit of omdat ik misschien te weinig heb genomen, maar het leuke en lekkere effect wat ik me kan herinneren van mdma is nu in ieder geval nog nergens te bekennen.
03. 38 – Zojuist mijn standaard rituelen uitgevoerd zoals ik normaal ook altijd doe voor het slapengaan (tanden poetsen, plassen...je kent het wel). Normaal krijg ik er geen druppeltje pis uitgeperst als ik mdma heb gebruikt, maar dat was dit keer geen enkel probleem. Lig op bed met mijn laptop. Heb koppijn en zit nog steeds te hoesten door een nasleep van een keelontsteking.
Welterusten lieve forummers.