Mooie egotrip.
Heb je ook nog wat te vertellen over mooie inzichten, reizen door de mind, visuals?
Ja hoor:
Ik weet nog dat toen ik op die bank ging zitten alleen, vanaf de moment dat we binnen gingen reeds, lui van die Hollandia, dat mijn voetstappen naar die bank toe wegzonken in de vloer, alsof die semi-vloeibaar was.
De tafel zelf was teak en met houten latten met spleten ertussen, die golfden op en neer, deinend, als zachte golven maar dan meer opzwellingen dan golven, moeilijk te verwoorden, alsof het heuvels, afgeronde bolle heuvels werden en terug plat werden en opnieuw.
Toen kwam ik in een loop terecht, een Afrikaans ogend iemand keek naar mij bij het voorbij komen en had een blik die mij deed denken aan: die gast is ver weg, fuck. Dit leek zich haast oneindig keer na elkaar te herhalen. Alsof dit moment zich steeds herhaalde, wat ik al meer had ervaren tijdens trips, maar altijd een minder leuk aspect vind, ik probeerde dan ook uit die loop te raken door mijn maat te gaan zoeken die altijd over mij waakt - hij is mijn redder tijdens parties, als ik scheefga, zoals altijd eigenlijk, dan zorgt hij dat ik ofwel weer recht kom ofwel ergens safe terecht kom, hij doet enkel Speed en is dan ook nuchter van geest, hij doet ook wel andere drugs maar minimaal en niet vaak, dus meestal is hij bij de pinken, als enige, maar hij weet dat ik momenten heb dat ik zeg fuck it all en over the top ga en daarom zorgt hij extra voor mij - maar toen ik de zaal in wilde gaan scheen een groen laser-web met ruiten over de crowd en recht in mijn ogen: ik was verblind en ging meteen achteruit wankelend de deur van de inkom terug uit in die grote hal en vond mijn weg niet meteen terug naar een bank omdat die laser enorm veel nabeelden deed flikkeren voor mijn ogen en ik amper iets kon zien.
Het is op dat punt dat alles is beginnen te vervagen, hoe ik net terug op een bank ben terecht gekomen is mij zelfs niet helder, al geloof ik dat een meisje van de organisatie mij geholpen heeft, ik herinner mij zoiets alvast, zij is ook gratis een cola voor mij gaan halen nog en ik weet nog dat ik niet meer op het woord 'bedankt' kon komen en een wartaal uitleg tegen haar deed trachtend uit te leggen wat ik haar wilde zeggen, namelijk bedankt, maar dat ik niet op het woord kon komen.
De visuals toen ik bijkwam waren milder, de vervormingen waren milder en het was vooral nog een spel van kleuren, vooral bij contouren, waar ik de contouren drie -of vierdubbel of zo zag in verschillende kleuren, oranje staat me nog helder voor de geest.
Ook, maar ik weet niet op welk punt, heb ik toen een groep feesters met een boombox ergens plastic bertrand hadden opstaan plots ik heel luid meezong afgewisseld met de slappe lach, ik ging uit mijn dak op dat moment.
De GHB met Ketamine was niet zozeer hallucinant meer, eerder compleet vaag, niet meer kunnen nadenken, typisch verward denken van het soort 'lig ik nu al neer of moet ik nog gaan liggen en waar lig ik nu weer' en daarna 'ik was aan iets aan het denken, maar aan wat nu weer, damn, ik weet het niet meer' en 'heb ik nu eigenlijk dat buisje GHB al binnen of nog niet' en dan in je zakken op zoek gaan naar dat buisje, het vinden, zien dat het leeg is en nog niet dat het volledig doordringt dat je het binnen hebt.
En oh ja, na die XTC zag ik overal vlinders vlak voor ik out ging, da's waar, maar geen wauw mooie vlinders, eerder van wtf vlinders.
En eens in het kraakpand waar de Heroïne ons benam toen, een plaats geschikt om te crashen omdat anders mijn huis een puinhoop is en ik dat tegen die leeftijd niet meer kan opbrengen dat aan te zien, zag ik nog in de asbak de peuken en assen een draaikolk vormen. Maar dat duurde maar enkele seconden, daarna ben ik out gegaan en hebben ze me met Naloxone wakker gemaakt omdat naar 't schijnt mijn lippen blauw werden, toen was ik helemaal nuchter.
Ik heb daarna nog om de twee of drie uren een KO dosis GHB gepakt telkens ik bij kwam omdat ik me zo kut voelde dat ik out wilde zijn maar op dat punt geen Heroine meer durfde doen, vooral omdat Naloxone niet zo lang werkt en de kans dat eens het uitwerkt je terug in een, als het dat was, OD gaat reëel is - dat ik toen GHB nam, stiekem trouwens van een wacko van onze groep die geen fuck om je geeft omdat mijn maat al mijn spul had afgenomen, was iets waar ik niet bij had stilgestaan hoe gevaarlijk het was dat te doen op die moment - dat besef kwam pas een dag nadat alles voorbij was, dat was geluk hebben...
Toen ik uiteindelijk opstond had ik iets heel vervelends: ik zag super wazig, niets was nog echt zichtbaar, door mijn linkeroog, daar heb ik me even zorgen over gemaakt, het heeft tot na de volgende nacht geduurd eer dat voorbij was zonder die dag in intensiteit af te nemen. Maar ik vertoonde verder geen van de kenmerken van een hersenbloeding toen ik de testen die je daarvoor kan doen uitvoerde, zoals het op een been met uitgespreide armen en een oog dicht, wat toch al het geval was, met een hand je neus aanraken, articulatie oefeningen om te zien of er sprake is van (partiële) verlamming etc... - dus besloot ik met twijfel dat uit te sluiten, ook al had ik lichte hoofdpijn.
Een ziekenhuis opname die nadien nog eens heeft plaatsgevonden heeft nooit enig teken van een hersenbloeding aan kunnen tonen.
Sindsdien heb ik dat elke morgen wanneer ik zwaar doorga - iets wat nog maar zelden voorvalt.
Binnen twee weken is er echter in de buurt van waar ik momenteel revalideer een party van System Totempaal, die spelen in een kraakpand en altijd loeiharde enkel oldskool Acid, Techno en Hardcore, zoals Thunderdome bv., dat zijn mega drugsparties waar altijd een totale love and peace sfeer hangt en waar je als je zelf geen drugs hebt toch een hele cocktail zou binnenkrijgen omdat als iemand een lijn legt de omzittende personen er ook eentje krijgen, of wat ik van het internet heb afgekeken was toen ik een tijd geen bron voor LSD had naar hun party ooit gegaan met een zelf print t-shirt met daarop: need LSD please! (voor -en achterkant). En ja hoor, veel zegels gratis aangeboden gekregen, de eerste al binnen de tien minuten na aankomst! Daar ga ik omwille van bepaalde redenen nog eens volledig onverantwoord doen en mezelf nog eens die fuck it all attitude aanmeten en totaal over the top gaan - zoals iedereen daar. Op een andere illegale party was een wacko die geen maat maar kennis is zo weg en zijn vriendin KO dat hij haar aan de kant van de dansvloer allemaal lege plastic drinkbekers over haar heen aan het gooien was om haar te bedekken, wij hebben haar dan maar in hun wagen gelegd... Maar zulke parties zijn het, her en der liggen mensen KO, je kijkt dan eens of ze niet blauw worden en als dat niet zo is probeer je van zonder op hen te trappen of over hen te vallen over of langs hen heen te geraken.
Ook is het een crowd met mensen van mijn leeftijd, geen kids aanwezig, nooit - dat is extra aangenaam als je wat ouder bent, dan voel je je niet zo oud en geen outsider. Met kids ben ik niet meer mee, niet qua muziek, niet qua mentaliteit, niet qua smaak,... Maar ja, ieder z'n generatie zeker?
In mijn rugzak zal zitten: Coke, Speed, MDMA, LSD, Ketamine, DMT (niet zozeer voor mezelf maar omdat het daar vol met trippers zit die heel graag verlangen eens DMT te doen maar het nergens kunnen krijgen, zeker niet in deze regio, en het is leuk om hen daarmee blij te kunnen maken, je krijgt er sowieso minstens liefde voor in de plaats!), benzo's en #4 Heroine als ik wil crashen en GHB voor eventueel als ik wat wil prakken zonder compleet out party mood te zijn zoals na H4 (het enige dat ik nog moet fixen).
Ik ga heel eerlijk zijn, ik crave Crystal Meth ondanks alles, evil stuff, maar niet voor die party - die gaat alvast wel weer een Danse Macabre worden! - Ik denk dat non stop Coke gebruik een grote rol speelt in mijn arrogantie tegenover het over the top gaan en het aannemen van deze fuck it all attitude en het tarten van mijn lot...
Ook mijn attitude van sinds mijn comeback hier is vol van die Coke attitude, wat de manier waarop ik dingen zeg fel kleurt naar alle waarschijnlijkheid. Coke kan je echt tot een megalomanische, arrogante en egocentrische eikel maken: I am God, bow to me you mortals!