#1
Mooi geschreven report mindless. LSD nog niet mogen ervaren maar veel gelezen over het stofje. Jij beschrijft net weer leuker/anders ![:)]()
Mindless zei:Wat is daar lullig aan? :P
Maar ik heb sowieso periodes waarin ik erg veel interesse heb in nieuwe drugs (en vooral psychedelica) en periodes waarin ik er vrijwel geen interesse in heb. Dat is altijd al zo geweest.
O ja, hoe was je 4-Aco-DMT trip?![]()
straatmadelief zei:Mooi tripreport! Ik vind dit soort diepe ervaringen juist het meest interessant om te lezen, je kunt het zweverig noemen maar mij mag je er altijd mee lastig vallen.
DankBobsacamano zei:Ik had nu pas tijd om hem even te lezen. Mooi geschreven kerel. Ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan. LSD of ALD-52. HEt mooie is dat het allemaal steeds dichter bij elkaar komt te liggen qua ervaring. En je steeds minder nodig hebt. De poort is namelijk geopend.
. Leipe_henkie zei:Bedankt voor je verslag!
Ik vind het knap van je dat je alleen durft te trippen, en ik vind het tegelijkertijd ook erg jammer dat ik dat niet durf. Vanaf mijn 17e ben ik razend nieuwsgierig naar de wondere wereld van de psychedelica en heb ik er enorm veel over gelezen. Nu, na 7 jaar (zie ook mijn registratiedatum), ben ik nog steeds niet verder gekomen dan een bad trip op hasjmelk (nog te vinden op dit forum), een experimenteel jointje nu en dan en een truffeltje in een ver verleden. Het probleem is dat vrijwel iedereen in mijn omgeving behoorlijk close-minded is en tijdens het nippen van het vijfde biertje beweert dat drugs slecht voor je is
.
Anyhow. Het, middels psychedelica, verkennen van de eigen psyche is na al die tijd nog steeds niet voor me weggelegd en ik zie dat als een enorm groot gemis... Ik ben dan ook nieuwsgierig hoe je jezelf geleerd hebt zo 'hard' te gaan in je eentje en of je nog tips voor me hebt om me op pad te helpen.
Graag gedaan.Leipe_henkie zei:Bedankt voor je verslag!
Ik vind het knap van je dat je alleen durft te trippen, en ik vind het tegelijkertijd ook erg jammer dat ik dat niet durf. Vanaf mijn 17e ben ik razend nieuwsgierig naar de wondere wereld van de psychedelica en heb ik er enorm veel over gelezen. Nu, na 7 jaar (zie ook mijn registratiedatum), ben ik nog steeds niet verder gekomen dan een bad trip op hasjmelk (nog te vinden op dit forum), een experimenteel jointje nu en dan en een truffeltje in een ver verleden. Het probleem is dat vrijwel iedereen in mijn omgeving behoorlijk close-minded is en tijdens het nippen van het vijfde biertje beweert dat drugs slecht voor je is
.
Anyhow. Het, middels psychedelica, verkennen van de eigen psyche is na al die tijd nog steeds niet voor me weggelegd en ik zie dat als een enorm groot gemis... Ik ben dan ook nieuwsgierig hoe je jezelf geleerd hebt zo 'hard' te gaan in je eentje en of je nog tips voor me hebt om me op pad te helpen.
Fijn om te horen!oortjes zei:Mooi beschreven! Je schrijft alsof ik een boek zit te lezen, een goed boek!
Niet strikt stil zitten mediteren, maar wel zoveel mogelijk mijzelf distantiëren van m'n gedachten (wat imo meditatie is). Ik heb zeker wel wat rondgelopen, maar merk dat dat niet per se meer zo nodig is om mijn energie in kwijt te kunnen.oortjes zei:Heb je nou de hele trip lang gemediteerd in je stoel? LSD is toch stimulerend, of was daar de wiet weer voor?
DankjeElvenSpice zei:Mooi report Mindless, ik denk dat iedereen die redelijke trip ervaring heeft wel begrijpt wat je bedoeld. Voor sommige is het misschien zweverig, maar ik denk dat je het goed hebt uitgelegd voor zover dat kan![]()
Heel erg wonderlijk ja. Kort gezegd kom je dan los van je lichaam. Er is geen identificatie meer die zegt dat jij áls dit lichaam naar die muur kijkt. Dat is inderdaad een limitatie die er alleen is zolang je die zelf creëert.Dat je de muur zelf word is echt een wonderlijke ervaring he? Op dat moment voel je gewoon dat we allemaal deel uitmaken van dit grotere bewustzijn en dat we alleen gelimiteerd zijn door onze denkwijzen.
Ik ervaar het ook als een soort onderliggende spanning die steeds mijn gedachten zit te beïnvloeden wanneer ik in mijn hoofd zit. Zit ik echter in mijn hart of buik, dan is het alsof ik op een veel stabielere (en hogere) frequentie zit. Vanaf daar bekeken is die spanning helemaal niets, omdat ik zelf dan zo gegrond ben. Daardoor is het makkelijk om die spanning te voelen en gedachten steeds per moment los te laten, in plaats van ze te geloven en me ermee te identificeren.Dat met die frequenties herken ik ook wel in soort gelijke mate, wat je ook vertelt over dat je je aandacht legt op je hart of je buik. Dat de mentale toestanden dan een vele fijnere gladde transitie hebben. Alsof je een soort van spanning vast houdt in je lichaam en die dan weer je gedachten beïnvloed, tenminste zo ervaar ik het vaker.
Aan de ene kant ik ook wel. Aan de andere kant zie ik ook weer niet echt een noodzaak, omdat trips op psilocybine en LSD en ervaringen met entactogenen nog steeds dieper en dieper gaan. Maar goed, doet de gelegenheid zich voor dan sta ik er natuurlijk wel voor open, maar ik ben er dus niet echt naar op zoek. Moet ik het ervaren, dan komt het echt vanzelf wel op m'n pad.Kijk eigenlijk wel uit naar een toekomstig report over DMT als je dat ook gaat doen![]()
Mindless zei:Aan de ene kant ik ook wel. Aan de andere kant zie ik ook weer niet echt een noodzaak, omdat trips op psilocybine en LSD en ervaringen met entactogenen nog steeds dieper en dieper gaan. Maar goed, doet de gelegenheid zich voor dan sta ik er natuurlijk wel voor open, maar ik ben er dus niet echt naar op zoek. Moet ik het ervaren, dan komt het echt vanzelf wel op m'n pad.Kijk eigenlijk wel uit naar een toekomstig report over DMT als je dat ook gaat doen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."