Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen ervaring verder dan verwacht...

Een ervaring verder dan verwacht...

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey Tekzor,

Leuk report, leuk dat je in je eentje hebt getript een mooi stofje om in je eentje voor het eerst op te "trippen"

thanks voor het delen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met plezier deel ik mijn ervaring bob graag gedaan. Dit is een oefensessie typen. Ik wil in de toekomst mijn grenzen verleggen en het voelt goed om dat te kunnen delen.

Ik las daarnet in een ander report dat de maya afbeeldingen ook terugkwamen bij het inzetten van de trip. Nog mensen ervaring hier mee?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zitten wel wat rare zins opbouwen en typfouten in trouwens. Ik ben ook geen held hierin maar lees hem gewoon echt goed en rustig een paar keer door voor je hem plaatst.

Dat helpt heel veel.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk report hoor! 2C-B is een perfect middel om trippen in een andere/nieuwe setting te proberen. Je kunt je er heel erg in laten meeslepen met de juiste mindset waardoor het een volwaardige trip kan geven, maar als alleen trippen je niet zou bevallen dan zou dat ook geen probleem zijn met 2C-B. Mooi dat het jou is bevallen! Denk dat vooral truffels of andere heftigere (dan 2C-B) tripmiddelen veel kunnen brengen o.a. bij alleen trippen! Wil dit binnenkort ook gaan doen, ben vooral benieuwd naar rond de 40 mg.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report! Klinkt als een mooie ervaring.

Ik vroeg me alleen een ding af, hoe kun je 30 tot 32mg op hebben als je 1,5pil van 18 tot 20mg per stuk neemt? Dan heb je toch 27 tot 30mg op dit keer?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Leuk report! Klinkt als een mooie ervaring.

Ik vroeg me alleen een ding af, hoe kun je 30 tot 32mg op hebben als je 1,5pil van 18 tot 20mg per stuk neemt? Dan heb je toch 27 tot 30mg op dit keer?
Klik om te vergroten...

Had een kleiner en groter halfje. Ik heb het grootste erbij genomen daarmee schat ik de dosis op 30 a 32...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah ok, dan snap ik hem.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk om te lezen. :) Interessant dat 2C-B zo anders wordt met een hogere dosis.

Tekzor668 zei:
Ik las daarnet in een ander report dat de maya afbeeldingen ook terugkwamen bij het inzetten van de trip. Nog mensen ervaring hier mee?
Klik om te vergroten...
Dat is niet specifiek aan 2C-B. Ik zie ze ook met psilocybine, LSD, LSA en misschien nog meer waar ik nu even niet op kom. Met psilocybine heb ik ze het duidelijkst gezien. Daar waren ze enorm gedetailleerd en draaiden ze ook rond, soms in 2D soms in 3D. In 3D draaien ze dan rond meerdere assen en door elkaar. Tijdens trippen op truffels en paddo's samen met anderen, heb ik die maya tekens en 'wielen' ook op de huid van die andere mensen zien zitten als tatoeages. Het maakte niet uit hoe snel die mensen bewogen, die tekens bleven op hun gezicht en armen zitten alsof ze er op vast zaten. Soms draaiden ze ook rond op hun huid, alsof ze er als een 2e laag op zaten.

Mensen waar ik samen mee heb getript zien ze ook. En je leest op internet ook dat het een bekend fenomeen is.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja vrij belend idd. Ik heb ze ook vaak gezien. Voornamelijk op LSD honderden tegelijk in mijn gordijnen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat?
30/32mg 2C-B in pilvorm (1,5)
2 en half goed gevulde joints silverhaze

Wie?
Man
26 jaar
1m84
70kg
Ervaring met Paddos en Truffelen + 1 maal 18/20mg 2C-B


Waar?
Thuissetting, cosy in de living.


22.20 Het zag er sowiso een rustige avond uit. Ik had niet veel zin om de stad in te gaan. Een hogere dosis 2c-b dan mijn eerste x 18-20mg (report: viewtopic.php?f=21&t=57361 ). leek me op dat moment een goed idee. Ik had een joint voorgerold en leg 2 pillen klaar. Ik had geen trippartner vanavond en dit zou de eerste maal zijn dat ik een soort van psychedelic alleen doe. Dit bezorgde me wat twijfel waardoor ik besloot 1 en een halve pil te nemen.

22.30 Mijn dosis is richting maag klaar om mijn lichaam in te nemen. Ik had besloten 2c-b volledig over mij te laten komen. Ik was heel kalm en had geen hoge verwachtingen bij deze dosis vooral omdat die kort op mijn 1ste ervaring kwam (tollerantie). Ik stak de voorgerolde joint op en las me nog wat verder in over ervaringen en 4-ACO-DMT.

23.30 Bodyload is een feit. Ik voel dat die wat heviger aankomt bij deze dosis. Mijn zicht word ook intens troebeler. De spanning in het lichaam word groter en ik voel het nu opbouwen.

23.45 Het 1ste visuele spectakel is begonnen en ik merk nu al grote verschillen bij de hogere/lagere dosis. Waar ik voordien enkel synchrone gezichtsvervormingen en patronen had kon ik nu maya-tekeningen in mijn muur herkennen. Zonder enige focus van mezelf zag ik een soort van mayagezicht verschijnen als een schaduw op de muur met een zonnige gloed. Daarop volgden golven en kleursveranderingen overal door de kamer.

00.00 Op dit moment was ik licht euforisch aan het worden maar bleef alles visueel hetzelfde zoals voordien beschreven. Ik dacht dat dit het zou zijn en besloot nog een joint te rollen en hoopte dat dit alles wat zou versterken.

00.30 Hier veranderd alles. Ik had 1/3 van de joint opgerookt en hoorde lawaai buiten. Een gekend koppel/buren kwam thuis met een fikse ruzie. Ik hoor hen de traphal op komen, hun appartement binnengaan en een slaande ruzie gaat verder. Ik ken hen en wil aankloppen om te bemiddelen. Ik spring in mijn sloffen en loop naar mijn voordeur, trek de voordeur open en zet 1 stap vooruit. Daar sta ik dan, tot stilstand gebracht vooruitstarend met open mond. Wij wonen in een oud herenhuis verdeeld in verschillende gerenoveerde leefruimtes. Alles is met hout en oud behang afgewerkt in de inkom en gang van het gebouw. Op dit moment zie ik alle lijnen, deuren, muren,... in patronen. Flusorischerende lijnen trillen over het gehele interieur. De hele omgeving is anders. Ik had een gevoel alsof ik in een andere dimensie gestapt was door de deur te openen. Intussen was het stil geworden bij de buren en besloot ik de deur rustig dicht te doen. Ik ging door het raam kijken en de wereld was gewoon anders. Het waaide en was koel maar alles straalde warmte uit. Warmte kleurde over de verre uitkijk die ik heb op de stad. Regelmatig fluoriscerende lijnen en overal patroonvormen en witte wolken die figuren vormden. De nachtlucht kleure roze/rood achtig. Ik voelde me nu heel euforisch en van de bodyload was verder niks meer te merken.

01.00 ik rook terug 1/3 van de joint op en kijk nog wat tv. Ik merk direct dat ik geen gezichten kan herkennen of ook maar iets begrijp van de film. Acteurs zien er net geesten uit in hun gezicht. De tv danst heen en waar en alles in mijn ooghoeken flitst en verkleurd. Ik besluit es te gaan zien in de spiegel hoe mijn ogen er bij staan. Ik leun wat vooruit en achteruit en zie mezelf groter en kleiner worden. Alles lijk echt helder nu en op dit moment denk ik wat na terwijl ik naar mezelf kijk en veel flitsen van positieve gedachten, ik focus me nog 1 maal op mijn ogen en ik zie op dit moment mezelf knipogen met het rechteroog. Weet, beste lezer, dat ikzelf niet kan knipogen. Het is me nog nooit gelukt zo snel als anderen dat kunnen, ik kan het gewoon niet. Ik stond terug verdwaasd voor me uit te staren. Dit was echt WTF kan dit ?? Ik laat de spiegel voor wat het is en ga terug naar de living mijn joint oproken. Het beeld van de spiegel blijft even hangen. Een gedachtenstroom komt los met vragen zoals; hoe kan dit? Was dit nu echt of hallucinatie? Ik kan toch niet knipogen? Zit hier een boodschap achter?
Ik had het even niet meer samen en 2cb nam het over in mijn gedachtegang. Kort maar krachtig. Niet dat ik echt ging flippen ofzo maar even was er een kleine onrust te voelen door wat ik ervaren had. Ik ging wat relaxed op de bank te liggen, terug de rust van het stofje opzoeken met wat reggeadub op de achtergrond. De rust die ik eerder ervaarde kwam terug en ik zakte in een diepe roes. Een roes met afwisselend open en gesloten ogen. Ik flitste tussen de film op tv en met gesloten ogen zakte ik weg en ging het verhaal verder. Mijn ogen gingen dan terug open na korte tijd en wat ik zag op tv klopte met wat ik net in mijn "droom" zag en ging verder in het verhaal. Moeilijk uit te leggen maar telkens helemaal verbaasd :grin:. Dit kan vooral met het wietgebruik te maken hebben dat ik zo wazig werd.

Intussen is het al 02.30 en ik voel me echt heel stoned, sloom. Mijn euforische gedachtengang word rustiger en alles komt in golven terug naar de realiteit. Ik had deze maal toch het gevoel dat ik een andere demensie mocht bekijken. Ik kon er niet toetreden maar deze dosis 2cb heeft me wel een glimp gegeven van wat sterkere psychedelica kunnen openen. In mijn gedachtengang mocht het veel dieper aangezien mijn merkwaardigste hallucinatie volledig onbeantwoord bleef terwijl ik een soort van boodschap voelde. Ik verwachtte niet dat deze dosis me zover kon brengen maar ik apprecieer het stofje nu meer.

03.30 Ik rol mijn laatste joint en besluit naar bed te gaan. Nog enkele hijzen en ik doe men ogen dicht. Ik zie nog redelijk wat flitsen en kleuren voor mijn ogen. Ik kan niet zeggen hoe laat ik in slaap viel maar kwam om 11.00 mooi uitgeslapen wakker. Ik had een greins op het gezicht van yeah, leuke ervaring, mooie afterglowdag. Ontbijten en wandeling maken :)

2c-b heeft me dus aardig verrast leden. 10 mg maakt een groot verschil met dit stofje. Mijn volgende ervaring gaat 10mg hoger maar zal niet meer in 2015 gebeuren.

Bedankt om mijn report te lezen.
Grammatica en spelfouten mogen vermeld worden :-P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."