#1
Omdat ik nieuw ben op het forum zal ik eerst even wat informatie geven.
Ik ben een jongen van 22 jaar, 1.80 lang en 70 kg.
Gebruik nu ongeveer een jaar drugs, meestal alleen op festivals die ik zn 4 tot 5 per jaar bezoek.
Ik heb ervaring met : X, 4-FMP, pep, sos, keta, alcohol, wiet en hasj.
Ik heb dit report al een tijdje geleden geschreven alleen durfde ik het niet te posten.
Er zijn helaas geen precieze tijden aanwezig en alleen een paar geschatte tijden omdat ik helemaal geen tijdsbesef heb gehad die avond.
Dus afgelopen vrijdag stond weer op de planning om een nieuw stofje te proberen, het stond eigen
eigenlijk al veel langer op de planning maar ik kon maar niet aan 2cb komen. Ik had me goed ingelezen over de werking en dosering en verschillende trip reports erover gelezen, liever had ik het de eerste keer thuis gedaan maarja dat is makkelijker gezegd als gedaan als je nog bij je ouders woont.
Rond 7 uur waren we aangekomen bij het festival. Voor dat we naar het festival gingen heb ik een goede bodem gelegd en een paar biertjes gedronken ik schat 6 flesjes. Op het festival zelf nog 2 biertjes en voor de rest wat cola en water.
Pillen waren 10mg volgens de dealer (zelf heb ik ze niet meer getest, ik weet het heel dom) eerst een halfje gepakt (rond half 8 )toen ik na anderhalf uur nog niks voelde ook nog het andere halfje gepakt. Iets nadat ik het tweede halfje had ingenomen kickte de eerste in voelde me wel goed, kleuren en muziek wat intenser.
Toen gingen we wat rondlopen en gingen we in een "shisha-lounge" zitten deze. Dit was een soort tent gemaakt van allemaal van die doeken met patronen erin, hier begon het trippende gedeelte. De doeken bewogen heen en weer en het leek zelfs op heel het festival terrein bewoog maar wij gewoon lekker mochten blijven zitten.
Na een half uurtje daar gezeten te hebben vonden we het maar weer eens tijd om te dansen. Aan het begin kon ik nog lekker mee dansen maar toen we ongeveer een half uur daar stonden klapte het tweede halfje in, dit werd me allemaal te veel en ik wou er even bij gaan zitten dus ik ging zitten op een bankje met een vriend van me. We hebben daar denk ik 10 minnuten gezeten en toen ging het wel weer. We zijn toen naar een andere stage gegaan een "rave-cave" opzich wel goede muziek maar het was een rare sfeer vond ik zelf het was er donker en voor mijn gevoel liepen er rare typetjes rond.
Na tien minuten daar te hebben gestaan werd voor mij de trip ineens heel raar, het leek net of ik helemaal in mn eigen wereldje zat. Mijn vrienden merkte dit ook en ik ben toen weer met iemand op een bankje gaan zitten, toen we na een tijdje weer terug waren gegaan zag ik ineens alle mensen in de rave cave als "vampier" behalve mijn vrienden. Ook zag ik allemaal wondjes zitten op de mensen hun armen en zag ik ze elkaar bijten. Voor mij leek toen ook of ze met zn alle een complot aan het vormen waren tegen mij en mijn vrienden en dat ze ons naar achter in de zaal probeerde te lokken om ons daar ook vampieren te maken. Dit was allemaal heel raar en best angstaanjagend om te zien. Ik wist van de ene kant wel dat het door de drugs kwam, maar van de andere kant was ik ook echt bang voor de vampieren. Als mijn vrienden iets dieper de zaal in wouden moesten ze mij ook echt overhalen om mee te gaan. Op een gegeven moment werd ik er echt helemaal gek van en ik heb toen mijn ervaring zo goed mogelijk uit te leggen tegen mijn vrienden en dat ik daarom meteen weg wou hier. Hun moesten er natuurlijk wel mee lachen maar toch gingen ze mee met mij naar een andere stage.
Eenmaal bij de andere stage had ik geen last meer van de "vampieren" hallucinerende werking maar zat ik wel weer in mijn eigen wereldje. Het leek net of ik in mn eentje over het hele festival terrein aan het lopen was terwijl ik gewoon de heletijd op dezelfde plek heb gestaan, ook leek het of ik de tijd soms vooruit of achteruit spoelde en dingen al had meegemaakt. Ik had ook vaak het gevoel alsof bij iedereen de tijd stilstond behalve bij mij, de muziek stopte maar voor mij ging het feestje gewoon door alleen dan zonder muziek. Ik heb ook de heletijd gedacht dat iedereen mij aan zat te kijken en mij eigenlijk hier binnen weg wou. Zo nu en dan kwam ik weer "terug op de wereld" en keek ik mijn vrienden heel verbaasd aan en vroeg ik waar ik was of wat dit was.
Omdat ik nogal ver was kwamen we met het toen "slimme" plan om wat sos te snuiven om wat nuchterder te worden. Ik weet niet hoe ik bij de wc's aan was gekomen maar ik was er uiteindelijk en zocht een hokje op. Ik pakte het sealtje uit mn broekzak en mn sleutel, toen ik wat op mn sleutel deed hoorde ik ineens allemaal stemmen in mn hoofd. Het leek net of het een duivel was en een engeltje, de ene stem zei dat het een heel slim idee was om sos te pakken en de andere stem zat me alles aftepraten wat met drugs te maken had. Meestal in de zin van : "Je hebt toch geen drugs nodig om plezier te hebben" en "Mensen die drugs gebruiken zijn echt slechte mensen".
De stemmen blijven ook maar echoën door mijn hoofd heen en ik werd er helemaal gek van, dus maar weer alles in mn broekzak gedaan en zo snel mogelijk weg daar!
Toen het rond een uur of half 12 was kwam ik weer een beetje bij zinnen heb toen nog anderhalf uurtje genoten van het feest en toen lekker naar bed want de dag erna mochten we gelukkig weer.
Dit was veruit de raarste ervaring uit mijn leven.
Als jullie nog tips hebben en/of vragen hebben kun je ze gerust hieronder plaatsen.
Ik ben een jongen van 22 jaar, 1.80 lang en 70 kg.
Gebruik nu ongeveer een jaar drugs, meestal alleen op festivals die ik zn 4 tot 5 per jaar bezoek.
Ik heb ervaring met : X, 4-FMP, pep, sos, keta, alcohol, wiet en hasj.
Ik heb dit report al een tijdje geleden geschreven alleen durfde ik het niet te posten.
Er zijn helaas geen precieze tijden aanwezig en alleen een paar geschatte tijden omdat ik helemaal geen tijdsbesef heb gehad die avond.
Dus afgelopen vrijdag stond weer op de planning om een nieuw stofje te proberen, het stond eigen
eigenlijk al veel langer op de planning maar ik kon maar niet aan 2cb komen. Ik had me goed ingelezen over de werking en dosering en verschillende trip reports erover gelezen, liever had ik het de eerste keer thuis gedaan maarja dat is makkelijker gezegd als gedaan als je nog bij je ouders woont.
Rond 7 uur waren we aangekomen bij het festival. Voor dat we naar het festival gingen heb ik een goede bodem gelegd en een paar biertjes gedronken ik schat 6 flesjes. Op het festival zelf nog 2 biertjes en voor de rest wat cola en water.
Pillen waren 10mg volgens de dealer (zelf heb ik ze niet meer getest, ik weet het heel dom) eerst een halfje gepakt (rond half 8 )toen ik na anderhalf uur nog niks voelde ook nog het andere halfje gepakt. Iets nadat ik het tweede halfje had ingenomen kickte de eerste in voelde me wel goed, kleuren en muziek wat intenser.
Toen gingen we wat rondlopen en gingen we in een "shisha-lounge" zitten deze. Dit was een soort tent gemaakt van allemaal van die doeken met patronen erin, hier begon het trippende gedeelte. De doeken bewogen heen en weer en het leek zelfs op heel het festival terrein bewoog maar wij gewoon lekker mochten blijven zitten.
Na een half uurtje daar gezeten te hebben vonden we het maar weer eens tijd om te dansen. Aan het begin kon ik nog lekker mee dansen maar toen we ongeveer een half uur daar stonden klapte het tweede halfje in, dit werd me allemaal te veel en ik wou er even bij gaan zitten dus ik ging zitten op een bankje met een vriend van me. We hebben daar denk ik 10 minnuten gezeten en toen ging het wel weer. We zijn toen naar een andere stage gegaan een "rave-cave" opzich wel goede muziek maar het was een rare sfeer vond ik zelf het was er donker en voor mijn gevoel liepen er rare typetjes rond.
Na tien minuten daar te hebben gestaan werd voor mij de trip ineens heel raar, het leek net of ik helemaal in mn eigen wereldje zat. Mijn vrienden merkte dit ook en ik ben toen weer met iemand op een bankje gaan zitten, toen we na een tijdje weer terug waren gegaan zag ik ineens alle mensen in de rave cave als "vampier" behalve mijn vrienden. Ook zag ik allemaal wondjes zitten op de mensen hun armen en zag ik ze elkaar bijten. Voor mij leek toen ook of ze met zn alle een complot aan het vormen waren tegen mij en mijn vrienden en dat ze ons naar achter in de zaal probeerde te lokken om ons daar ook vampieren te maken. Dit was allemaal heel raar en best angstaanjagend om te zien. Ik wist van de ene kant wel dat het door de drugs kwam, maar van de andere kant was ik ook echt bang voor de vampieren. Als mijn vrienden iets dieper de zaal in wouden moesten ze mij ook echt overhalen om mee te gaan. Op een gegeven moment werd ik er echt helemaal gek van en ik heb toen mijn ervaring zo goed mogelijk uit te leggen tegen mijn vrienden en dat ik daarom meteen weg wou hier. Hun moesten er natuurlijk wel mee lachen maar toch gingen ze mee met mij naar een andere stage.
Eenmaal bij de andere stage had ik geen last meer van de "vampieren" hallucinerende werking maar zat ik wel weer in mijn eigen wereldje. Het leek net of ik in mn eentje over het hele festival terrein aan het lopen was terwijl ik gewoon de heletijd op dezelfde plek heb gestaan, ook leek het of ik de tijd soms vooruit of achteruit spoelde en dingen al had meegemaakt. Ik had ook vaak het gevoel alsof bij iedereen de tijd stilstond behalve bij mij, de muziek stopte maar voor mij ging het feestje gewoon door alleen dan zonder muziek. Ik heb ook de heletijd gedacht dat iedereen mij aan zat te kijken en mij eigenlijk hier binnen weg wou. Zo nu en dan kwam ik weer "terug op de wereld" en keek ik mijn vrienden heel verbaasd aan en vroeg ik waar ik was of wat dit was.
Omdat ik nogal ver was kwamen we met het toen "slimme" plan om wat sos te snuiven om wat nuchterder te worden. Ik weet niet hoe ik bij de wc's aan was gekomen maar ik was er uiteindelijk en zocht een hokje op. Ik pakte het sealtje uit mn broekzak en mn sleutel, toen ik wat op mn sleutel deed hoorde ik ineens allemaal stemmen in mn hoofd. Het leek net of het een duivel was en een engeltje, de ene stem zei dat het een heel slim idee was om sos te pakken en de andere stem zat me alles aftepraten wat met drugs te maken had. Meestal in de zin van : "Je hebt toch geen drugs nodig om plezier te hebben" en "Mensen die drugs gebruiken zijn echt slechte mensen".
De stemmen blijven ook maar echoën door mijn hoofd heen en ik werd er helemaal gek van, dus maar weer alles in mn broekzak gedaan en zo snel mogelijk weg daar!
Toen het rond een uur of half 12 was kwam ik weer een beetje bij zinnen heb toen nog anderhalf uurtje genoten van het feest en toen lekker naar bed want de dag erna mochten we gelukkig weer.
Dit was veruit de raarste ervaring uit mijn leven.
Als jullie nog tips hebben en/of vragen hebben kun je ze gerust hieronder plaatsen.