#1
Bij deze mijn eerste LSD trip,
Inname: We waren die avond op stap gegaan, mijn broertje zou samen met mij LSD doen en mijn ex zou gedroogde paddo's eten. Ik had 2 zegeltjes van +- 200 microgram gekocht en nam de eerste zodra ik het in handen had.
Inwerking: Het gevoel was onbeschrijflijk, ik had het gevoel dat er een kaarsje aan het branden was in mijn buik terwijl de acid aan het inwerken was. Begon me ook licht te voelen in mijn hoofd en mijn lichaam voelde enorm zweverig aan, op een gegeven moment moest ik van het feestje weg gaan gezien het vrij druk was en ik nog niet alleen kon trippen of met veel mensen rond me.
We besloten dan maar om naar de visvijvers te gaan om de rust op te zoeken, éénmaal hier aangekomen sloeg de acid lekker in
mile: Tijd en ruimte begonnen weer te vervormen.
De trip: Toen de LSD volledig ingewerkt was begon ik zeer visueel te gaan en wou ik een wandeling maken om op ontdekkingstocht te trekken, we zagen een lichtje branden in de verte en besloten dan maar dit te onderzoeken.
De visuals begonnen zich volledig te ontvouwen, ik zag overal fractals maar wat me echt overdonderde was het feit dat het maanlicht reflecteerde op het water. Door deze reflectie leek het net of we zo door de wolken konden vallen zoals in star wars wanneer Luke Skywalker in de wolken hangt, dit leek net echt dus bleef ik maar ver genoeg van de rand.
Hoe dan ook de ontdekkingstocht ging voort, we kwamen dichter bij de buurt van het licht en de bomen werden precies geesten die me aan het roepen waren. Gelukkig hield mijn broertje me tegen want ik was sowiezo in de vijver gedondert, éénmaal aangekomen bleek het licht van een klein lampje te komen die aan een schuurtje hing. Toen ik dit zag begon ik bewuster te trippen en begon ik een overweldigend liefdesgevoel te krijgen, dit leek op MDMA maar dan niet zo geforceerd.
Na onze ontdekkingstocht besloten we om nog eens te gaan zien op het feestje, éénmaal aangekomen op het feestje werd ik uit mijn schoenen geblazen door de muziek.
Weet nog goed dat ik ongelooflijk dorst had en besloot water te pakken, een jongen naast me vraagt wat water maar i.p.v te drinken giet hij het water over het hoofd van zijne maat en die slaat gewoonweg in paniek en vlucht het bos in. Dit kwam vrij hard over op mij en besloot dan maar weer naar de visvijvers te gaan omdat ik me ongemakkelijk begon te voelen, ik en mijn vriendin hadden ons aan de rand gezet en deelden onze visuals met elkaar. Weet nog goed dat ik over het water keek en precies in de game cossacks zat op een zeeslag, was echt ongelooflijk om te zien.
Geen idee hoeveel tijd er voorbij was gegaan maar de nacht was op zijn einde aan het komen wat ik erg jammer vond gezien ik zo aan het genieten was, dan besloot ik maar om terug te keren naar het feestje voor een gram keta om de trip wat te verlengen.
Toen we terug op het feestje waren zag ik de jongen die enige tijd terug water over zich had gekregen, dit keer lag hij op zijn buik in het gras met een dikke smile op zijn gezicht.
Nadat we de gram keta hadden besloten we om op het gemak naar huis te vertrekken, onderweg leek het net op het geluid van de rijdende trein dark psytrance was. Toen we thuis kwamen zette ik Team Amerika: World Police op en legde een lijntje klaar, het was echt grappig om te zien hoe de poppen in deze film net echte mensen leken, na de film is mijn broertje gaan slapen en heb ik nog zalige seks gehad![:grin:]()
Nadien ben ik ook in bed gekropen en ben in een zeer diepe slaap gevallen onder trip, was echt verliefd geworden op acid na deze ervaring en dat is altijd zo gebleven. Wat ik nog ben vergeten te vertellen is dat ik ook enorm goed ben gegaan dankzij mijn broertje, als ik een gesprek met hem wou voeren had hij de hele tijd een grappige grijns op zijn gezicht waardoor ik regelmatig strike lag.
Inname: We waren die avond op stap gegaan, mijn broertje zou samen met mij LSD doen en mijn ex zou gedroogde paddo's eten. Ik had 2 zegeltjes van +- 200 microgram gekocht en nam de eerste zodra ik het in handen had.
Inwerking: Het gevoel was onbeschrijflijk, ik had het gevoel dat er een kaarsje aan het branden was in mijn buik terwijl de acid aan het inwerken was. Begon me ook licht te voelen in mijn hoofd en mijn lichaam voelde enorm zweverig aan, op een gegeven moment moest ik van het feestje weg gaan gezien het vrij druk was en ik nog niet alleen kon trippen of met veel mensen rond me.
We besloten dan maar om naar de visvijvers te gaan om de rust op te zoeken, éénmaal hier aangekomen sloeg de acid lekker in
De trip: Toen de LSD volledig ingewerkt was begon ik zeer visueel te gaan en wou ik een wandeling maken om op ontdekkingstocht te trekken, we zagen een lichtje branden in de verte en besloten dan maar dit te onderzoeken.
De visuals begonnen zich volledig te ontvouwen, ik zag overal fractals maar wat me echt overdonderde was het feit dat het maanlicht reflecteerde op het water. Door deze reflectie leek het net of we zo door de wolken konden vallen zoals in star wars wanneer Luke Skywalker in de wolken hangt, dit leek net echt dus bleef ik maar ver genoeg van de rand.
Hoe dan ook de ontdekkingstocht ging voort, we kwamen dichter bij de buurt van het licht en de bomen werden precies geesten die me aan het roepen waren. Gelukkig hield mijn broertje me tegen want ik was sowiezo in de vijver gedondert, éénmaal aangekomen bleek het licht van een klein lampje te komen die aan een schuurtje hing. Toen ik dit zag begon ik bewuster te trippen en begon ik een overweldigend liefdesgevoel te krijgen, dit leek op MDMA maar dan niet zo geforceerd.
Na onze ontdekkingstocht besloten we om nog eens te gaan zien op het feestje, éénmaal aangekomen op het feestje werd ik uit mijn schoenen geblazen door de muziek.
Weet nog goed dat ik ongelooflijk dorst had en besloot water te pakken, een jongen naast me vraagt wat water maar i.p.v te drinken giet hij het water over het hoofd van zijne maat en die slaat gewoonweg in paniek en vlucht het bos in. Dit kwam vrij hard over op mij en besloot dan maar weer naar de visvijvers te gaan omdat ik me ongemakkelijk begon te voelen, ik en mijn vriendin hadden ons aan de rand gezet en deelden onze visuals met elkaar. Weet nog goed dat ik over het water keek en precies in de game cossacks zat op een zeeslag, was echt ongelooflijk om te zien.
Geen idee hoeveel tijd er voorbij was gegaan maar de nacht was op zijn einde aan het komen wat ik erg jammer vond gezien ik zo aan het genieten was, dan besloot ik maar om terug te keren naar het feestje voor een gram keta om de trip wat te verlengen.
Toen we terug op het feestje waren zag ik de jongen die enige tijd terug water over zich had gekregen, dit keer lag hij op zijn buik in het gras met een dikke smile op zijn gezicht.
Nadat we de gram keta hadden besloten we om op het gemak naar huis te vertrekken, onderweg leek het net op het geluid van de rijdende trein dark psytrance was. Toen we thuis kwamen zette ik Team Amerika: World Police op en legde een lijntje klaar, het was echt grappig om te zien hoe de poppen in deze film net echte mensen leken, na de film is mijn broertje gaan slapen en heb ik nog zalige seks gehad
Nadien ben ik ook in bed gekropen en ben in een zeer diepe slaap gevallen onder trip, was echt verliefd geworden op acid na deze ervaring en dat is altijd zo gebleven. Wat ik nog ben vergeten te vertellen is dat ik ook enorm goed ben gegaan dankzij mijn broertje, als ik een gesprek met hem wou voeren had hij de hele tijd een grappige grijns op zijn gezicht waardoor ik regelmatig strike lag.