Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen crowd van fans zonder enig besef hoe, shrooms report! Sin exagerar!

Een crowd van fans zonder enig besef hoe, shrooms report! Sin exagerar!

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooie egotrip.

Heb je ook nog wat te vertellen over mooie inzichten, reizen door de mind, visuals? :wink:
J

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Johnny Snow
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat? 15 gr. Hollandia Truffels.

Waar? Op een illegale Techno party in een loods.

Crowd? Veel kids, 16 tot 25 jarigen laat ons zeggen, weinig mensen van toen ik rond de 30.

Prélude:

misschien is dit report niet zozeer gericht op de trip zelf, maar alles komt wel voort uit mijn psychedelische staat van zijn op dat moment: en verder vind ik dit toch een verhaal de moeite waard te delen!

Fuga:

trip? Totaal van de wereld, ik zat in de grote inkomhal van de loods waar het ijskoud was en waar dan ook niemand bleef zitten ondanks dat er een stuk of twintig houten tafels met zitbanken stonden - maar mij maakte het allemaal niet meer uit, ik was moe en ik zat gewoon te genieten met mijn ogen dicht en mijn hoofd op tafel van de rechthoeken, vierkanten, ruiten etc... die ik vanuit een verte naar mij toe zag komen en van klein naar groot transformeerden. In lichtblauw, dat weet ik nog goed, in een zwarte omkadering.

Ik heb totaal geen besef gehad van het feit dat ik daar reeds uren zat en tevens niet dat ik met iemand had gepraat of eender wat, ik was de hele tijd alleen in mijn eigen wereld geweest, leek het mij...

Het grappige en mij enorm verbazende, waarvan ik onder de indruk was: plots werd ik wakker geschud door een maat van mij die van de party even mij kwam checken en hij vroeg enorm verbaasd: hoe heb je dat nu weer voor elkaar gekregen???!!! Ik had zoiets van huh? Waar heeft hij het over, en ik merk plots dat een kid van 17 of zo, duidelijk aan het flashen van MDMA of XTC volop tegen mij aan het praten is.

Ik kijk op: alle banken waren leeg, behalve de bank waar ik zat, daar zat zonder overdrijven zo'n twintig jongens en meisjes (zitten en staan), en allemaal waren ze helemaal in de ban van mij om de ene of andere, mij onbekende reden. Twee meisjes knuffelden mij, en er werden mij allemaal vragen gesteld van 'waar heb je die hoody gekocht' en 'hoe kom jij aan zulke euforische Coke', of 'wow, ik zou jou echt willen zijn, jij bent echt de max', 'mogen we je toevoegen op fb', 'kunnen we nummers uitwisselen en eens afspreken', etc...

Ik was met verstomming geslagen, ik kan mij echt niets herinneren van hoe dat tot stand was gekomen, en ik voelde mij, door hun jonge leeftijd, erg niet comfortabel bij de situatie... Maar ik vond het wel super grappig, het was net alsof ik een mega celeb was en een meute mega fans mij wist te omringen, alsof ze om handtekeningen vroegen: zo voelde het aan, ze keken enorm naar mij op, toen dat besef tot mij doordrong schoot ik in enorme lachkicks, echt de slappe lach, zo lachen dat je niet meer kan stoppen en je kaken en buik er pijn van beginnen te doen, heerlijke lachkicks echt. De hele crowd rond mij vond dit super en iedereen begon te lachen.

Toen is er een moment gekomen dat ik even wat slap werd van de shrooms en ik zei tegen mijn maat ik zou wat recht moeten kunnen blijven maar wat zou de beste manier zijn? En plots had zo'n bengel op een flyer een lijn Coke onder mijn neus geschoven en zei: snuif maar op. Ik deed het en hij had echt tot mijn verbazing gewoon mega top Coke, echt zonder zwans, top der top, ik kwam in een mega euforische en energetische staat terecht en mijn trip nam af, ik voelde plots de drang om te praten, te dansen en ik werd best wel opgewonden van een meisje dat maar bleef flirten met mij - ik vroeg haar leeftijd en ze was 22 en zat op kot, ze studeerde weet ik veel wat, kan ik me niet herinneren, maar de leeftijd was niet onacceptabel om het flirten toe te laten.

Dat heeft nog intieme momenten gebracht, verder kreeg ik van haar nog een XTC pil, die viel echter zwaar en ik ben KO gegaan. Toen ik bijkwam lag ik vanachter in een rijdende bestelwagen met enkelen van die bengels mee achterin: we reden naar een afterparty en dat meisje was mij koel aan het houden met een natte handdoek en een Italiaanse waaier waarmee ze heen en weer lucht in mijn gezicht deed blazen. Ik had nog steeds visuals, haar gezicht werd groter en kleiner en haar lichaam verdween met momenten.

Tegen mijn zin, hij zat ook in die bestelwagen, drong mijn maat me een lijn Speed op: het werkte wel, ik kwam er van bij. En nadien was ik blij die lijn te hebben gedaan en heb die dag en volgende nacht nog heel wat Speed gesnoven. De crowd van bengels week geen moment van mijn zijde, het was best mega hard lachen, die hele situatie: uiteraard waren ze te jong om er een blijvend contact mee aan te gaan, maar voor dat party weekend hebben we toegelaten dat we als groep fungeerden... Het was echt grappig, en echt, ik weet niet hoe dat gekomen is! Geen enkel benul! Ze zeiden me dat iemand van hen me om een vuurtje vroeg en dat ik vanwege het trippen totale wartaal uitsloeg tegen hem, maar dat hij, toen hij me onderwierp aan een reeks vragen waarbij logisch redeneren noodzakelijk was, om mij te checken, ik zeer accuraat kon antwoorden en toen hij mij bevroeg hoe dat kwam zou ik hem verteld hebben over mijn wetenschappelijke achtergrond.

Dit vond hij fascinerend en zo kwamen steeds meer mensen van die groep erbij en ik vertelde blijkbaar ronduit over hoe ik een mega junk was en toch bepaalde dingen had bereikt in het leven, en dat was de aanleiding voor hun fascinatie: ze hadden bv. nooit gedacht dat iemand die aan de Hero zat uit het hoofd kon goochelen met het omzetten van priemgetallen. Ze hadden buiten verdomd goede Coke en heavy pillen enkel ervaring met THC, en ik wilde hen niet aanmoedigen met Hero te beginnen, want ze begonnen reeds te vragen of ze niet eens een lijntje mochten proberen als ik wat op zak had. Ik had op zak maar zei dat ik niets bij had buiten mijn eigen Coke en toen ben ik begonnen met een preek: dat ik hen te jong vond om verder contact mee te onderhouden en dat ik eigenlijk geen deel wilde zijn van zulke jongeren die drugs gebruikten (hypocriet ergens, maar tja...) - echter, dit had het effect dat ze mij nog meer aanzien gaven, dat ik zo moralistisch was (het was best een bende slimme studenten, waarvan een heel deel reeds aan de univ studeerden) en zo sloeg ik er niet in mijn intussen afnemende doch mijn mood wist te altereren trippy zijn tot een gevoel van frustratie.

Uiteindelijk zei ik dat ik een taxi zou bellen en naar huis toe keren, echter wilde ik gewoon even wat alles vergeten en ik was waar de auto's stonden op een motorkap gaan liggen na een buisje GHB en een lijntje Ketamine (een sleutelpuntje meer) te hebben genomen. Daar heb ik heerlijk in een droomtoestand weggezakt, alleen en terug kalm, echter kwam, en vraag me niet wat zij daar deed en of ze wist dat ik daar was of niet maar best lang naar mijn ervaring nadat ik er reeds lag, dat flirtende meisje plots weer bij mij aan.

Mijn maat had mij een sealtje Speed gegeven en wat er nog van over was heb ik met haar gedeeld en ik kwam weer bij de zaak. Met haar heb ik toen echt een heel boeiend en lang, diepgaand gesprek gehad, en met haar heb ik dan ook contactgegevens uitgewisseld, we hebben elkaar een tijd lang vaak gezien, intiem geweest, maar voor een vaste relatie was ze te jong - daar had ze het moeilijk mee en heeft om die reden het contact met mij verbroken.

Die bende zijn we nog enkele keren tegengekomen op parties, maar die intense vibe van die eerste ervaring was er niet meer: ik had afgedaan omdat via dat meisje en mijn afwijzing naar haar toe meer duidelijk was geworden voor hen dat ze 'maar' bengels waren in mijn ogen.

Om terug te komen op mijn niet weten dat ik een hele crowd van fans rond mij had vergaard: ik denk dat ik gewoon te ver weg was van het trippen, dat ik er een tijdje gewoon niet meer bij was - ik wist ook constant niet waar ik was en kon ook mijn weg ergens naartoe, de party hall bv. of de toiletten niet zelf vinden, een sigaret opsteken lukte mij ook niet, het concept van hoe een aansteker werkte ging mij te boven lol...

Enfin, het was echt wel dolkomisch, probeer je mijn verbazing en verwarring maar eens in te beelden!!! :)
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even kijken, we gaan van Truffels naar coke, XTC en dan knock out. Eenmaal bijgekomen speed, nog meer speed, GHB en Ketamine en wat later nog meer speed. Wtf
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bas zei:
Even kijken, we gaan van Truffels naar coke, XTC en dan knock out. Eenmaal bijgekomen speed, nog meer speed, GHB en Ketamine en wat later nog meer speed. Wtf
Klik om te vergroten...

Ik heb ergere combo's gedaan, ik heb dan ook niet voor niets meerdere OD's met geluk door weten te komen op momenten dat ik alle controle over mijn gedrag verloor, in mijn party momenten hield ik niets rekening met keeping it safe, dat waren voor mij momenten om totaal over the limit te gaan.

Zo heb ik weekends door gefeest begonnen met Crack, daarna Coke, Speed, XTC, LSD, Ketamine, Wiet, Alcohol, eindigend met GHB of Heroine...

Op de grond liggen flappen als een vis op het droge al schuimbekkend, ik denk dat ik onsterfelijk ben...
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit was wel uitzonderlijk tegen mijn dertig aan, dat was vooral als jonge twintiger...
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Johnny Snow zei:
Ik heb ergere combo's gedaan, ik heb dan ook niet voor niets meerdere OD's met geluk door weten te komen op momenten dat ik alle controle over mijn gedrag verloor, in mijn party momenten hield ik niets rekening met keeping it safe, dat waren voor mij momenten om totaal over the limit te gaan.

Zo heb ik weekends door gefeest begonnen met Crack, daarna Coke, Speed, XTC, LSD, Ketamine, Wiet, Alcohol, eindigend met GHB of Heroine...

Op de grond liggen flappen als een vis op het droge al schuimbekkend, ik denk dat ik onsterfelijk ben...
Klik om te vergroten...
Allemaal mooie combo's, mijn maag heeft met minder drugs al moeite. :tearsofjoy:
En zoals je ziet gaat het bij je iedere keer net goed, houden zo.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Mooie egotrip.

Heb je ook nog wat te vertellen over mooie inzichten, reizen door de mind, visuals? :wink:
Klik om te vergroten...

Ja hoor:

Ik weet nog dat toen ik op die bank ging zitten alleen, vanaf de moment dat we binnen gingen reeds, lui van die Hollandia, dat mijn voetstappen naar die bank toe wegzonken in de vloer, alsof die semi-vloeibaar was.

De tafel zelf was teak en met houten latten met spleten ertussen, die golfden op en neer, deinend, als zachte golven maar dan meer opzwellingen dan golven, moeilijk te verwoorden, alsof het heuvels, afgeronde bolle heuvels werden en terug plat werden en opnieuw.

Toen kwam ik in een loop terecht, een Afrikaans ogend iemand keek naar mij bij het voorbij komen en had een blik die mij deed denken aan: die gast is ver weg, fuck. Dit leek zich haast oneindig keer na elkaar te herhalen. Alsof dit moment zich steeds herhaalde, wat ik al meer had ervaren tijdens trips, maar altijd een minder leuk aspect vind, ik probeerde dan ook uit die loop te raken door mijn maat te gaan zoeken die altijd over mij waakt - hij is mijn redder tijdens parties, als ik scheefga, zoals altijd eigenlijk, dan zorgt hij dat ik ofwel weer recht kom ofwel ergens safe terecht kom, hij doet enkel Speed en is dan ook nuchter van geest, hij doet ook wel andere drugs maar minimaal en niet vaak, dus meestal is hij bij de pinken, als enige, maar hij weet dat ik momenten heb dat ik zeg fuck it all en over the top ga en daarom zorgt hij extra voor mij - maar toen ik de zaal in wilde gaan scheen een groen laser-web met ruiten over de crowd en recht in mijn ogen: ik was verblind en ging meteen achteruit wankelend de deur van de inkom terug uit in die grote hal en vond mijn weg niet meteen terug naar een bank omdat die laser enorm veel nabeelden deed flikkeren voor mijn ogen en ik amper iets kon zien.

Het is op dat punt dat alles is beginnen te vervagen, hoe ik net terug op een bank ben terecht gekomen is mij zelfs niet helder, al geloof ik dat een meisje van de organisatie mij geholpen heeft, ik herinner mij zoiets alvast, zij is ook gratis een cola voor mij gaan halen nog en ik weet nog dat ik niet meer op het woord 'bedankt' kon komen en een wartaal uitleg tegen haar deed trachtend uit te leggen wat ik haar wilde zeggen, namelijk bedankt, maar dat ik niet op het woord kon komen.

De visuals toen ik bijkwam waren milder, de vervormingen waren milder en het was vooral nog een spel van kleuren, vooral bij contouren, waar ik de contouren drie -of vierdubbel of zo zag in verschillende kleuren, oranje staat me nog helder voor de geest.

Ook, maar ik weet niet op welk punt, heb ik toen een groep feesters met een boombox ergens plastic bertrand hadden opstaan plots ik heel luid meezong afgewisseld met de slappe lach, ik ging uit mijn dak op dat moment.

De GHB met Ketamine was niet zozeer hallucinant meer, eerder compleet vaag, niet meer kunnen nadenken, typisch verward denken van het soort 'lig ik nu al neer of moet ik nog gaan liggen en waar lig ik nu weer' en daarna 'ik was aan iets aan het denken, maar aan wat nu weer, damn, ik weet het niet meer' en 'heb ik nu eigenlijk dat buisje GHB al binnen of nog niet' en dan in je zakken op zoek gaan naar dat buisje, het vinden, zien dat het leeg is en nog niet dat het volledig doordringt dat je het binnen hebt.

En oh ja, na die XTC zag ik overal vlinders vlak voor ik out ging, da's waar, maar geen wauw mooie vlinders, eerder van wtf vlinders.

En eens in het kraakpand waar de Heroïne ons benam toen, een plaats geschikt om te crashen omdat anders mijn huis een puinhoop is en ik dat tegen die leeftijd niet meer kan opbrengen dat aan te zien, zag ik nog in de asbak de peuken en assen een draaikolk vormen. Maar dat duurde maar enkele seconden, daarna ben ik out gegaan en hebben ze me met Naloxone wakker gemaakt omdat naar 't schijnt mijn lippen blauw werden, toen was ik helemaal nuchter.

Ik heb daarna nog om de twee of drie uren een KO dosis GHB gepakt telkens ik bij kwam omdat ik me zo kut voelde dat ik out wilde zijn maar op dat punt geen Heroine meer durfde doen, vooral omdat Naloxone niet zo lang werkt en de kans dat eens het uitwerkt je terug in een, als het dat was, OD gaat reëel is - dat ik toen GHB nam, stiekem trouwens van een wacko van onze groep die geen fuck om je geeft omdat mijn maat al mijn spul had afgenomen, was iets waar ik niet bij had stilgestaan hoe gevaarlijk het was dat te doen op die moment - dat besef kwam pas een dag nadat alles voorbij was, dat was geluk hebben...

Toen ik uiteindelijk opstond had ik iets heel vervelends: ik zag super wazig, niets was nog echt zichtbaar, door mijn linkeroog, daar heb ik me even zorgen over gemaakt, het heeft tot na de volgende nacht geduurd eer dat voorbij was zonder die dag in intensiteit af te nemen. Maar ik vertoonde verder geen van de kenmerken van een hersenbloeding toen ik de testen die je daarvoor kan doen uitvoerde, zoals het op een been met uitgespreide armen en een oog dicht, wat toch al het geval was, met een hand je neus aanraken, articulatie oefeningen om te zien of er sprake is van (partiële) verlamming etc... - dus besloot ik met twijfel dat uit te sluiten, ook al had ik lichte hoofdpijn.

Een ziekenhuis opname die nadien nog eens heeft plaatsgevonden heeft nooit enig teken van een hersenbloeding aan kunnen tonen.

Sindsdien heb ik dat elke morgen wanneer ik zwaar doorga - iets wat nog maar zelden voorvalt.

Binnen twee weken is er echter in de buurt van waar ik momenteel revalideer een party van System Totempaal, die spelen in een kraakpand en altijd loeiharde enkel oldskool Acid, Techno en Hardcore, zoals Thunderdome bv., dat zijn mega drugsparties waar altijd een totale love and peace sfeer hangt en waar je als je zelf geen drugs hebt toch een hele cocktail zou binnenkrijgen omdat als iemand een lijn legt de omzittende personen er ook eentje krijgen, of wat ik van het internet heb afgekeken was toen ik een tijd geen bron voor LSD had naar hun party ooit gegaan met een zelf print t-shirt met daarop: need LSD please! (voor -en achterkant). En ja hoor, veel zegels gratis aangeboden gekregen, de eerste al binnen de tien minuten na aankomst! Daar ga ik omwille van bepaalde redenen nog eens volledig onverantwoord doen en mezelf nog eens die fuck it all attitude aanmeten en totaal over the top gaan - zoals iedereen daar. Op een andere illegale party was een wacko die geen maat maar kennis is zo weg en zijn vriendin KO dat hij haar aan de kant van de dansvloer allemaal lege plastic drinkbekers over haar heen aan het gooien was om haar te bedekken, wij hebben haar dan maar in hun wagen gelegd... Maar zulke parties zijn het, her en der liggen mensen KO, je kijkt dan eens of ze niet blauw worden en als dat niet zo is probeer je van zonder op hen te trappen of over hen te vallen over of langs hen heen te geraken.

Ook is het een crowd met mensen van mijn leeftijd, geen kids aanwezig, nooit - dat is extra aangenaam als je wat ouder bent, dan voel je je niet zo oud en geen outsider. Met kids ben ik niet meer mee, niet qua muziek, niet qua mentaliteit, niet qua smaak,... Maar ja, ieder z'n generatie zeker?

In mijn rugzak zal zitten: Coke, Speed, MDMA, LSD, Ketamine, DMT (niet zozeer voor mezelf maar omdat het daar vol met trippers zit die heel graag verlangen eens DMT te doen maar het nergens kunnen krijgen, zeker niet in deze regio, en het is leuk om hen daarmee blij te kunnen maken, je krijgt er sowieso minstens liefde voor in de plaats!), benzo's en #4 Heroine als ik wil crashen en GHB voor eventueel als ik wat wil prakken zonder compleet out party mood te zijn zoals na H4 (het enige dat ik nog moet fixen).

Ik ga heel eerlijk zijn, ik crave Crystal Meth ondanks alles, evil stuff, maar niet voor die party - die gaat alvast wel weer een Danse Macabre worden! - Ik denk dat non stop Coke gebruik een grote rol speelt in mijn arrogantie tegenover het over the top gaan en het aannemen van deze fuck it all attitude en het tarten van mijn lot...

Ook mijn attitude van sinds mijn comeback hier is vol van die Coke attitude, wat de manier waarop ik dingen zeg fel kleurt naar alle waarschijnlijkheid. Coke kan je echt tot een megalomanische, arrogante en egocentrische eikel maken: I am God, bow to me you mortals!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrij standaard avondje dus?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Vrij standaard avondje dus?
Klik om te vergroten...

Zonder een ego-tripper te willen zijn, ik heb een bepaald charisma dat inderdaad vaak het gevolg heeft dat mensen, en daarmee meisjes en vrouwen, naar mij komen met uiteenlopende drijfveren, maar dat blijft allemaal vrij gewoon, gewoon net genoeg om mijn vrienden jaloers mee te krijgen, maar dit was echt een extreem geval, je weet echt niet hoe verbazend en lachwekkend dat voor mij en mijn maat, maar vooral voor mij, was!

En qua drugs is dat voor mij in party mode idd vrij standaard allemaal... Ik ben dan ook wat effectief zo heet, die stroming: Trash. Dat is een specifieke subcultuur, zoals bv. rap en een rapper of rap fan, er hoort bepaalde muziek bij, landloperachtige kledij, is heel links en ecologisch ingesteld (druggebruik terzijde gelaten), doet illegale parties en heeft de neiging om drugs in extremis te doen en er vallen veel trash doden - ook is er een anything goes mentaliteit; heel veel transgenders, mensen met een handicap, kortom zowat iedereen die in een club met een bouncer zou worden geweigerd mag daar liefst zo weird en zo belachelijk als mogelijk staan springen dansen bewegen etc... Maar kom je daar aan in je kostuum met das, net zo goed, iedereen welkom: gouden regel - liefde, respect en communistisch principe (mijn drugs zijn jouw drugs, mijn geld is jouw geld, mijn cola is jouw cola, heb je een lift nodig 80 km. omweg, je krijgt die lift free of charge, enfin, in de meeste gevallen - zo ben ik ooit anderhalve week lang aan het doorfeesten geweest door een lift mee te krijgen eerst naar Parijs en daarna terug naar België om te eindigen in Nederland, overal parties gedaan of bij mensen thuis of gewoon in de wagen party te bouwen!

En natuurlijk heb je de extreme trash, zoals medical poizone, die organiseren parties waarbij je een doktersmasker voor je mond moet doen en zo'n chirurgenkapje opzetten zodat iedereen anoniem blijft, of Venice stims, daar krijg je een venetiaans carnavalsmasker aan de inkom om anoniem te blijven - public sex en zo is dan ook gangbaar op die parties: en het zijn altijd op trash parties, naar extreme ging ik niet vaak, dezelfde mensen die er zijn, een heel beperkte crowd.

Je moet trouwens ook connecties hebben want parties worden enkel aan een select publiek per sms de avond zelf bekend gemaakt via coördinaten die via GPS moet traceren wat de exacte locatie is, twee weken zoiets op voorhand krijg je gewoon een smsje dat er in die regio dan een party is (altijd van donderdagavond tot maandagochtend non stop).

En als er snorren binnenvallen dan gaan de geluidsinstallaties eens die weg zijn vanuit de bestelwagens open en gaat de party gewoon op de parking verder als ze de boel sluiten.

Apart wereldje als je het niet kent: voor velen een shock denk ik.

Maar breek de regels, zoals bv. ruzie maken, en je komt er nooit meer in. Heel vredevolle parties. Ook vaak met gratis warm eten en zo, en wij kennen de organisatoren goed, wij mogen altijd mee in de VIP (voor underground Trash music zijn de artiesten in dat wereldje grote namen, underground minimal wave is zo'n genre, Gorilla Aktiv bv. was vroeger en is nog steeds een van de grootste in het wereldje, ik zal Spiegelbild eens linken zodra, een song van hen) en altijd mee free afteren met de artiesten en organisatie, wat een aangename pro is!

Soit ik ga mijn Sosa-plug-babbelkick stoppen (damn zo'n plug is intens heerlijk!) en die song linken, cheers!


(lekker psycho music vind ik!) :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is godverdomme een goede plaat, en die feesten spreken me ook aan,
de mentaliteit, hoe gekker en hoe liever,
gehandicapten, freaks alles door elkaar, ruzie en er niet meer in , netjes !!!
en drugs veel drugs , goede drugs godverdomme liefst
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergic bink zei:
Dat is godverdomme een goede plaat, en die feesten spreken me ook aan,
de mentaliteit, hoe gekker en hoe liever,
gehandicapten, freaks alles door elkaar, ruzie en er niet meer in , netjes !!!
en drugs veel drugs , goede drugs godverdomme liefst
Klik om te vergroten...

That's how it should be! Love you all mede-drugsforummers.nl! :wink:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Johnny Snow zei:
Zonder een ego-tripper te willen zijn, ik heb een bepaald charisma dat inderdaad vaak het gevolg heeft dat mensen, en daarmee meisjes en vrouwen, naar mij komen met uiteenlopende drijfveren..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johnny Snow zei:
Ik heb ergere combo's gedaan, ik heb dan ook niet voor niets meerdere OD's met geluk door weten te komen op momenten dat ik alle controle over mijn gedrag verloor, in mijn party momenten hield ik niets rekening met keeping it safe, dat waren voor mij momenten om totaal over the limit te gaan.

Zo heb ik weekends door gefeest begonnen met Crack, daarna Coke, Speed, XTC, LSD, Ketamine, Wiet, Alcohol, eindigend met GHB of Heroine...

Op de grond liggen flappen als een vis op het droge al schuimbekkend, ik denk dat ik onsterfelijk ben...
Klik om te vergroten...
Ik begin zometeen ook te denken dat je onsterfelijk zijt. :lolol::rock:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."