#1
Salvia is inderdaad een drug die helemaal onderaan op mijn lijstje staat. Ik heb meerdere video's op YouTube gezien waarbij mensen dit roken en allemaal compleet verdwaald en verward lijken. Het is een veel gemaakte fout waarbij voornamelijk jongeren denken, dat doe ik wel even, die video's zien er wel lacherig uit en dan toch de heftigere kant van "trip/dissociatieve middelen vinden. Ik denk dat salvia qua heftigheid in de buurt van DMT zit, maar dan complete chaos en verwarring is, waarbij DMT complex met veel buitenaards begrip je overweldigd (meestal met het gevoel van liefde, iets groters waakt over ons).
Ik las vaker dat Salvia een soort van draaikolk/vortex gevoel is dat je naar onder trekt. Heb jij dit zelf ook ervaren of iets in de richting van een tunnel. Dat lijkt mij dan ook echt het enige interessante wat mij zou aanspreken om dit te ervaren, buiten de verwarring.
Goed om te horen dat je er uiteindelijk nog "goed" van af bent gekomen, psychedelica maakt ons nederig, maar met begrip en acceptatie kan je hier echt ongekende kracht uithalen.
Ik las vaker dat Salvia een soort van draaikolk/vortex gevoel is dat je naar onder trekt. Heb jij dit zelf ook ervaren of iets in de richting van een tunnel. Dat lijkt mij dan ook echt het enige interessante wat mij zou aanspreken om dit te ervaren, buiten de verwarring.
Goed om te horen dat je er uiteindelijk nog "goed" van af bent gekomen, psychedelica maakt ons nederig, maar met begrip en acceptatie kan je hier echt ongekende kracht uithalen.