#1
Ja ik begreep dat het redelijk negatief was haha. Maar daarna veranderde mijn eigen interpretatie van het woord wat ik wel geestig vond.
Persoonlijk geloof ik niet in dingen als het hoogste pad (of ik snap niet wat dat betekent) of dat je al inzichten hebt om daar te komen. Maar misschien moet ik een keer goed trippen om het te begrijpen.
Persoonlijk geloof ik niet in dingen als het hoogste pad (of ik snap niet wat dat betekent) of dat je al inzichten hebt om daar te komen. Maar misschien moet ik een keer goed trippen om het te begrijpen.