Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lul maar wat zei: Het is vroeger gebruikt in onderzoek naar een waarheids serum. Maar ze vonden dat het niet goed werkte daarvoor. Bij mij was dat wel het geval. Met ons vrienden groepje hebben we de hele nacht alles verteld wat we al die tijd voor ons hielden. De waarheid kwam bij ons wel op tafel. Je vroeg om tips, er is een ongeschreven regel dat je er het beste 2 a 3 maanden pauze er tussen moet houden om je serotonine tank de kans te geven om weer te herstellen. Dus handig om dat te weten. Klik om te vergroten... Jaaa ik herken dat wel! Maar ook dat je de waarheid heel goed kunt omschrijven zonder dat je bang bent voor de reactie van een ander! Dat van de pauze wist ik! Dus nu weer even wachten helaaas haha"
"Ik lul maar wat zei: Ja dat klopt! Je accepteert dan ook dat de ander heeft gelogen en nu wel eerlijk is. Met een ex vriendin van mij deed ik het om de 2 a 3 maanden en het werkte bij ons als een soort relatie therapie. We woonde samen en waren druk met werk en met van alles en nog wat. En soms ga je een beetje langs elkaar heen leven als je al langer bij elkaar bent. Maar na zo een avondje MDMA hadden we alles weer uitgesproken. Dat werkte echt goed. Hoeft niet bij elke relatie zo te zijn maar met haar werkte dit prima. Klik om te vergroten... Wauw ik geloof ook echt wel dat dat werkt! Helaas zijn veel van mijn vrienden/vriendinnen echt anti-drugs dus die snappen dat allemaal niet zo"
"Ik lul maar wat zei: Ik zag dat je niet wist hoeveel mg je pillen waren. Misschien volgende keer MDMA kristallen regelen. Vind dat meestal wel het fijnst. Doe dat meestal in een vloei en slik het dan door. Klik om te vergroten... Thanks voor de tip!"
"Ik lul maar wat zei: Dat hebben we denk ik allemaal. Ik heb ook drugsvrije vrienden en dan praat ik er niet over. En heb ook mijn diehard clubje vrienden die gebruiken van alles. Is alleen maar goed wanneer ik een paar maanden geen drugs gebruik ben ik natuurlijk ook meestal met mijn drugsvrije vrienden. Klik om te vergroten... Ja dat is inderdaad ook wel goed! Maar na zo’n leuke ervaring wil je het dan het liefst vertellen aan iedereen haha lastig om je dan stil te houden vind ik"
"Ik lul maar wat zei: Hahaha ja dat heb ik met LSD ik wil zo graag dat zoveel mensen dat om mij heen gaan gebruiken. Omdat ze zo kortzichtig zijn en ze hun geest even een keer moeten openstellen. Alleen is LSD niet makkelijk om maar aan iedereen aan te bieden. Klik om te vergroten... Hahah nou echt! Zouden veel mensen af en toe best kunnen gebruiken. Ben zelf nog heel onervaren 1 x een joint gedaan en nu dus 2x X."
"Ik lul maar wat zei: Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA. Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen. Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan. Klik om te vergroten... Ja dat ga ik zeker doen! Voorlopig vind ik dit heerlijk voor 3-4 x per jaar Straks ga ik toch een half jaar naar het buitenland waar je beter geen drugs kunt gebruiken dus dan een lange pauze"
"Ik lul maar wat zei: Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA. Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen. Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan. Klik om te vergroten... Hoe was je eerste keer ghb?"
"Klinkt heftig!"
"Begrijpelijk! Denk ook niet dat ik dat zomaar zou doen maar wel interessant om eens te lezen"
"Naar myanmar (birma)"