#1
Ik had mega liefde voor de kat, die alleen niet voor mij, ze blies want ik deed anders. Ik raakte daardoor in een enorme paniek staat waar ik mijzelf niet meer uit kreeg. De heftigste bad trip die ik ooit gehad heb.
Op 150ug 1P-LSD snoof ik op de piek 45mg 4-HO-MET en had ik ook de mooiste visuals die ik ooit heb gezien. Toen de 4-HO-MET met gelijke sterkte aan de al heftige LSD binnenkwam smolten de visuals samen. Een groot mengsel van zowel tryptamine als lysergide visuals. Dit is denk ik de hoogste dosis die ik ooit heb genomen. Al kwam 12 gram truffels onverwachts best in de buurt, terwijl de dosis erg meevalt.4-HO-MET heeft inderdaad een headspace, ik ben ook redelijk ervaren hiermee. Ik heb het idee - uit je eerdere tripreports, correct me if i'm wrong- dat je ook vaak een kleinere dosis neemt om te trippen. Wat dat betreft heb je helemaal gelijk iedereen is helemaal anders daarin. Mooiste visuals zijn, geen grap, LSD en 4-HO-MET. maar dat is voor een andere keer.
Maar heb je ook een report van die nn-dmt + 5meo ervaring?
drugsforum.nl
Mooi rapport! Klinkt eigenlijk wel leuk als je het zo beschrijft, maar zo ervaarde jij het duidelijk niet. Had dat denk je te maken met het feit dat je het een stuk milder verwacht had?
Verschillende trips op verschillende middelen staan denk ik ook niet helemaal los van elkaar. Je hebt eerdere heftige (en slechte) trips met DMT/5MeO gehad. Die ervaringen neem je toch mee en laat psychedelica (en cannabis) nou bij uitstek iets zijn dat dingen uit het onderbewuste omhoog kan halen.
Voor iemand die nooit heftig getript heeft valt 4-HO misschien mee.
Ik vind LSD visuals niks in vergeleken met tryptamine visuals. LSD is in dat opzicht relatief saai en onnatuurlijk (mening natuurlijk, andere vinden dit niet!). 4-HO-MET en truffels nemen je mee in een sprookje, en het voelt veel natuurlijker aan en meer kleurintensie.Met mijn ogen open zijn de visuals bizar gewoon. Bijna LSD waardig gewoon, patronen overal waar ik kijk, een heel raster op mijn zicht en als ik focus op iets ontstaat er een enorme tunnel met draaiende objecten eromheen. Ik heb nog nooit zoiets gezien. “Eerlijk, wel mooie visuals” brabbel ik, geen reactie. Ik moet er ergens wel om lachen dat ik zo’n sukkel ben geweest dit handig te vinden om 4-HO-MET te nemen tijdens de come-up van de edible.
Klinkt als een heftige en bijzondere ervaring! Fijn dat jullie er nog om konden lachen.
Doseringen zijn persoonlijk en niet echt vast te stellen. Ik vind 25mg 4-HO-MET best een hoge dosis. Ik trip al op 5mg (poeder dan). Verder vind ik niet dat 4-HO-MET niet mentaal is. Het heeft minder mindfuck en diepgang maar niet geen. Heb een hele spirituele trip gehad toen ik het de eerste keer nam. Het zet je wel echt aan het denken maar niet zoals LSD en truffels.
Wiet en trippen is voor mij een no go, wiet versterkt de tripmiddelen zo enorm (vroeger versterkte wiet het 2x nu voor mij 20x). Dit begon toen ik begon met hallucineren op wiet.
Ik vind LSD visuals niks in vergeleken met tryptamine visuals. LSD is in dat opzicht relatief saai en onnatuurlijk (mening natuurlijk, andere vinden dit niet!). 4-HO-MET en truffels nemen je mee in een sprookje, en het voelt veel natuurlijker aan en meer kleurintensie.
Geef 4-HO-MET nog een keer een kans, misschien lekker buiten in het bos en zonder de firecrackers. Wel grappig, die maakte ik ook altijd vroeger. Pindakaas en nutella er op en in de oven!
Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?Mooiste visuals zijn, geen grap, LSD en 4-HO-MET. maar dat is voor een andere keer.
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?
Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?
Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!
Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?
Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!
Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
Heftig maar vet report!Thanks voor het delen!
Had je DMT en 5-MeO-DMT dan gecombineerd toen je er zo slecht op ging? :| En wat gebeurde er dat het zo traumatisch was?
Fijn dat deze trip je in ieder geval sterker heeft gemaakt.
Heb je daar ook een report van? Ben zeer benieuwd.Inderdaad 4-HO-MET samen, en ja 5-MEO-DMT en NN-DMT gecombineerd. Was verschrikkelijk en is een echte eyeopener geweest. Enorme fout waar ik echt een paar dagen enorm van getraumatiseerd ben geweest. Gelukkig was drugs forum er om mijn hart kwijt te kunnen.
drugsforum.nl
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."