Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer XTC

2e keer XTC

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zag dat je niet wist hoeveel mg je pillen waren. Misschien volgende keer MDMA kristallen regelen. Vind dat meestal wel het fijnst. Doe dat meestal in een vloei en slik het dan door.
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!

Ik ben nog nieuw hier maar ik wilde graag XTC uitproberen. Daarvoor heb ik het forum heel vaak geraadpleegd voor tips en dergelijke haha. Ik ben 22 jaar
Begin dit jaar heb ik voor de eerste keer XTC gebruikt wat zo ontzettend goed is bevallen dat ik het afgelopen weekend voor de tweede keer gedaan heb met 2 vriendinnen.
Omdat ik nu weet hoe het voelt hebben we besloten om eerst lekker thuis te trippen en daarna uit te gaan in Amsterdam. De eerste keer zijn we thuis gebleven.

Zaterdag avond om 20:00 uit kwamen de meiden bij mij en hebben we eerst lekker cola gedronken en tv gekeken tot ongeveer 22:00 uur. Toen hebben we elk een halve pil genomen (ik weet niet hoeveel mg). De vorige keer hadden we twee keer een kwartje genomen en verder niets. Vanavond wilden we twee keer een halve proberen.

Na 20 minuten voelde ik hem binnen komen en kreeg ik dat zelfde warme gevoel als de vorige keer maar nu schrok ik er minder van dus liet ik het heerlijk over me heen komen. We gingen op de bank liggen en hadden goede gesprekken. Mijn handen en haar waren ontzettend zacht en we gingen elkaar steeds zachtjes knijpen want dat voelde lekker. Ondertussen keken we tv. De stem van de man op tv leek wel continu versneld afgespeeld. Daar moest ik zelf ontzettend om lachen. De kleuren in mijn kamer werden heel intens en mooi en we genoten van het fijne gevoel.

Toen we keken hoe laat het was bleek het al 01:30 te zijn. We namen nog een halve pil en we trokken schoenen en jas aan en zijn naar de bus gelopen. Van het hele busritje van een half uurtje kan ik me niet zoveel meer herinneren. We hadden kaarten voor Brainwash in Escape (Amsterdam) daar kwamen we om 02:30 aan. We hebben daar nog een tijdje van de muziek en lichten genoten en veel gedanst maar ik merkte dat de Xtc op den duur uitwerkte en we hadden verder niets meer.
Het was 05:00 uur toen we weer weg gingen met de bus naar huis. Thuis hebben lekker nagepraat over de leuke ervaring en daarna wilde de rest op bed want ze sliepen bij mij. Ik heb tot 08:00 uur wakker gelegen en toen tot 10:00 uur geslapen. Vandaar dat ik zondag niet echt fit was. Kon echt geen eten wegkrijgen dus ook niet echt gegeten. Zondag avond kon ik weer niet slapen en heb ik van 03:00-07:00 geslapen en maandag lukte het slapen al iets beter dus dat ritme komt wel weer terug hoop ik.

Tips voor (waarschijnlijk wel) een volgende keer zijn welkom!!
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purpledream zei:
(ik weet niet hoeveel mg)
Klik om te vergroten...
Test je drugs.

Leuk reportje
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heerlijk de eerste paar keer zijn het leukst!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is vroeger gebruikt in onderzoek naar een waarheids serum. Maar ze vonden dat het niet goed werkte daarvoor.

Bij mij was dat wel het geval. Met ons vrienden groepje hebben we de hele nacht alles verteld wat we al die tijd voor ons hielden.
De waarheid kwam bij ons wel op tafel.

Je vroeg om tips, er is een ongeschreven regel dat je er het beste 2 a 3 maanden pauze er tussen moet houden om je serotonine tank de kans te geven om weer te herstellen. Dus handig om dat te weten.
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik lul maar wat zei:
Het is vroeger gebruikt in onderzoek naar een waarheids serum. Maar ze vonden dat het niet goed werkte daarvoor.

Bij mij was dat wel het geval. Met ons vrienden groepje hebben we de hele nacht alles verteld wat we al die tijd voor ons hielden.
De waarheid kwam bij ons wel op tafel.

Je vroeg om tips, er is een ongeschreven regel dat je er het beste 2 a 3 maanden pauze er tussen moet houden om je serotonine tank de kans te geven om weer te herstellen. Dus handig om dat te weten.
Klik om te vergroten...
Jaaa ik herken dat wel! Maar ook dat je de waarheid heel goed kunt omschrijven zonder dat je bang bent voor de reactie van een ander!

Dat van de pauze wist ik! Dus nu weer even wachten helaaas haha
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
Purpledream zei:
Jaaa ik herken dat wel! Maar ook dat je de waarheid heel goed kunt omschrijven zonder dat je bang bent voor de reactie van een ander!
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt! Je accepteert dan ook dat de ander heeft gelogen en nu wel eerlijk is.

Met een ex vriendin van mij deed ik het om de 2 a 3 maanden en het werkte bij ons als een soort relatie therapie.

We woonde samen en waren druk met werk en met van alles en nog wat.
En soms ga je een beetje langs elkaar heen leven als je al langer bij elkaar bent.
Maar na zo een avondje MDMA hadden we alles weer uitgesproken. Dat werkte echt goed. Hoeft niet bij elke relatie zo te zijn maar met haar werkte dit prima.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is de lekkerste drugs die er is.
Het is de meest verslavende drugs die er is.

Lees er maar over op dit forum.
Begin er niet zomaar aan.
Wees voorzichtig ermee.
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Begrijpelijk! Denk ook niet dat ik dat zomaar zou doen maar wel interessant om eens te lezen :wink:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waar ga je heen een half jaar?
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naar myanmar (birma)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow dat is wat! Veel plezier!
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja best spannend!! Maar zin in dankjewel!!
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik lul maar wat zei:
Ja dat klopt! Je accepteert dan ook dat de ander heeft gelogen en nu wel eerlijk is.

Met een ex vriendin van mij deed ik het om de 2 a 3 maanden en het werkte bij ons als een soort relatie therapie.

We woonde samen en waren druk met werk en met van alles en nog wat.
En soms ga je een beetje langs elkaar heen leven als je al langer bij elkaar bent.
Maar na zo een avondje MDMA hadden we alles weer uitgesproken. Dat werkte echt goed. Hoeft niet bij elke relatie zo te zijn maar met haar werkte dit prima.
Klik om te vergroten...
Wauw ik geloof ook echt wel dat dat werkt!
Helaas zijn veel van mijn vrienden/vriendinnen echt anti-drugs dus die snappen dat allemaal niet zo :(
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lul maar wat zei:
Ik zag dat je niet wist hoeveel mg je pillen waren. Misschien volgende keer MDMA kristallen regelen. Vind dat meestal wel het fijnst. Doe dat meestal in een vloei en slik het dan door.
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purpledream zei:
Helaas zijn veel van mijn vrienden/vriendinnen echt anti-drugs dus die snappen dat allemaal niet zo :(
Klik om te vergroten...

Dat hebben we denk ik allemaal. Ik heb ook drugsvrije vrienden en dan praat ik er niet over. En heb ook mijn diehard clubje vrienden die gebruiken van alles. Is alleen maar goed wanneer ik een paar maanden geen drugs gebruik ben ik natuurlijk ook meestal met mijn drugsvrije vrienden.
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik lul maar wat zei:
Dat hebben we denk ik allemaal. Ik heb ook drugsvrije vrienden en dan praat ik er niet over. En heb ook mijn diehard clubje vrienden die gebruiken van alles. Is alleen maar goed wanneer ik een paar maanden geen drugs gebruik ben ik natuurlijk ook meestal met mijn drugsvrije vrienden.
Klik om te vergroten...
Ja dat is inderdaad ook wel goed! Maar na zo’n leuke ervaring wil je het dan het liefst vertellen aan iedereen haha lastig om je dan stil te houden vind ik
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahaha ja dat heb ik met LSD ik wil zo graag dat zoveel mensen dat om mij heen gaan gebruiken. Omdat ze zo kortzichtig zijn en ze hun geest even een keer moeten openstellen. Alleen is LSD niet makkelijk om maar aan iedereen aan te bieden.
P
PurpledreamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik lul maar wat zei:
Hahaha ja dat heb ik met LSD ik wil zo graag dat zoveel mensen dat om mij heen gaan gebruiken. Omdat ze zo kortzichtig zijn en ze hun geest even een keer moeten openstellen. Alleen is LSD niet makkelijk om maar aan iedereen aan te bieden.
Klik om te vergroten...
Hahah nou echt! Zouden veel mensen af en toe best kunnen gebruiken.
Ben zelf nog heel onervaren 1 x een joint gedaan en nu dus 2x X.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA.
Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen.
Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."