#1
Aha weer iets geleerd!Afgezien van de gevaren van ketamine die Johnny Snow al noemt is het ook nog eens een behoorlijk verslavende drug (iets wat veel mensen gek genoeg niet weten), dus daarvoor geldt ook zeker: met mate gebruiken.
@De Dunne, het is misschien wat contra-intuïtief, maar in mijn studieboeken stond MDMA wel degelijk ingedeeld onder de categorie hallucinogenen (alleen dan niet als serotonine agonist, zoals de klassieke psychedelica zoals psilo en LSD, maar als serotonine vrijmakend middel). Verbaasde mij toen ook een beetje maar als je erover nadenkt is het wel te begrijpen, MDMA is naast empathogeen/entactogeen ook wel heel mild psychedelisch (vind ik).