Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestrun 25C-NBOMe 258µg (nasaal) +T2 Dmorfine vape 17mg

Testrun 25C-NBOMe 258µg (nasaal) +T2 Dmorfine vape 17mg

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vond het dit keer niet zon interessant topic gast. Hoop dat we hier eerlijk kunnen zijn :grin:. Mijn idee is dat je mega veel met drugs bezig bent. Dit is prima hoor lekker doen. Maar je doet heel veel wel in het geheim ook binnen je relatie. Je zegt maar 1 keer in de week tijd te hebben voor psychedelica dat vind ik zelf nogal wat.

Nogmaals allemaal lekker zelf weten hoor maar het gebruiken van drugs aanzicht kan ook verslavend zijn. je kijkt steeds weer veel uit naar de volgende keer en bent er steeds mee bezig. Soms lijkt je gestructureerde aanpak van schrijven (die ik waardeer) ook een manier om verbergen hoe vaak je iets doet en hoe veel je er mee bezig bent.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoop dat we hier eerlijk kunnen zijn :grin:.
Klik om te vergroten...
Geen probleem, graag zelfs.
Maar je doet heel veel wel in het geheim ook binnen je relatie.
Klik om te vergroten...
Ik ben er altijd zo open mogelijk over geweest alleen met de opiaten zo'n 3maanden geleden ging het inderdaad mis. Op dat moment merkte ik dat ik mezelf niet helemaal in de hand had met opiaten en besloot om het beetje dat ik had zo snel mogelijk op te maken om vervolgens minimaal tot de winter niet meer te bestellen.
Dit heb ik achteraf ook aan mijn vriendin verteld en die had ook wel een beetje door wat gaande was, het was gewoon erg moeilijk op dat moment zelf om dat te delen omdat het onderwerp zo gevoelig en controversieel is.
Ik heb het haar niet makkelijk gemaakt in ieder geval ondanks dat het zo'n kortstondige periode was, ik heb geluk dat ze zo open minded is en alles bespreekbaar is, de meeste mensen zouden lange na niet zo begripvol wezen.
Het moment dat ik door had dat 'het er in sloop' was ook niet van de een op de andere dag waardoor het aankaarten niet meteen gaat, bewustwording van een verslaving heeft tijd nodig.
Heel terechte opmerking trouwens, is zeker een groot onderwerp in mijn leven geweest de afgelopen tijd. Ik probeer zo gewetensvol mogelijk te handelen wat soms moeilijker is dan het klinkt.

25C-NBOMe is een substantie waarover zeer weinig informatie is te vinden en leek me dus interessant om een rapportje over uit te typen. Online staat bij de 25X-NBOMes dat deze al snel 12uur duren. Ik vermoed dat dit komt doordat veel mensen 1mg blotters gebruiken maar het ding is dat ik niet precies weet hoe lang de trip duurt.
Als je niet weet hoe lang een trip gaat duren en je neemt een nieuwe onbekende substantie moet je dus een hele dag uittrekken en er rekening mee houden dat je de volgende dag wellicht nog niet helemaal 100% bent. Het viel in dit geval wel mee maar het is de reden waarom de 25B-NBOMe en 25C-NBOMe zo lang op zich laten wachten, het is moeilijk ('2dagen') tijd voor te vinden, op die manier dat ik er moeilijk tijd voor kan vinden.

Ik heb zeker mijn verslavingen tot op bepaalde hoogte, zoals de meeste mensen. Ik probeer deze zo gezond mogelijk te houden en ik heb zeker mijn regels en voorwaarden voor gebruik. Bijvoorbeeld dat mijn productieve leven er niet onder mag leiden en dat gebruik altijd ingepland en geregistreerd gebeurt, ik heb vrij letterlijk elke 'ervaring' genoteerd staan. Ook probeer ik herhaald gebruik van een bepaald middel '/bepaalde receptorgroep' minimaal te houden.

Mijn opleiding is voor mij interessant voor zover deze dat kan wezen maar voelt als een taak en geeft mij weinig voldoening, 'school' zal nooit mijn hobby worden maar een noodzakelijk kwaad gezien de structuur van de maatschappij waar we in leven.
Het leren over en uitproberen van verschillende substanties is razend interessant, het gedetailleerd rapporteren er over voelt nuttig en geeft voldoening.
Naast mijn opleiding heb ik ook zeker andere hobby's zoals vrijwilligerswerk, tuinieren, brouwen en ik bevind me graag onder mensen maar tot die tijd zal deze hobby mij de meeste voldoening geven. Ik kan begrijpen dat het voor mensen obsessief over kan komen maar voor mezelf is het verklaarbaar en verantwoordbaar.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
ik heb vrij letterlijk elke 'ervaring' genoteerd staan.
Klik om te vergroten...

En als je ze allemaal terugleest, wat vind je er dan zelf van? Sta je achter je gebruik? Het begint mij steeds meer op te vallen dat je toch echt wel heel erg veel gebruikt vergeleken met een behoorlijk deel van de mede-forumleden. Als jij er tevreden mee bent, prima! Maar ik vraag me af of dat zo is :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Sta je achter je gebruik?
Klik om te vergroten...
Gebruik op zichzelf kun je moeilijk toe juichen, de manier waarop is voor mij belangrijker.
Zelf zou ik vooral minder alcohol willen gebruiken. Hetzelfde wat betreft 'productieve stimulanten' maar de laatste beschouw ik momenteel als niet mogelijk aangezien dit mijn productieve (school)presteren aanzienlijk zou verminderen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Gebruik op zichzelf kun je moeilijk toe juichen, de manier waarop is voor mij belangrijker.
Klik om te vergroten...

Ik juich mijn eigen gebruik toe, op de manier hoe ik nu gebruik. Ik ondervind er geen nadelen van en de frequentie ligt ook niet meer hoger dan ik zelf zou willen. Op deze manier vind ik het een verrijking van mijn leven en dus prima.

Jmths zei:
Zelf zou ik vooral minder alcohol willen gebruiken. Hetzelfde wat betreft 'productieve stimulanten' maar de laatste beschouw ik momenteel als niet mogelijk aangezien dit mijn productieve (school)presteren aanzienlijk zou verminderen.
Klik om te vergroten...

Mag ik weten hoeveel alcohol en productieve stimulanten je momenteel gebruikt? Ik doelde namelijk voornamelijk op alle RC's waar ik tripreports over zie verschijnen :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Ik juich mijn eigen gebruik toe, op de manier hoe ik nu gebruik. Ik ondervind er geen nadelen van en de frequentie ligt ook niet meer hoger dan ik zelf zou willen. Op deze manier vind ik het een verrijking van mijn leven en dus prima.
Klik om te vergroten...
Mijn gebruik ligt relatief hoog, ik ondervind er voor zover ik me kan bedenken er geen nadelen aan op 2 na.
De controverse rond gebruik, gebruik valt vaak moeilijk in context plaatsen en er bestaat veel zwart wit denken rond gebruik. Om deze reden is bespreekbaarheid beperkt wat op zijn beurt vooroordelen/bezorgdheid met zich mee brengt.
Ik leef een dubbel leven wat maar weinig mensen begrijpen zijn ze hier überhaupt al van op de hoogte. Vooral voor mijn omgeving vind ik dat vervelend, het blijft vaak verbergen, verantwoorden en geruststellen.

Van alcohol merk ik gewoon dat ik fysiek minder fit wordt. Vaak voel ik me moe door stimulant gebruik wat dan op zijn beurt vaak geblust wordt met alcohol (bier).
SmartieAndMe zei:
Mag ik weten hoeveel alcohol en productieve stimulanten je momenteel gebruikt? Ik doelde namelijk voornamelijk op alle RC's waar ik tripreports over zie verschijnen :)
Klik om te vergroten...
Alcohol schat ik momenteel op zo'n 15 'standaard' consumpties per week, het zal de komende tijd waarschijnlijk iets minder zijn i.v.m. aankomende examens.

Voornamelijk ethylfenidaat, zo'n 20-40mg per dag 6 dagen per week.
Soms combinatie Adrafinil (600mg) met relatief lagere doseringen (20mg) ethylfenidaat per dag. Het liefst gebruik ik phenmetrazine anaolgen maar die zijn te prijzig op de lange termijn, methylfenidaat geeft zoals algemeen bekend veel bijwerkingen en alternatief weigert naar mijn ervaring iedere huisarts voor te schrijven.
Ethylfenidaat is naar mijn ervaring rustiger/prettiger (dan methylfenidaat) en minimaal 50% goedkoper dan wat ik voor methylfenidaat op recept betaal.
Ook valt het op de deurmat, voor methylfenidaat op voorschrift moet ik om de zoveel tijd op gesprek (gebruik verantwoorden) voor recept, langs de apotheek, dan bestellen ze het, moet je nog een keer terug om het op te halen.

Vaak in het weekend komt daar nog 1 willekeurig (meestal psychedelisch) kort werkend middel bij op wat nog wel eens wil verschillen. Meestal een psychedelische phenylethylamine of een dissociatief.
Langer werkende middelen dan meestal tijdens 'vakantie' perioden.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat lijkt me inderdaad lastig te verantwoorden naar mensen en ik begrijp dan ook zeker dat je een soort dubbelleven leidt met deze hoeveelheden. Begrijp ik goed dat je dus eigenlijk altijd wel een beetje onder invloed bent? Of zie je het zelf anders omdat de ethylfenidaat slechts kleine hoeveelheden zijn en ter zelfmedicatie?

De hoeveelheid alcohol is denk ik op jouw leeftijd wel redelijk gemiddeld, al scheelt het natuurlijk wel of je in het weekend 3x 5 hoeveelheden neemt of dat je elke dag 2 a 3 hoeveelheden neemt. Qua schadelijkheid zal het elkaar weinig ontlopen maar qua gewenning is alleen in het weekend drinken natuurlijk een stuk beter voor je.

Drink je alleen omdat je het lekker vind of drink je om in slaap te komen / de ethylfenidaat aan het einde van de dag te dempen?

Dit is geen verhoor hoor :P ik ben alleen nieuwschierig hoe je dit gebruik in je leven verwerkt zonder klachten te krijgen. Doe je het al lang?

Ik heb een periode elke avond een joint gerookt en hier begon ik tzt echt nadelen van te ondervinden. Kan me voorstellen dat dat met bijna dagelijks functionele stimulanten plus wat alcohol en elk weekend een psychedelisch middel uiteindelijk ook vervelend gaat worden..
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8


Wat
25C-NBOMe 258µg (nasaal)
Diacetyl-Morfine 17mg (gerookt)
Effecten 25C-NBOMe 258µg ongeveer gelijk aan 23mg 2C-B in effect

Timetable
T0:00, 17:00 - +129µg 25C-NBOMe (nasaal)
T0:05, 17:05 - +129µg 25C-NBOMe (nasaal)
T2:00, 19:00 - +7mg Diacetylmorfine
T2:05, 19:05 - +10mg Diacetylmorfine

Algemene informatie
Spoiler
Wie
Man
82kg
1.81m

Setting
Bij 'R' in het appartementje en later op de dag in een klein natuurreservaatje genaamd de Wolvenberg. Het was een zeer zonnig dagje.
Het Rapportje
Spoiler

Het was weekend, een vrije dag. Om 16:00 ergens kom ik aan in 'R' zijn appartement. 'R' wou graag die wat Diacetylmorfine gebruiken, het was alweer een tijdje geleden voor hem en er was nog een klein beetje over. Zelf had ik al aardig wat Diacetylmorfine gebruikt in de afgelopen dagen en ik wou eindelijk eens de 25C-NBOMe uitproberen en daar een rapportje over uit typen. Mocht ik de 2 substanties mengen zou dit een vertekend beeld geven van de effecten van 25C-NBOMe.
'R' gaf aan toe te zijn aan een rustig dagje, hij voelde zich iets te vermoeid om een nieuwe psychedelica te testen plus hij moest die avond familie onder ogen komen en we wisten niet hoe lang een 25C-NBOMe tripje zou duren. Het was een beetje anders dan normaal wanneer we samen meestal tegelijkertijd hetzelfde uitproberen om op dezelfde golflengte te blijven maar we snapte elkaar wel en we besloten op dat moment dat 'R' aan de diacetylmorfine zou gaan en ik aan de 25C-NBOMe.
Mijn vrije tijd om nieuwe psychedelica uit te proberen is immers altijd zeer beperkt dus ik wou toch wel gebruik maken van de vrije tijd die zich beschikbaar stelde (zoveel stofjes, zo weinig tijd).

T0:00, 17:00 - +129µg 25C-NBOMe
We konden online er niet goed uit komen wat een 'milde' dosering 25C-NBOMe zou wezen. PNW zei dat 800µg 25C ongeveer gelijk moest staan aan 1000µg 25I, 25I-NBOMe had ik al vele keren nasaal geprobeerd en dit nam ik ongeveer als referentiewaarde.
Volgens deze redenatie zou 25C iets potenter wezen dan 25I (mweeep, not really :P).

T0:05, 17:05- +129µg 25C-NBOMe
We waren een rapportje tegen gekomen op bluelight waarop iemand aangaf van een 500µg 25C-NBOMe blotter extreem hard te trippen. 'R' had al gewaarschuwd, het had niet veel gescheeld en ik had 3sprays (129µg) 25C-NBOMe genomen. Dat was een heftig tripje geweest en ik was dus blij dat 'R' me getipt had. Een eerste testrun nieuwe psychedelica tast ik immers liever rustig af voordat ik aan heroïsche doseringen begin.
Nadat ik net mijn 2de neusspray 25C had gehad nam 'R' nasaal een dosering diacetylmorfine van als ik het mij goed herinner 37mg.
+37mg diacetylmorfine (nasaal) voor 'R'

T0:15, 17:15 - Het duurde nog geen 10minuten na de 2de/laatste spray en ik begon de eerste bewegingen/visuals te zien, snel!

T0:30, 17:30 - 30minuten na de eerste spray waren de effecten al zo goed als in een volwaardig tripje ontwikkelt. Ik vertelde dit aan 'R' en hij kon het moeilijk geloven dat het zo snel op kwam.
'R' was toch wel een beetje nieuwsgierig geworden ondertussen, we wisten niet hoe lang het tripje zou duren en hij moest zijn pa die avond nog onder ogen zien. 'R' had geredeneerd dat de diacetylmorfine de effecten wel aardig zou dempen, de snelle opkomst was een pluspunt en we hadden online een bron gevonden die aangaf dat 25C-NBOMe slechts een uurtje langer zou duren dan 2C-B (dat klopte achteraf ook wel).
+2sprays (258µg) 25C-NBOMe voor 'R'
PS: Uiteindelijk heeft het tripje tot ongeveer 23:00 geduurd (T6:00) totdat effecten zo goed als verdwenen waren
Live notitie: effecten na 30minuten gelijk geschat aan zo'n 18mg 2C-B

T0:35, 17:35 - Op dit moment heb ik een duidelijk klapperkaakje van de stevige opkomst, ook voel ik veel (euforische/prettige) spierspanning zoals ik die gewent ben van de meeste psychedelica.
Op dit moment zie ik veel fluor neon strepen en veel geometrische figuren. Het deed mij sterk denken aan 2C-B qua effecten maar tegelijkertijd waren de visuals en het karakter toch weer duidelijk anders.
Het voornaamste verschil in effecten met 2C-B naast de visuals en geometrische figuren was voor mij dat de 25C-NBOMe een zeer 'vibrerend' karakter had. Zo trilde mijn zicht meer, trilde de visuals meer en voelde ik meer vibraties in mijn lichaam.
Online had ik gelezen dat 25C-NBOMe net als 2C-C een 'rustiger/stoned' karakter heeft dan 2C-B maar voor mijn gevoel is dit meer een misinterpretatie van de vibraties, 25C-NBOMe was zeker zeer 'activerend' alleen minder zo dat dit zich in fysieke activiteit zal uiten. Alsnog aanzienlijk activerend echter.
Qua visuals zou je het haast een mix van 2C-B en 2C-I kunnen noemen, de kleuren worden nooit zo heel fel/uitbundig (/neon) voor mij bij 2C-B en bij 2C-I lijken geometrische figuren afwezig, de 25C-NBOMe had ze duidelijk allebei maar tegelijkertijd ook weer anders dan de net genoemde 2.

T0:45, 17:45 - 'R' is nog geen 15minuten 'onderweg' en zijn oude kwelgeest komt weer boven. 'R' legt een brakje op het toilet.

T1:00, 18:00 - Op dit moment, een uur na inname lijken de effecten stabiel plateau te hebben bereikt. Door de zeer snelle opkomst voelde de opkomst iets ruiger dan normaal.
We namen de 25C-NBOMe nasaal maar tijdens de opkomst voelde ik toch duidelijk ongemak in mijn maag. Tijdens de opkomst heb ik voornamelijk met mijn hoofd uit het raam gehangen kijken naar grote bomen met een glinsterende blaadjes een stukje in de verte.

T2:00, 19:00 - +7mg Diacetylmorfine (vaped)
Ondertussen lopen we hem lekker te trippen, de misselijkheid is zo goed als verdwenen en het plateau voelt nog altijd zeer stabiel, lichte verwarring toch wel aanwezig. Op dit moment geef ik aan de effecten ongeveer gelijk te schatten aan 23mg 2C-B, 'R' geeft aan zich hier wel in te kunnen vinden maar dat hij het niet zeker kan weten gezien de inmenging van de diacetylmorfine effecten.
'R' suggereert op dit moment dat het wellicht interessant is om eens Diacetylmorfine te roken onder invloed van een psychedelica. Zelf heb ik deze ondertussen al een aardig aantal keer nasaal gebruikt en had mijn interesse in het verleden eens uitgesproken tegen 'R' om deze eens te roken.
Nog licht verward door de 25C-NBOMe denk ik even kort diep na en antwoord tegen 'R', 'dat lijkt me een interessante ervaring die ik eens meegemaakt wil hebben'.
We verplaatsen ons naar 'R' zijn slaapkamer en het bruin, aluminiumfolie en een dergelijke (storm)aansteker worden tevoorschijn gehaald.
Het nasaal innemen van heroïne ondanks de controverse er omheen ging nog wel voor mij, het oproken er van op een blaadje aluminiumfolie voelde echter extra vuig en dit gevoel werd versterkt door de 25C-NBOMe. Cognitieve dissonantie sloeg toe en ik merkte duidelijk dat ik een flinke schakel moest over halen om mezelf hier toe te zetten.

'R' gaf mij een blaadje aluminiumfolie met daarop wat bruin poeder waarop ik op sarcastische toont met flinke grimlach op mijn gezicht tegen hem zei: "Bedankt, vriend".
'R' zijn gezicht trok duidelijk weg en ik kon mij lachen niet inhouden.

We hadden al eens eerder Butyr-fentanyl junkiestijl geconsumeerd, de handelingen gingen me aardig af ondanks dat de fijne motoriek onder de 25C-NBOMe niet meer optimaal was.
Diacetylmorfine heeft van zichzelf al een sterke specifieke eigen geur, bij het verdampen hiervan werd deze geur nog veel sterker en vulde de kamer.
Een flinke dampwolk werd via een zuigtuit in mijn mond naar binnen gezogen, ik voelde 'teer' neerslaan op mijn voortanden en ik voelde duidelijk een brandend effect op de longen. Het duurde vervolgens nog geen 2 seconden en ik voelde de effecten heftig inslaan, op een prettige manier echter.
Het moment dat de diacetylmorfine insloeg zag ik letterlijk mijn visuals veranderen, de visuals van de 25C-NBOMe werden aanzienlijk witter en wolliger. Diacetylmorfine is voor mijn gevoel op zichzelf ook aardig psychedelisch, het was wel een aparte combinatie in ieder geval.

T2:05, 19:05 - +10mg Diacetylmorfine (vaped)
Ik had de smaak te pakken en besloot nog eens 10mg te roken, 7mg was een beetje aan de lage kant omdat ik even het water wou aftasten. Nog een 10mg dosering leek me een goede afsluiter om de ervaring compleet te maken. Zo gezegd zo gedaan.
Het was wel een leuke ervaring om eens een keer mee te maken, het was echter duidelijk niet zo heel rendabel voor de longen op de lange termijn. Eveneens waren de effecten relatief gezien ten opzichte van nasale inname minder, er gaat toch wel aardig wat potentie in gewicht verloren. Het gaf wel een leuk piek effect maar de effecten bleven niet lang bij.

T2:30, 19:30 - De combinatie 25C-NBOMe met diacetylmorfine maakte me zeer vrolijk, niet alleen van binnen, maar ook van buiten. Mijn humeur was speels en onverwoestbaar vrolijk en actief.
Het was een zeer zonnige dag en ik wou nog even wandelen in het park voordat de dag voorbij was, 'R' gaf aan de Wolvenberg eens te laten zien, lekker rustig en afgelegen tussen de stad en de ringweg. Op dit moment stapte we naar buiten en liepen die richting op.

T3:00, 20:00 - Na een flinke wandeling van zo'n 30minuten door allerlei parkjes en wegen kwamen we aan bij de Wolvenberg. Leuk stukje rustig natuur tussen de drukke stad en ringweg in.
Hier hebben we zo'n 45minuten rondgelopen waarna we een rondje hadden gelopen, alles gezien hadden en onze weg naar huis weer voort zette. Ondertussen leuke gesprekken en een beetje ouwehoeren met 'R'.

T3:45, 20:45 - We liepen weer terug richting het appartement van 'R'. Onderweg kwamen we een bankje tegen waarop we nog even hebben gezeten. er hingen 2 grote bomen over het bankje en we hadden vanaf het bankje uitzicht over een grote brede straat. Terwijl we op het bankje zaten zag ik de wereld nog lichtjes heen en weer schommelen, leuk uitzicht nog wel. De effecten waren duidelijk minder maar nog niet voorbij. Na hier ongeveer 30minuten te hebben gezeten hadden we onze weg weer vervolgd.

T5:00, 22:00 - Op dit moment komen we na een lange wandeling aan bij de snackbar vlakbij 'R' zijn appartement om de hoek. Hier hebben we nog even een patatje gegeten ter afsluiting van de dag. Op dit moment waren de effecten van de 25C-NBOMe nog zeer licht aanwezig wat zich uitte in dat ik de woorden van de man verkeerd interpreteerde.
Na het patatje nam ik afscheid van 'R' en ben weer huiswaarts vertrokken.

T6:00, 23:00 - Ondertussen weer thuis in mijn eigen appartement, zeer minimale effecten aanwezig, kon weer moeiteloos coherent denken.

T7:00, 0:00 - Op dit moment ging ik naar bed, hier ben ik vrijwel direct in slaap gevallen en heb ik de rest van de nacht verder goed kunnen geslapen.
Conclusie
Spoiler
Leuk dagje gehad, jammer genoeg heb ik de 2C-C nog niet mogen proberen dus kan ik deze er niet mee vergelijken. De effecten doen sterk denken aan 2C-B, 2C-I en de 25I-NBOMe waar ik ervaring mee heb (het sterkst leunend aan 2C-B qua effecten), toch weer een net ander karakter. Veel neonkleuren, geometrische figuren, veel vibraties, vooral tijdens de opkomst.
25C-NBOMe is een stuk potenter in gewicht dan veel online bronnen doen vermoeden, ik was in eerste instantie van plan zo'n 15mg 2C-B equivalent uit te proberen wat door de onderschatte potentie in gewicht al snel zo'n 23mg 2C-B equivalent werd.
Zeer snelle opkomst, erg prettig als je het mij vraagt, in totaal hielden de effecten een kleine 6uur aan (na inname) waarna deze weer zo goed als volledig verdwenen waren.

Ik heb nog wat 25B-NBOMe voor handen, zal interessant worden om die eens uit te proberen aangezien ik daarmee nu zoveel referentiekader heb en 2C-B altijd erg hard lachen betekent in mijn ervaring.
De diacetylmorfine effecten piekten een stuk sterker en de effecten hielden slechts zo'n 2uur aan in plaats van ongeveer 5uur normaal gesproken ten opzichte van nasaal gebruik.

Dat was weer alles, snoep verstandig en have fun :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Mijn vrije tijd om nieuwe psychedelica uit te proberen is immers altijd zeer beperkt dus ik wou toch wel gebruik maken van de vrije tijd die zich beschikbaar stelde (zoveel stofjes, zo weinig tijd).
Klik om te vergroten...
Valt me op dat je dit altijd in je reportjes zegt, maar toch best vaak nieuwe psychedelica probeert.

En mag ik vragen waarom je in je report slechts 1 keer het woord Heroine gebruikt en verder continu Diacetyl-Morfine?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
psychedelibee zei:
Valt me op dat je dit altijd in je reportjes zegt, maar toch best vaak nieuwe psychedelica probeert.

En mag ik vragen waarom je in je report slechts 1 keer het woord Heroine gebruikt en verder continu Diacetyl-Morfine?
Klik om te vergroten...
Er zijn simpelweg altijd wel stofjes die ik wil uit proberen waar ik moeilijk tijd voor kan vinden. Meestal kan ik slechts 1 dag in het weekend vrij maken en als ik dan in gezelschap ben doen die mensen liever een drugs/psychedelica waarmee ze bekend zijn, wat ik wel begrijp maar dat laat weinig tijd over om nieuwe psychedelica uit te proberen.
Ik doe ook erg hard mijn best om tijd vrij te maken om nieuwe stofjes uit te kunnen proberen, vaak tot ongenoegen van de kleine dame.
Zodra je ook de meeste dagen geforceerd bent om 'productief te wezen' en je besteed je korte vrije tijd aan psychedelica die mentaal toch ook wel weer een opoffering vragen voordat je er helemaal van bent hersteld voelt het voor mij ook extra snel aan dat ik weinig vrije tijd heb om 'zelf in te vullen'.

Ik ben voornamelijk gewoon een mierenneuker die vind dat mensen gewoon gebruik moeten maken van de scheikundige naam in plaats van een merknaam of verkoopnaam onder dealers. Eveneens heb ik de indruk dat mensen de substantie beter in perspectief weten te plaatsen wanneer ze door hebben dat het een morfine analoog is.
Het werkt eveneens wel goed voor de cognitieve dissonantie, heroïne klinkt zo vuig.
Het is ook voor een deel dat mensen uit de tekst kunnen interpreteren dat diacetylmorfine en heroïne hetzelfde ding zijn.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Ik ben voornamelijk gewoon een mierenneuker die vind dat mensen gewoon gebruik moeten maken van de scheikundige naam in plaats van een merknaam of verkoopnaam onder dealers. Eveneens heb ik de indruk dat mensen de substantie beter in perspectief weten te plaatsen wanneer ze door hebben dat het een morfine analoog is.
Het werkt eveneens wel goed voor de cognitieve dissonantie, heroïne klinkt zo verdomt vuig.
Klik om te vergroten...
Deze snap ik wel hoor, ik heb het bijvoorbeeld altijd over MDMA ipv XTC. Bij heroïne weet volgens mij echter bijna niemand dat dit diacetylmorfine heet.

Ben je van plan nog een report over enkel heroïne te schrijven? Persoonlijk ga ik dat nooit gebruiken, maar ben wel erg nieuwsgierig hoe het zich tot andere opiaten verhoud.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben je van plan nog een report over enkel heroïne te schrijven? Persoonlijk ga ik dat nooit gebruiken, maar ben wel erg nieuwsgierig hoe het zich tot andere opiaten verhoud.
Klik om te vergroten...
Ondertussen heb ik in totaal zo'n 300mg uit geprobeerd dus ik weet ongeveer wel wat het doet. Het was tegen mijn verwachting in heel vrolijk en activerend spul (op een beetje 'normale' doseringen in ieder geval), een vrij lang stabiel plateau van zeker 5uur na inname. School en andere soorten stress zijn verdwenen, vermoeidheid is verdwenen, een fijn warm gevoel, het is waarschijnlijk relatief gezien de meest goedkope drugs op de straat, er zitten geen nadelen aan, ik snap wel dat mensen zoiets kunnen hebben van: 'waarom zou ik er ooit mee stoppen?'.
De effecten voelen ook vrij psychedelisch zelfs, je zicht wordt er wat 'witter', wolliger en je krijgt er een soort van 'soft blur' in je kijkveld van.

Het is leuk spul in gebruik en qua effect maar het is het uitproberen als je het mij vraagt niet waard, dit rapportje was de laatste keer wat ondertussen dik een maand geleden is en nog steeds verschiet de aandacht af en toe willekeurig naar het verlangen om te gebruiken.
Opiaten en vooral heroïne kunnen echt in de psyche kruipen en je gedachtengang veranderen, ik zelf heb veel zeer verslavende middelen in huis liggen en me tot op de dag van vandaag met gemak kunnen inhouden. Opiaten zoals heroïne en butyr-fentanyl vliegen er echter al snel in korte tijd doorheen, ik heb in ieder geval besloten om minimaal even tot de winter niets meer aan opiaten in huis te halen. Echt verslavend als de pest in ieder geval.

Ik twijfel nog een beetje of ik er een rapportje over ga uittikken, ik ben in ieder geval eerst nog even bezig met 2 andere vrij lange rapportjes.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
Opiaten zoals heroïne en butyr-fentanyl vliegen er echter al snel in korte tijd doorheen, ik heb in ieder geval besloten om minimaal even tot de winter niets meer aan opiaten in huis te halen. Echt verslavend als de pest in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Ja het is wel echt oppassen met opiaten, voor je het weet sluipt het erin. Ik gebruik ze heel af en toe, maar heb gelukkig tot op heden nog totaal geen behoefte gevoeld het meer regelmatig te gebruiken. Ik ben er wel voor alert dat het niet te vaak wordt in ieder geval.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
Begrijp ik goed dat je dus eigenlijk altijd wel een beetje onder invloed bent? Of zie je het zelf anders omdat de ethylfenidaat slechts kleine hoeveelheden zijn en ter zelfmedicatie?
Klik om te vergroten...
Niet altijd, maar wellicht wel 50% van de tijd sommige weken wat alsnog vrij veel is natuurlijk.
Het recept dat ik krijg voor methylfenidaat is voor dagelijks gebruik 40mg, ik gebruik dus al een pak minder (ethylfenidaat) dan voor geschreven.

De ethylfenidaat voelt een stuk minder opgejaagd en lichaamsbelastend (waarschijnlijk door de lagere noradrenaline affiniteit) dus deze is een stuk beter te verteren op de lange termijn dan de verder vrijwel identieke methylfenidaat.
Van ethylfenidaat koop ik simpelweg een paar gram online en verwerk het met wat water in een mondspray zodat ik makkelijk volumetrisch kan doseren, werkt als een tiet.
SmartieAndMe zei:
Drink je alleen omdat je het lekker vind of drink je om in slaap te komen / de ethylfenidaat aan het einde van de dag te dempen?
Klik om te vergroten...
Als ik na een drukke (warme) dag thuis kom en er staat een koud speciaal biertje op me te wachten in de koelkast kan ik het moeilijk laten, vooral omdat ik het lekker vind dus maar ik zie het ook wel als een stukje ontspanning.
SmartieAndMe zei:
Doe je het al lang?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat er zo'n 3jaar al een vrij vast patroon is qua stimulant/(m)ethylfenidaat)- en alcohol gebruik. Daarvoor was ik anderhalf jaar volledig gestopt met alcohol (en suiker) maar ik weet niet of ik dat nog weer zou kunnen omdat mijn leven toch wel iets drukker is geworden, eigenlijk moet ik het gewoon weer eens proberen. :)
SmartieAndMe zei:
Ik ben alleen nieuwschierig hoe je dit gebruik in je leven verwerkt zonder klachten te krijgen.
Klik om te vergroten...
Het stimulant gebruik zorgt er voor dat ik mijn werk af krijg wat een hoop stres weg neemt, dat is ook zeker wat waard voor mijn gevoel. Ondertussen houd ik dit patroon al vrij lang vol en ik heb ook wel de indruk dat ik dit nog zeker een paar jaar zou kunnen volhouden (maar waarschijnlijk niet zou moeten willen :P).
(Kort werkende) Psychedelica/dissociatieven in het weekend gebruik ik meestal in recreatieve / relatief lage doseringen. Voor mij zijn het vooral sociale middelen waarmee je mensen snel leert kennen. Lage doseringen zijn wel prima te verteren en slaap ik achteraf goed op.

Ironisch genoeg ben ik wel heel kritisch op mijn voedsel, veel eiwitten (pindakaas!), veel groenten en fruit en weinig suiker/(snelle) koolhydraten. Wat ook zeker een pluspunt is is dat ik een goede slaper ben, dat maakt het leven een stuk dragelijker. Verder af en toe sporten helpt waarschijnlijk ook wel een beetje.
Ik ben zelfs zo'n figuur die omega 3 en D3 bij slikt, kan het zelf haast niet geloven, haha.

Nogal cliché dat ik dit zeg maar ik hou me bezig met dingen waar ik me graag mee bezig hou en ik zie het nut in van de minder leuke dingen die ik moet doen in het leven, dat maakt dingen een stuk verdraagzamer.
SmartieAndMe zei:
Kan me voorstellen dat dat met bijna dagelijks functionele stimulanten plus wat alcohol en elk weekend een psychedelisch middel uiteindelijk ook vervelend gaat worden..
Klik om te vergroten...
Mijn leven voelt soms inderdaad vrij hectisch en in alle bescheidenheid zouden veel mensen deze combinatie samen met een stressvol/druk leven waarschijnlijk slecht trekken.

De reden dat ik fan ben van phenmetrazine analogen is omdat deze stimulanten (natuurlijker en) veel minder vermoeiend aanvoelen dan amfetamine/methylfenidaat gerelateerde middelen. Het is qua effecten haast een mix van amfetamine en modafinil wat naar mijn mening de ideale tussenweg is. Veel beter te verteren op de lange termijn dus.
Vaak combineer ik ook Modafinil gerelateerde middelen met iets minder stimulant/ethylfenidaat om een soortgelijk (phenmetrazine) effect te krijgen die minder vermoeiend aan voelt. Alleen Modafinil gerelateerde middelen zijn jammer genoeg eveneens prijzig. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."