Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer XTC

2e keer XTC

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA.
Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen.
Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan.
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lul maar wat zei:
Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA.
Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen.
Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan.
Klik om te vergroten...
Ja dat ga ik zeker doen! Voorlopig vind ik dit heerlijk voor 3-4 x per jaar :)
Straks ga ik toch een half jaar naar het buitenland waar je beter geen drugs kunt gebruiken dus dan een lange pauze
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lul maar wat zei:
Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA.
Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen.
Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan.
Klik om te vergroten...
Hoe was je eerste keer ghb?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik had 2 dagen gefeest en was helemaal kapot van de pillen en de ketamine. Toen zei een vriend van mij neem een beetje G dan ben je zo weer goed.

Ik ben altijd anti GHB geweest. Tot een paar jaar terug dus.

Ik nam een half buisje en werd zo geil dat ik letterlijk van de bank af gleed! Maar extreem.
De keren erna ook. Dus ik zou GHB alleen met vertrouwde mensen doen de eerste keer want anders lig je zo met iemand in bed waar je later spijt van krijgt... :rolleyes:
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt heftig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."