Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen bezoek aan de Hemel - 15 gr Truffels

Een bezoek aan de Hemel - 15 gr Truffels

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
De behoefte naar sterkere en meer intense tripjes komt normaal gesproken op natuurlijke wijze, je zult zelf het beste kunnen aanvoelen wanneer je hier eventueel voor klaar bent of überhaupt klaar voor wilt wezen. Doe het vooral rustig aan en laat je niet opjagen door grandioze tripjes van anderen. Af en toe een mild tripje die niet al te belastend is op de mentale energie is soms ook heerlijk.

Een rapportje over je meest heftige trip ooit zou geheid veel mensen interesseren, zoals Bee echter al zei moet je dit eventueel vooral voor jezelf doen. Neem vooral ook uitgebreid de tijd mocht je jezelf hiertoe zetten.

Los van dat, erg mooi rapport. Ik heb het gevoel dat ik voor het grootste deel begrijp wat je probeert te zeggen en het in perspectief kan plaatsen al is dat natuurlijk niet altijd even makkelijk aangezien er zoveel is dat we niet zeker kunnen weten. Veel informatie om te behappen in ieder geval.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het zeker leuk vinden als je daar een report over zou willen schrijven. Maar ik zou het uiteindelijk vooral voor jezelf doen. Ik heb ook niet al mijn trips beschreven, maar al mijn wat heftigere of bijzondere trips heb ik altijd wel beschreven omdat het mij ook helpt om het allemaal even op een rijtje te zetten en de visie van anderen je soms aan het denken kan zetten.

Mocht je interesse hebben, dan heb ik hier ook nog wel wat interessante reports van mijzelf staan over oa ego dood, out of body experience, dmt doorbraak en khole.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Mindless... ik denk dat ik het met je eens ben dat seksuele energie gewoon een vorm van kosmische energie is. Of misschien zelfs wel geen andere vorm maar een andere uiting van dezelfde kosmische energie waaruit alles is opgebouwd. Zelf ben ik tijdens het trippen relatief weinig bezig met seksualiteit maar het is misschien wel mooi om dat nog eens verder te verkennen. En geilheid/zin in sex heb ik sowieso nog niet ervaren tijdens het trippen...
Klik om te vergroten...
Zo zie ik vorm: een bepaalde uiting van kosmische energie. Alle vorm is een uiting van diezelfde energie/liefde.

Tijdens trippen ben ik ook niet bezig met seksualiteit. Wanneer geilheid opkomt (ik heb het dan over buiten trippen om) is dat gevoel echter door het bewust onderzoeken ervan (in plaats van er lomp aan toe te geven :wink: ) terug te leiden tot meer pure energie. Die energie zal gebruikt moeten worden om je frequentie te verhogen. Zoals gezegd, het heeft dan niets meer met geilheid te maken, of beter gezegd: het heeft dan nog niet met geilheid te maken. :wink: Je bent dan vòòr dat stadium zeg maar.

Van alle stimulerende middelen die ik heb gebruikt is canabis de enige die mijn geilheid opdrijft. Als ik weed of hash rook is de kans op een geile bui (bijna) gegarandeerd. Dat heb ik met trippen/alcohol/mdma totaal niet.
Klik om te vergroten...
Apart, heb ik totaal niet met cannabis. Met die andere middelen ook niet trouwens.

Voor wat betreft de taal... daar ben ik niet zo mee bezig tijdens mijn trip. Maar ik herken wel de ervaring dat woorden zoals hemels en goddelijk opeens gebruikt worden op de manier waarvoor ze volgens mij inderdaad bedoeld zijn. Simpelweg om de mystieke kracht van de ervaring uit te kunnen leggen (of althans een poging daartoe te doen).
Klik om te vergroten...
Ik ga er niet bewust mee bezig, maar ik ben iemand die altijd nogal veel (teveel) gedachten heeft, dus komt het er toch vaak wel van. Bepaalde woorden hebben een diepere betekenis. We denken dat mensen deze woorden verzonnen hebben, maar mensen verzinnen geen woorden. Woorden/gedachten komen in mensen op. Niemand kiest zijn gedachten uit. Er zitten tal van grappige dingen in taal verwerkt. Mensen denken dat spiritualiteit serieus is. Allesbehalve dat, god's humor (of als je écht zwaar anti-religieus bent: de humor van het universum) is hilarisch, warmhartig en zeer intelligent. Ik heb meerdere keren in mijn eentje in een deuk gelegen om dingen die diep in taal verborgen zitten.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
jmths... bedankt voor de complimenten en de tips! Ik ga me zeker niet op laten jagen. Mijn laatste trip was alweer 6 jaar geleden. Maar nu de kinderen wat groter zijn kan ik me voorstellen dat de volgende trip minder lang op zich laat wachten :P

Hoi Psychedelibee. Ik heb al heel erg veel trip reports gelezen hier... Dat doe ik al enkele jaren. Ik denk dat ik nog wel een keer een report schrijf over mijn zwaarste trip tot nu toe. Dat is volgens mij wel een interessant verhaal...

Vreemd inderdaad dat ik van tevoren vaak een beetje zenuwachtig ben en tijdens de trip zelf nagenoeg altijd meer en dieper wil trippen. Ik wil echter voorzichtig zijn met de dosis verhogen omdat de effecten volgens mij best snel kunnen toenemen. Ik heb ook het idee dat ik het wel leuk zou vinden om in de toekomst iets nieuws te proberen. LSD en DMT hebben mijn interesse in ieder geval gewekt. Het zou me niets verbazen als mijn volgende trip (wanneer die ook mag komen) een eerste kennismaking met LSD zal zijn...

Miondless zo grappig als ik jouw reacties lees moet ik aan mijn vrouw denken. Zij is taalkundige en zou zich volgens mij ook helemaal kunnen verliezen in de "taalelementen" van een trip. Bovendien kom je, net als haar, intelligent en rationeel over. Ik heb van mezelf altijd het idee dat ik dit soort dingen meer op "gevoel" dan op "ratio" doe. Ben ook wel nieuwsgierig of daardoor LSD minder goed bij mij past dan Psilocybine...

p.s. wat betreft geilheid (blijft toch een leuk onderwerp :wink: )... ik heb hier op het forum ergens een post gelezen over sex en drugs en nu blijkt dat verschillende mensen inderdaad van verschillende drugs geil (of juist niet) worden. Voor mij is canabis in ieder geval de geil-koning :hearteyes: De nasleep van mdma was trouwens ook best goed... maar dat was meer ruige sex waar maar geen einde aan kwam... anders dan de liefdevolle sensuele sex op weed/hash...
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wauw wat een mooi report!
Truffels beginnen steeds meer mijn aandacht te trekken..Toch maar eens overwegen om dit te gaan doen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Super mooi report! Heel herkenbaar wat je allemaal omschrijft en je frambozen anekdote maakt het helemaal af :tearsofjoy:.

Zoals je zelf ook al omschrijft is het volledig loslaten noodzakelijk om een ego dood te ervaren. Het beste hiervoor is om inderdaad helemaal aan niks te denken en het vooral niet te forceren. Dat is echter makkelijker gezegd dan gedaan en denk ook dat er weinigen zijn die het elke trip weer kunnen ervaren. Mijn eerste ego dood was op LSD en dat ging eigenlijk redelijk vanzelf. Daarna meerdere trips het zelf proberen op te wekken op zowel truffels en LSD, maar hoewel ik toen in de buurt kwam brak ik ook niet helemaal door omdat ik het aan het forceren was. Uiteindelijk was het voor mij later bij DMT weer raak toen ik enkel losliet en verder niets forceerde of nergens naar op zoek was.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie: Ei en Eik (mannen van 37/38 jaar oud)
Wat: 15 gram Dragons Dynamite Truffels
Waar: Utrecht in het huis van Ei
Ervaring met: Canabis, Psiolycibine (dit was de 9de trip), MDMA en Opium.

Drie weken geleden belde mijn vriend Ei me op met het voorstel om weer eens een trip samen te doen. In de afgelopen jaren had Ei al eens vaker voorgesteld om weer samen te trippen maar ik heb dit telkens uitgesteld. Ik wilde het alleen doen als de "set en setting" helemaal optimaal zouden zijn. Wisselende banen en jonge kinderen zorgde ervoor dat dit optimum nooit bereikt werd. Maar deze keer zei ik vrijwel meteen "ja wat een goed idee!". Ik was na 6 jaar weer klaar voor een trip!

Ik had in mijn leven al 8 keer eerder getript op paddo's in verschillende settings. Thuis en in het bos. Met 1 vriend of juist in een groep. Ook de kracht van de trip varieerde van een milde "high" tot aan een trip waarin ik totaal samensmolt met het universum. Omdat paddo's niet meer legaal zijn zou dit mijn eerste trip op truffels worden. Ik ben dus gaan zoeken naar een dosering die ongeveeer gelijk zou staan aan 3 gram gedroogde mexicaanse paddo's. Na een lang en leuk gesprek met de charmante verkoopster in de Nijmeegse smartshop kwam ik uiteindelijk uit bij 15 gram gedroogde "Dragons Dynamite"...

Voorbereiding

Ik heb vorige week enkele uren besteed aan het maken van een playlist speciaal voor deze trip. Ik heb 59 nummertjes gekozen die ik echt prachtig vind. Hierbij zaten nummers die me raken en me hopelijk dieper in de trip kunnen brengen en nummers die wat luchtiger zijn en die bedoeld waren om de mood positief te houden indien nodig...

Donderdagavond al van Nijmegen naar Utrecht gereden zodat we lekker konder bijkomen van de werkweek. Ei had zijn huisje helemaal op orde en zijn huis staat voor mij sowieso gelijk aan "lekker chillen". Vrijdagochtend ook nog rustig aan gedaan en vanaf 12 uuur niets meer gegeten. Om 15.10 uur begonnen met de truffeltjes op te eten. Omdat ik iets zwaarder ben neem ik een half grammetje van Ei zijn zakje... Zoals verwacht was het geen culinair hoogtepunt al vond ik ze persoonlijk beter te pruimen dan de gedroogde paddo's. :rolleyes:

Come up
Al vrij snel na iname (10-20 min) begonnen we de effecten te voelen. Gedachten werden creatiever, schilderijen begonnen te bewegen en muziek werd intenser. In tegenstelling tot al mijn eerdere trips heb ik deze keer helemaal geen last van misselijkheid of zenuwen. Ik kijk met bescheiden vertrouwen uit naar de trip en accepteer dat er altijd een kans is dat er pijnlijke dingen boven komen drijven.

De trip wordt al snel steeds intenser en mooier. Ei vertelt me dat hij het gevoel heeft totaal ontspannen te zijn en geniet van de visuals en de mooie muziek. "Eik ik ben in de hemel". Ik antwoord dat dat volgens mij waar is maar dat de hemel slechts het voorpoortaal is voor nog veel meer moois. Ik stel voor op de bank te liggen en onze ogen te sluiten om nog dieper in de trip te duiken.

"De Twee Tripwerelden"
Vanaf dat moment onstaat er voor mij een soort scheiding tussen twee "tripwerelden". Aan de ene kant is er de tripwereld waarin we in het huis van Ei zijn. De muziek is hier fantastisch, de kleuren mooi en de vriendschappelijke connectie met ei super sterk. Als ik mijn ogen sluit en mij ontspan/mediteer dan dwaal ik af in een energetische tripwereld. Deze wereld heeft niets meer te maken met het huis van Ei in Utrecht. In deze wereld heb ik niet eens een lichaam! De muziek in deze wereld is alles overweldigend en voelt aan als een "goddelijke aanwezigheid". Ik besef trouwens dat ik religieuze termen als "goddelijk" en "hemel" gebruik. Ik beschouw mezelf als spiritueel maar niet gelovig. Toch gebruik ik deze termen om een bepaald gevoel over te brengen. Ik zou namelijk niet weten welke andere termen ik zou moeten gebruiken.

Ik kan bewust de keuze maken om uit deze "energetische tripwereld" te komen zodat ik Ei aan kan kijken en "wereldlijke dingen" kan doen zoals drinken en naar de toilet gaan. Ei vermaakt zich prima en besluit dat voor hem deze "diepere" tripwereld niet nodig is. Hij besluit om zijn positieve energie altuistisch in te zetten en mij volledig te faciliteren in het verkennen van mijn trip. Als ik het warmer wil hebben brengt hij een deken, als ik dorst heb krijg ik gemberthee. Om me dieper in de trip te krijgen krijg ik zelfs een waterpijp met weed aangeboden. Ik heb het gevoel dat hij zo "in tune" is met mijn behoeften dat hij ze soms al vervult voordat ik zelf door heb waar ik behoefte aan heb. Heel bijzonder om een vriend te hebben die zich op dat moment zo inzet om het mij naar de zin te maken...

Ondertussen vertel ik hem alles wat ik meemaak in de andere tripwereld. Ook vraagt en krijgt hij toestemming om mij te filmen.

Diep in de energetische tripwereld
Ik verblijf nu continu in de diepere tripwereld waar alles bestaat uit muziek, kleur, gedachten en gevoelens. Via energiebanen probeer ik mijn twee dochters te bereiken en ik wordt overmand door het gevoel zelf een kind te zijn. Ik voel me als een kind dat buiten in een jurkje in de tuin aan het dartelen is. Ei geeft me beurtelings een hemdje van een van mijn dochters en het slaapjurkje van mijn vrouw aan. Ik snuffel hieraan en voel de directe aanwezigheid van mijn "meisjes". Ik word getroffen door een zeer diep gevoel van dankbaarheid voor het geluk dat ik heb in mijn leven. Ik heb een prachtige wijze vrouw en twee lieve mooie kleine meisjes.

Ik verbaas me erover dat mijn vrouw van nature zoveel wijsheid heeft terwijl ik dit soort ervaring nodig heb om in contact te komen met een soort universele wijsheid. Ik overweeg dat vrouwen misschien van nature wijzer zijn dan mannen en besluit om contact te zoeken met de vrouwelijke energie in mij. Tijdens een heel mooi nummer heb ik het idee dat de prachtige vrouwenstem veranderd in een daadwerkelijk tastbare godin die me heel liefdevol omhelst.

Zo probeer ik telkens een nieuw element van het leven te verkennen. Naast "het innerlijke kind" en "het vrouwelijke in mijzelf" komen ook "tijd", "Dood" en "Seksuele energie" aan bod. Ik bedenk me dat ik misschien door het verkennen van al deze elementen nog dieper in de trip kan raken en verder kan naar het niveau van eenwording met het universum (iets dat ik 1 maal eerder heb ervaren).

Maar volgens mij werkte dit averechts. Ik merkte dat ik juist dieper kwam als ik niets dacht en juist helemaal alles los liet. Op die momenten kwam ik steeds dieper. Op gegeven moment had ik zelfs het gevoel tegen een energetische barierre aan te stoten. Dit was de toegang naar het "eenworden met "het universum". Maar toegang kreeg ik niet omdat ik nog niet alles had losgelaten. Ondaks dat ik dit ervoer als een teleurstelling had ik er toch volledig vrede mee. Ik was per slot van rekening nog steeds in de hemel. En meer dan dat vragen is wel echt heel "greedy". :hearteyes:

Teveel liefde
Ik voel de hele tijd waanzinnig veel liefde voor mijn gezin, mijn vrienden, de mensen om me heen en eigenlijk het leven als geheel. Dan kom ik opeens op een moeilijk punt. Iets waar ik nog mee worstel in het normale leven. Ik ben heel gelukkig getrouwd maar ik voel mij niet monogaam. Ik heb al eens voorgesteld om een meer open relatie te hebben maar mijn vrouw staat daar niet open voor en dat respecteer ik. Tijdens de trip komt dit thema opeens bovendrijven. Ik voel dat ik juist door een overvloed van liefde ook sex en liefde wil ervaren met andere vrouwen. Ik voel en ervaar ook dat dit geen enkele bedreiging is voor mijn vrouw. Zij is en blijft mijn onbetwiste nummer 1! Het doet me op dat moment heel veel verdriet dat zij dit anders ziet en ik huil als een klein kind... Het huilen is intens verdrietig maar voelt niet verkeerd en lucht uiteindelijk op. Ik heb het idee dat de trip mij helpt om hiermee om te gaan.... wat is het toch een mooi medicijn!

Terug naar de "normale tripwereld"
Het is ondertussen enkele uren later en de trip begint iets zwakker te worden. Ik heb het gevoel dat de barriere tussen de "normale" en de "energetische" tripwereld voelbaar is en precies boven mijn lijf hangt. Ik steek voorzichtig een hand door deze barriere heen en bedenk me dat deze hand zichtbaar moet zijn op de film die gemaakt wordt door Ei. Ik ben er van overtuigd dat enkel deze hand op de film te zien is omdat dit het enige onderdeel van mijn lijf is dat bestaat. Ik begin met mijn hand te dansen op de muziek... :rockband:

Nog even later ontdek ik dat ik zelfs een volledig lichaam heb en schiet heel hard in de lach. Wat een bizar idee om opeens een lijf te hebben! Ik heb heel veel begrip voor babies en peuters die met hun lijf om moeten leren gaan. Vanaf dit moment kom ik langzaam uit de trip. Ik krijg van Ei een lekkere ovenschotel met zalm en groenten. Ik voel diepe dankbaarheid naar de zalm dat ik zijn energie mag overnemen...

Na de trip
Rond 19.00 uur is de trip grotendeels uitgewerkt. Omdat het zonnetje nog schijnt besluiten we naar het Wilhelminapark te gaan. Hier aangekomen genieten we van het gras en de bomen. Ik voel een sterke verbondenheid met alles en iedereen.

Op 10 meter afstand zit een koppeltje samen wijn te drinken. Ze stralen zoveel liefde uit dat ik graag bij hen wil zitten. Het meisje kijkt me uitnodigend aan nadat ik haar aanstaarde... Ik besluit naar ze toe te lopen en knoop een praatje aan. Dit praatje wordt uiteindelijk een bizar gesprek van 1,5 uur waarin ik intens geniet van de positieve vibes van dit prachtige verliefde stel. :hearteyes:

Hierna gaan we naar huis... we kijken de "Hitchhikers guide to the Galaxy" en gaan vredig slapen.

Ik geniet altijd enorm van alle leuke tripreports hier. Ik hoop dat jullie dit een leuk reportje vinden... Ik sta natuurlijk open voor tips of vragen...

Eik,

P.S. Bijna vergeten nog een komisch element te vermelden. Ik lag haast als een guru op de bank en liet me bedienen door Ei. Ei kwam aanzetten met een schaaltje heerlijke verse frambozen. Ik nam een grote framboos in mijn mond en stopte mijn tong in het framboosje. Ik kreeg de sensatie dat ik aan het beffen was. Ik was ervan overtuigd dat ik als een soort prins in een paleis was beland en dat Ei mij een hele schaal supermooie kutjes (mag ik dit hier zo schrijven?) had overhandigd! Dit was tegelijkertijd hilarisch en machtig mooi. (btw geilheid heb ik tijdens deze trip niet ervaren enkel seksuele energie als concept/gevoel).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een prachtig trip report zeg! Erg leuk om te lezen. :)

Dat van die seksuele energie is heel herkenbaar. Mijn opvatting hierover is dat seksuele energie niets anders is dan kosmische energie. Ik mediteer hier weleens op. Deze energie kun je enorm laten oplaaien als je je niet ontlaadt ( :wink: ) en zo kan het je meditatie zeer intens maken. In de kern heeft deze energie trouwens niets met geilheid of zo te maken, dat wordt het later pas wanneer onze fantasie ermee aan het werk gaat.

En ook die energetische wereld is erg herkenbaar. Alles lijkt aan de oppervlakte nog min of meer hetzelfde, maar je weet instinctmatig dat je in een totaal andere dimensie bent waarin alles alleen uit energie bestaat. Het valt me in die dimensie altijd op hoe alles eigenlijk als een soort pixels gezien kan worden, een soort 3D hologram. Heb jij dat ook?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Tijdens trippen vind ik ook altijd heel veel grappige dingen in taal/woorden. Op een dieper niveau kun je dan zien waarom sommige woorden zijn zoals ze zijn. Hebben jullie dat ook?
Klik om te vergroten...
Tijdens mijn eerste paddo trip begreep ik in enen waar het woord handig vandaan komt, want je handen zijn toch wel enorm handig. Verder eigenlijk nooit zo met taal bezig geweest tijdens trippen.
S
SnoeischaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Complimenten voor je reportje. Zoals je zelf al aangaf is een ervaring als dit moeilijk te verwoorden waardoor je maar termen als "goddelijk" gebruikt of niet diezelfde diepgang weet over te brengen.

Alsnog voelt het alsof ik een stukje van je trip heb kunnen ervaren dus is jou dat aardig goed gelukt. Ook herkenbaar die rollen die men gaat vervullen als je samen gaat trippen. Ik ben soms net als ei dat ik de verzorger ben voor anderen, hoewel je zelf dan niet echt in de trip komt geeft het wel een enorm goed gevoel.

Wat betreft die frambois snap ik precies wat je bedoelt haha
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snoeischaar zei:
Complimenten voor je reportje. Zoals je zelf al aangaf is een ervaring als dit moeilijk te verwoorden waardoor je maar termen als "goddelijk" gebruikt of niet diezelfde diepgang weet over te brengen.
Klik om te vergroten...
Toch is het wel grappig dat in hoeverre woorden dergelijke dingen kunnen uitdrukken, deze dit nog best goed doen. Zo had ik voordat ik ooit had getript een nietszeggend gevoel bij woorden als 'hemel' en 'goddelijk'. Dat waren maar lege termen die ik alleen kende van m'n christelijke opvoeding en waar ik m'n eigen idee en voorstelling bij had. En dan trip je eens goed diep en weet je ineens 'dit is waar dat woord naar verwijst'. Naar een werkelijke "plek"/"dimensie" en iets totaal anders dan ik me had voorgesteld, iets wat ik mezelf onmogelijk voor hád kunnen stellen, maar toch iets wat me absoluut bekend voorkomt. Het woord is nooit de echte ervaring natuurlijk, maar op een bepaalde manier klopt er iets aan het woord. Dit heb ik nog veel meer bij de Engelse benamingen 'heaven' en 'divine' of 'divine realm'. Je weet niet waarom, maar je weet dat dit de of een 'divine realm' is waar in boeken naar wordt verwezen.

Tijdens trippen vind ik ook altijd heel veel grappige dingen in taal/woorden. Op een dieper niveau kun je dan zien waarom sommige woorden zijn zoals ze zijn. Hebben jullie dat ook?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond het best wel spannend om een trip report te schrijven over zo'n intense en diep persoonlijke ervaring. Ik ben blij dat het verslag zo gewaardeerd word door jullie! :hearteyes:

Mindless... ik denk dat ik het met je eens ben dat seksuele energie gewoon een vorm van kosmische energie is. Of misschien zelfs wel geen andere vorm maar een andere uiting van dezelfde kosmische energie waaruit alles is opgebouwd. Zelf ben ik tijdens het trippen relatief weinig bezig met seksualiteit maar het is misschien wel mooi om dat nog eens verder te verkennen. En geilheid/zin in sex heb ik sowieso nog niet ervaren tijdens het trippen...

Van alle stimulerende middelen die ik heb gebruikt is canabis de enige die mijn geilheid opdrijft. Als ik weed of hash rook is de kans op een geile bui (bijna) gegarandeerd. Dat heb ik met trippen/alcohol/mdma totaal niet.

Voor wat betreft de taal... daar ben ik niet zo mee bezig tijdens mijn trip. Maar ik herken wel de ervaring dat woorden zoals hemels en goddelijk opeens gebruikt worden op de manier waarvoor ze volgens mij inderdaad bedoeld zijn. Simpelweg om de mystieke kracht van de ervaring uit te kunnen leggen (of althans een poging daartoe te doen).

Snoeischaar...Ja die verzorgende rol van Ei was echt fantastisch. We kennen elkaar al zo lang en zijn zo relaxed bij elkaar dat ik me ook helemaal niet schuldig hoefde te voelen en me dus helemaal kon laten gaan waardoor ik de trip veel intenser kon beleven. Ik had heel erg het idee dat het contact met het spirituele meer "mijn ding" was en dat ik hem daarin kon begeleiden (zelfs terwijl hij mij op praktisch niveau faciliteerde). Dit voelde ook niet arrogant of verkeerd. Hij heeft mij bijvoorbeeld ingewijd in de wereld van de MDMA op house feestjes. Een omgeving waar hij als waanzinnige womaniser heel erg op zijn plek is.

Psychedelibee... Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties op mijn heftigste trip ooit. Deze trip heb ik gehad in 1997 maar heeft echt een blijvende impact op mijn leven gehad. Als jullie het leuk vinden kan ik daar misschien alsnog een keer een trip report over schrijven. Ik denk dat ik toen ofwel een ego-death heb meegemaakt of toch in ieder geval dichtbij ben geweest. Sindsdien heb ik tijdens het trippen altijd het gevoel dat ik nog dieper kan en wil gaan. Mijn nuchtere ik is echter voorzichtig met doseringen en daarom doseer ik denk ik te laag voor een herhaling van deze ervaring. Lijkt me heel mooi om ooit nog eens mee te maken... :flushed:

Eik,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."