Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET en FireCrackers = Ego Death

4-HO-MET en FireCrackers = Ego Death

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Maar heb je ook een report van die nn-dmt + 5meo ervaring?
Klik om te vergroten...

Ik heb naar aanleiding van je vraag mijn schaamte opzij gezet en een nieuw report geschreven hierover:

N'N-DMT en 5-MEO-DMT - Goddelijke ervaring gevolgd door een trauma

Naar aanleiding van interesse in dit tripreport en de drang om ervoor te zorgen dat iemand niet de zelfde achterlijke fout zou maken als ik, heb ik besloten om met terugwerkende kracht een tripreport te schrijven over deze bijzondere maar ook angstige ervaring. Het is ook een behoorlijk aantal...
drugsforum.nl drugsforum.nl
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi rapport! Klinkt eigenlijk wel leuk als je het zo beschrijft, maar zo ervaarde jij het duidelijk niet. Had dat denk je te maken met het feit dat je het een stuk milder verwacht had?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Mooi rapport! Klinkt eigenlijk wel leuk als je het zo beschrijft, maar zo ervaarde jij het duidelijk niet. Had dat denk je te maken met het feit dat je het een stuk milder verwacht had?
Klik om te vergroten...

Jazeker, ik had het veel milder verwacht, zeker met 4-HO-MET. Ik heb mijn gewoon vergist in de edible, die was gewoon zo sterk dat het zo heftig werd. Ik moet wel zeggen dat het een uur niet echt leuk was. Ik vocht er heel erg tegen iets wat je niet moet doen uiteraard. Daarna is het wel tof geworden als ik erop terugkijk. Ik ben ook zeker niet bad gegaan ofzo, maar zal het niet zelf nog een keer zo doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verschillende trips op verschillende middelen staan denk ik ook niet helemaal los van elkaar. Je hebt eerdere heftige (en slechte) trips met DMT/5MeO gehad. Die ervaringen neem je toch mee en laat psychedelica (en cannabis) nou bij uitstek iets zijn dat dingen uit het onderbewuste omhoog kan halen.

Voor iemand die nooit heftig getript heeft valt 4-HO misschien mee.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Verschillende trips op verschillende middelen staan denk ik ook niet helemaal los van elkaar. Je hebt eerdere heftige (en slechte) trips met DMT/5MeO gehad. Die ervaringen neem je toch mee en laat psychedelica (en cannabis) nou bij uitstek iets zijn dat dingen uit het onderbewuste omhoog kan halen.

Voor iemand die nooit heftig getript heeft valt 4-HO misschien mee.
Klik om te vergroten...

bizarre is dus wel dat ik het idee heb beetje bij beetje gerepareerd te zijn door deze heftige trip. Cannabis was gewoon een domme fout, maar goed er is niks gevaarlijks gebeurt en heb er zelfs iets waardevols uit weten te halen.

wat je zegt over 4-HO-MET is waar hoor, voor iemand die nooit heftig tript kan het niet heel heftig zijn, voor dat ik een halfjaar terug de bad trip had kon ik wel tot 75 mg nemen en het superleuk hebben, een dosis waar ik nu nooit mijn vingers aan zou branden.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt als een heftige en bijzondere ervaring! Fijn dat jullie er nog om konden lachen.

Doseringen zijn persoonlijk en niet echt vast te stellen. Ik vind 25mg 4-HO-MET best een hoge dosis. Ik trip al op 5mg (poeder dan). Verder vind ik niet dat 4-HO-MET niet mentaal is. Het heeft minder mindfuck en diepgang maar niet geen. Heb een hele spirituele trip gehad toen ik het de eerste keer nam. Het zet je wel echt aan het denken maar niet zoals LSD en truffels.

Wiet en trippen is voor mij een no go, wiet versterkt de tripmiddelen zo enorm (vroeger versterkte wiet het 2x nu voor mij 20x). Dit begon toen ik begon met hallucineren op wiet.

witte270 zei:
Met mijn ogen open zijn de visuals bizar gewoon. Bijna LSD waardig gewoon, patronen overal waar ik kijk, een heel raster op mijn zicht en als ik focus op iets ontstaat er een enorme tunnel met draaiende objecten eromheen. Ik heb nog nooit zoiets gezien. “Eerlijk, wel mooie visuals” brabbel ik, geen reactie. Ik moet er ergens wel om lachen dat ik zo’n sukkel ben geweest dit handig te vinden om 4-HO-MET te nemen tijdens de come-up van de edible.
Klik om te vergroten...
Ik vind LSD visuals niks in vergeleken met tryptamine visuals. LSD is in dat opzicht relatief saai en onnatuurlijk (mening natuurlijk, andere vinden dit niet!). 4-HO-MET en truffels nemen je mee in een sprookje, en het voelt veel natuurlijker aan en meer kleurintensie.

Geef 4-HO-MET nog een keer een kans, misschien lekker buiten in het bos en zonder de firecrackers. Wel grappig, die maakte ik ook altijd vroeger. Pindakaas en nutella er op en in de oven!
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Klinkt als een heftige en bijzondere ervaring! Fijn dat jullie er nog om konden lachen.

Doseringen zijn persoonlijk en niet echt vast te stellen. Ik vind 25mg 4-HO-MET best een hoge dosis. Ik trip al op 5mg (poeder dan). Verder vind ik niet dat 4-HO-MET niet mentaal is. Het heeft minder mindfuck en diepgang maar niet geen. Heb een hele spirituele trip gehad toen ik het de eerste keer nam. Het zet je wel echt aan het denken maar niet zoals LSD en truffels.

Wiet en trippen is voor mij een no go, wiet versterkt de tripmiddelen zo enorm (vroeger versterkte wiet het 2x nu voor mij 20x). Dit begon toen ik begon met hallucineren op wiet.


Ik vind LSD visuals niks in vergeleken met tryptamine visuals. LSD is in dat opzicht relatief saai en onnatuurlijk (mening natuurlijk, andere vinden dit niet!). 4-HO-MET en truffels nemen je mee in een sprookje, en het voelt veel natuurlijker aan en meer kleurintensie.

Geef 4-HO-MET nog een keer een kans, misschien lekker buiten in het bos en zonder de firecrackers. Wel grappig, die maakte ik ook altijd vroeger. Pindakaas en nutella er op en in de oven!
Klik om te vergroten...

4-HO-MET heeft inderdaad een headspace, ik ben ook redelijk ervaren hiermee. Ik heb het idee - uit je eerdere tripreports, correct me if i'm wrong :wink: - dat je ook vaak een kleinere dosis neemt om te trippen. Wat dat betreft heb je helemaal gelijk iedereen is helemaal anders daarin. Mooiste visuals zijn, geen grap, LSD en 4-HO-MET. maar dat is voor een andere keer.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!

Mooiste visuals zijn, geen grap, LSD en 4-HO-MET. maar dat is voor een andere keer.
Klik om te vergroten...
Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heftig maar vet report! :openmouth::grinning: Thanks voor het delen!

Had je DMT en 5-MeO-DMT dan gecombineerd toen je er zo slecht op ging? :| En wat gebeurde er dat het zo traumatisch was?

Fijn dat deze trip je in ieder geval sterker heeft gemaakt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!
Klik om te vergroten...

Great minds think alike. :tongueout:
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#11
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!


Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
Klik om te vergroten...
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!


Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
Klik om te vergroten...

Inderdaad 4-HO-MET samen, en ja 5-MEO-DMT en NN-DMT gecombineerd. Was verschrikkelijk en is een echte eyeopener geweest. Enorme fout waar ik echt een paar dagen enorm van getraumatiseerd ben geweest. Gelukkig was drugs forum er om mijn hart kwijt te kunnen.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Heftig maar vet report! :openmouth::grinning: Thanks voor het delen!

Had je DMT en 5-MeO-DMT dan gecombineerd toen je er zo slecht op ging? :| En wat gebeurde er dat het zo traumatisch was?

Fijn dat deze trip je in ieder geval sterker heeft gemaakt.
Klik om te vergroten...

Ik had mega liefde voor de kat, die alleen niet voor mij, ze blies want ik deed anders. Ik raakte daardoor in een enorme paniek staat waar ik mijzelf niet meer uit kreeg. De heftigste bad trip die ik ooit gehad heb.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
witte270 zei:
Inderdaad 4-HO-MET samen, en ja 5-MEO-DMT en NN-DMT gecombineerd. Was verschrikkelijk en is een echte eyeopener geweest. Enorme fout waar ik echt een paar dagen enorm van getraumatiseerd ben geweest. Gelukkig was drugs forum er om mijn hart kwijt te kunnen.
Klik om te vergroten...
Heb je daar ook een report van? Ben zeer benieuwd.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb hier de link van het report, was in emotie geschreven, niet mijn beste werk.

Orale DMT - Een kattige trip...

Wie: man, 25 jaar oud, 1.92 meter Wat: Harmala zaden (2,5 gram) en DMT (120 miligram) Wanneer: in de ochtend rond een uur of 11.00 Na vele tevergeefse pogingen gedaan te hebben om DMT te roken via een ‘eagle bill’ pijp, waarbij ik de rook moeilijk binnen kon houden kwam ik op het idee om een...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Heb ook deze post geplaatst:

DMT mega trip?

Beste forum leden, Ik heb op woensdag besloten om DMT tot mij te nemen wat helemaal fout is gegaan. Ik heb hierbij harmala zaden gegeten en na een uur DMT genomen om het effect te versterken. Het ging niet helemaal zoals gewenst en de ervaring is toch waardevol geweest desondanks dat het een...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Bij deze.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar heb je ook een report van die nn-dmt + 5meo ervaring?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Maar heb je ook een report van die nn-dmt + 5meo ervaring?
Klik om te vergroten...

Is in principe dezelfde heb nooit verteld dat ik 5-MEO-DMT erbij nam omdat ik me schaamde dat ik die gecombineerd heb met MOAI's aangezien dit een gevaarlijk combinatie was. Dacht dat ik een behoorlijke bak shit over mij heen zou krijgen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@witte270
5-MeO-DMT is heel gevaarlijk samen met een mao remmer dacht ik. Potentieel dodelijk als ik me niet vergis...

edit;
als je dan wat googled:
Veiligheid van 5-MeO-DMT
Er zijn aanwijzingen dat 5-MeO-DMT serotoninesyndroom kan veroorzaken bij een overdosis of veelvuldig gebruik. Mogelijke interacties met monoamineoxidaseremmers (MAO-remmers) zoals harmaline of harmine zouden hier verantwoordelijk voor kunnen zijn. Deze MAO-remmers worden in sommige gevallen in combinatie met 5-MeO-DMT gebruikt om de tijdsduur van de effecten ervan te verlengen.

Het is om deze reden sterk af te raden 5-MeO-DMT in te nemen met MAO-remmers, evenals enkele antidepressiva. Wanneer deze middelen worden gecombineerd kunnen symptonen als een verhoogde bloeddruk, verhoogde hartslag en een verhoogd temperatuur voorkomen. Daarnaast zijn er gevallen gemeld van nierbeschadiging, serotoninesyndroom en in sporadische gevallen zelfs de dood. De onvoorspelbare werking van 5-MeO-DMT maakt de noodzaak van een zogenaamde ‘spotter’ een must. Deze persoon dient de gebruiker te allen tijde in de gaten te houden, mocht recreatief gebruik gekozen worden.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#18
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
5-MeO-DMT is heel gevaarlijk samen met een mao remmer dacht ik. Potentieel dodelijk als ik me niet vergis...
Klik om te vergroten...

Jup daarom moet je het dus nooit van die pad aflikken haha. Maar goed domme ik wist dat niet op het moment dat ik het nam, werd overmoedig en het ging slecht. Les geleerd.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@witte270
Volgende keer je onderzoek doen voor je combineert of met mao remmers gaat werken. :sunglasses:
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#20
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Volgende keer je onderzoek doen voor je combineert of met mao remmers gaat werken. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Jazeker, het stomme is dat ik normaal diegene ben die dat promoot om altijd je research te doen vandaar dat ik me dood schaam zo'n fuckup gemaakt te hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."