#1
oortjes zei:Jmths zei:Als je zo graag wilt helpen kan je het natuurlijk zelf doen:P
voel je vooral niet verplicht :P
Iets teveel werk denk ik zo. Ik pak het vanaf hier tot heden op zo lang ik het leuk en interessant blijf vinden![]()
Ik hoopte stiekem al dat je zoiets zou zeggen.
Als iemand me uit legt hoe ik een poll kan aanmaken maak ik dit weekend nog een "TvdM Mei '16" aan. Vanaf 4juli ben ik een weekje weg maar daarna wil ik de gemiste maanden wel verwerken, kunnen we aan het einde ook een triprapport van het jaar 2016 poll doen.

