#1
Ik zag dat je niet wist hoeveel mg je pillen waren. Misschien volgende keer MDMA kristallen regelen. Vind dat meestal wel het fijnst. Doe dat meestal in een vloei en slik het dan door.
Jaaa ik herken dat wel! Maar ook dat je de waarheid heel goed kunt omschrijven zonder dat je bang bent voor de reactie van een ander!Het is vroeger gebruikt in onderzoek naar een waarheids serum. Maar ze vonden dat het niet goed werkte daarvoor.
Bij mij was dat wel het geval. Met ons vrienden groepje hebben we de hele nacht alles verteld wat we al die tijd voor ons hielden.
De waarheid kwam bij ons wel op tafel.
Je vroeg om tips, er is een ongeschreven regel dat je er het beste 2 a 3 maanden pauze er tussen moet houden om je serotonine tank de kans te geven om weer te herstellen. Dus handig om dat te weten.
Jaaa ik herken dat wel! Maar ook dat je de waarheid heel goed kunt omschrijven zonder dat je bang bent voor de reactie van een ander!
Wauw ik geloof ook echt wel dat dat werkt!Ja dat klopt! Je accepteert dan ook dat de ander heeft gelogen en nu wel eerlijk is.
Met een ex vriendin van mij deed ik het om de 2 a 3 maanden en het werkte bij ons als een soort relatie therapie.
We woonde samen en waren druk met werk en met van alles en nog wat.
En soms ga je een beetje langs elkaar heen leven als je al langer bij elkaar bent.
Maar na zo een avondje MDMA hadden we alles weer uitgesproken. Dat werkte echt goed. Hoeft niet bij elke relatie zo te zijn maar met haar werkte dit prima.
Thanks voor de tip!Ik zag dat je niet wist hoeveel mg je pillen waren. Misschien volgende keer MDMA kristallen regelen. Vind dat meestal wel het fijnst. Doe dat meestal in een vloei en slik het dan door.
Helaas zijn veel van mijn vrienden/vriendinnen echt anti-drugs dus die snappen dat allemaal niet zo![]()
Ja dat is inderdaad ook wel goed! Maar na zo’n leuke ervaring wil je het dan het liefst vertellen aan iedereen haha lastig om je dan stil te houden vind ikDat hebben we denk ik allemaal. Ik heb ook drugsvrije vrienden en dan praat ik er niet over. En heb ook mijn diehard clubje vrienden die gebruiken van alles. Is alleen maar goed wanneer ik een paar maanden geen drugs gebruik ben ik natuurlijk ook meestal met mijn drugsvrije vrienden.
Hahah nou echt! Zouden veel mensen af en toe best kunnen gebruiken.Hahaha ja dat heb ik met LSD ik wil zo graag dat zoveel mensen dat om mij heen gaan gebruiken. Omdat ze zo kortzichtig zijn en ze hun geest even een keer moeten openstellen. Alleen is LSD niet makkelijk om maar aan iedereen aan te bieden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."