Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET en FireCrackers = Ego Death

4-HO-MET en FireCrackers = Ego Death

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@witte270
Volgende keer je onderzoek doen voor je combineert of met mao remmers gaat werken. :sunglasses:
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#2
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Volgende keer je onderzoek doen voor je combineert of met mao remmers gaat werken. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Jazeker, het stomme is dat ik normaal diegene ben die dat promoot om altijd je research te doen vandaar dat ik me dood schaam zo'n fuckup gemaakt te hebben.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
witte270 zei:
Ik had mega liefde voor de kat, die alleen niet voor mij, ze blies want ik deed anders. Ik raakte daardoor in een enorme paniek staat waar ik mijzelf niet meer uit kreeg. De heftigste bad trip die ik ooit gehad heb.
Klik om te vergroten...

Oja! Ik herinner me dit nu je het zegt, had je report toen gelezen. Bizar hè, dat zoiets relatief kleins je zó kan beïnvloeden op een sterke dosis (niet de minst heftige) psychedelica.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
witte270 zei:
4-HO-MET heeft inderdaad een headspace, ik ben ook redelijk ervaren hiermee. Ik heb het idee - uit je eerdere tripreports, correct me if i'm wrong :wink: - dat je ook vaak een kleinere dosis neemt om te trippen. Wat dat betreft heb je helemaal gelijk iedereen is helemaal anders daarin. Mooiste visuals zijn, geen grap, LSD en 4-HO-MET. maar dat is voor een andere keer.
Klik om te vergroten...
Op 150ug 1P-LSD snoof ik op de piek 45mg 4-HO-MET en had ik ook de mooiste visuals die ik ooit heb gezien. Toen de 4-HO-MET met gelijke sterkte aan de al heftige LSD binnenkwam smolten de visuals samen. Een groot mengsel van zowel tryptamine als lysergide visuals. Dit is denk ik de hoogste dosis die ik ooit heb genomen. Al kwam 12 gram truffels onverwachts best in de buurt, terwijl de dosis erg meevalt.

Vind het allebei bijzonder. LSD voor de muziek, smaak en de heftige hallucinaties, truffels (/tryptamines)voor het ultieme empatische en sprookjesachtigheid.

Mooi woord haha.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Maar heb je ook een report van die nn-dmt + 5meo ervaring?
Klik om te vergroten...

Ik heb naar aanleiding van je vraag mijn schaamte opzij gezet en een nieuw report geschreven hierover:

N'N-DMT en 5-MEO-DMT - Goddelijke ervaring gevolgd door een trauma

Naar aanleiding van interesse in dit tripreport en de drang om ervoor te zorgen dat iemand niet de zelfde achterlijke fout zou maken als ik, heb ik besloten om met terugwerkende kracht een tripreport te schrijven over deze bijzondere maar ook angstige ervaring. Het is ook een behoorlijk aantal...
drugsforum.nl drugsforum.nl
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is al een tijdje geleden maar toch wil ik bij deze de ervaring die ik heb meegemaakt nog een keertje delen. In een langer vrij weekend besloten mijn vriendin en ik dat het weer eens tijd was om te trippen. We hebben best wel wat ervaring met trippen op verschillende tryptamines, dus we kennen het effect van 4-HO-MET en zijn altijd erg te spreken over deze Research Chemical.

Voor de mensen die niet bekend zijn met 4-HO-MET, dit is een tryptamine waarbij je ontzettend gave visuals hebt en nagenoeg vrij weinig headspace op een normale dosering. Voor iedereen is het anders maar wij ervaren 25 mg altijd als ‘normaal’ en hebben dan leuke visuals als mooie kleuren, patronen en warme golven in de kamer. Ik zou het beschrijven als paddo-achtig maar dan lichter op het hoofd en meer warmere kleuren. Uiteraard is dit compleet subjectief.

Anyway, ik en mijn vriendin dachten dat het een goed idee was om de 4-HO-MET wat pittiger te maken met een hasj edible, genaamd FireCrackers. In het verleden hebben we vaak brownies gemaakt met wiet en deze ook succesvol gecombineerd met 4-HO-MET. . Een klein toastje met daarop nutella of pindakaas en wat hasj. Door de wiet ben je erg melig en 4-HO-MET heeft een leuke wisselwerking hiermee. Het uur wachten op het inwerken begon nu.

T + 0:
We hebben de FireCracker gegeten met rond de 0.2 gram hasj, niet heel veel aangezien wij vaker dit gedaan hebben. We wachten in spanning af. Overigens kan ik dit recept niet aanraden want eerlijk het is echt niet te eten gewoon. Brownies zijn een stuk lekkerder.

T + 0.30:
Fout nummer één, ik neem een tabletje 4-HO-MET van 25 mg. Volgens PsychonautWiki een normale dosering. Een dosering waar ik ook bekend mee ben. Van de hasj voel ik nog niks, ervaring leert dat ik vaak pas dit voel na een uur precies.

T + 1:
Man, nu begint de hasj goed in te kicken, ik ben echt super high, mijn lichaam voelt alsof ik uit elkaar klap, het is alsof de ‘high’ in mij zit en uit mijn poriën naar buiten wil. Het meest voelt het alsof je hele lichaam net uit de tintelfase komt nadat je heel lang op een arm gelegen hebt. Ik kijk naar mijn vriendin en vraag haar: “Yo, hoe voel jij je?” waarop zij antwoord terwijl haar ogen op haar knieën hangen: “Man ik ben zo high, niet normaal, mijn lichaam man…”

T + 1.15:
Dit is het moment dat je denkt niet higher te kunnen worden, dat is een illusie, het kan wel. Alsof ik van de bank af zweef gewoon, zo voel ik mij. Alsof je diep ademhaalt maar er ook tien elastieken je naar boven trekken. Ik bedenk me dat ik nog nooit zo’n enorme sterke edible heb gegeten en dat dit nog wel eens een sterke trip kan worden. Ik hoor mijn vriendin vooral zuchten en steunen, het gaat niet slecht met haar ze moet het even een plaats geven.

T + 1.30:
“Oh wacht eens even” zeg ik, “we hebben toch ook nog 4-HO-MET genomen, toch, niet, he?” woorden en zinnen vormen zijn een uitdaging op dit moment. Mijn vriendin kijkt me aan en ik herken haar bijna niet meer. “Ja man, shit man” weet ze nog uit te kramen. Ik benadruk nog even dat 4-HO-MET geen headspace heeft en dat het vanzelf wel over gaat als het heftig wordt. Dit is ook ongeveer het laatste gesprek van de avond.

T + 1.45
Jup, de piek van de 4-HO-MET is bereikt. Ik vecht ertegen (fout nummer twee), ik wil er niet aan toegeven en zet een natuurdocumentaire op. Mijn vriendin ben ik al verloren die ligt met haar ogen dicht te trippen, benieuwd wat die allemaal ziet. Met mijn ogen open zijn de visuals bizar gewoon. Bijna LSD waardig gewoon, patronen overal waar ik kijk, een heel raster op mijn zicht en als ik focus op iets ontstaat er een enorme tunnel met draaiende objecten eromheen. Ik heb nog nooit zoiets gezien. “Eerlijk, wel mooie visuals” brabbel ik, geen reactie. Ik moet er ergens wel om lachen dat ik zo’n sukkel ben geweest dit handig te vinden om 4-HO-MET te nemen tijdens de come-up van de edible.

T + 2:
Ik vertel mezelf dat alles wat er nu gebeurt niet geheel dodelijk is. Zodra ik geen gekke dingen doe en niet naar buiten ga zal er niks raars gebeuren. Ten slotte is het ‘maar’ hasj en 4-HO-MET, waarvan de laatste uiteraard wel een Research Chemical is, maar niet mega schadelijk is zoals simulanten bijvoorbeeld. Dit vertel ik mijzelf en wordt een soort mantra. “Het komt goed, morgen lach ik hier om, laat het gaan, het komt goed, morgen lach ik hier om, laat het gaan.” En op dit moment laat ik het ook gaan, ik kan er niet meer tegen vechten, het is TE sterk. Het is 22.00 uur zie ik, het is in totaal zo’n twee uur en een beetje bezig. Ik kan het niet meer op brengen ertegen te vechten en sluit mijn ogen.

T + iets:
“Waar ben ik in godsnaam beland?” vraag ik mij af, ik ben in mijn jeugd. Ik zie mijn baby kamer en om mij heen komen dieren die ik absurd uit zien. Dieren of wezens eigenlijk die je menselijk brein niet eens kan bedenken. Ze komen naar mij toe en heten mij welkom. Het meest bizarre is dat ik deze dieren ken. Het is een feest van herkenning. Ik heb deze wezen ooit eerder gezien, is het gevoel dat ik krijg. Ik ken hun namen en weet wie ze zijn, ze zijn altijd bij mij geweest en hebben mij ondersteund. Ik herken hun rare snuiten en al hun eigenzinnige trekjes, ik roep ze bij naam en zij kennen mij ook. Ik zit nog steeds in mijn baby kamer en strek mijn hand uit om ze aan te raken. Ik raak een wezen aan en toen…

T + vergeet die tijd nou maar:
…Ik raak het wezen aan en mijn ziel wordt uit elkaar gescheurd. Wat er precies is gebeurd, ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik er niet meer toe deed, ik was er simpelweg niet meer. Samen met de wezens was ik verdwenen. Ik was een met tijd en herinneringen. Een enorm gevoel van rust komt over mij heen. Ik ben het totale beeld van zelf kwijt en voel me langzaam terugkomen.

T + 6 (!?):
Damn, ik open mijn ogen, ik probeer te praten maar heb een extreem droge mond. “Wow… Het is gewoon FUCKING 2.00 uur ’s nachts!” roep ik. Mijn vriendin is ook bijgekomen, ze kijkt me glazig een begint te lachen. “What the fack heb ik in godsnaam gezien dan?!” Roept ze tussen het lachen door. Ik gier het uit van het lachen, want waar zijn in hemelsnaam die vier uur toch gebleven. We bespreken wat we gezien hebben, allebei nog knetterhigh op de edible, maar aanzienlijk minder heftig. Ik vertel over de wezens en dat ik ze herkende en de eenheid van het universum dat ik gevoeld heb, zonder dat ik er zelf was. Mijn vriendin kijkt me aan, ze stopt met lachen en trekt een bloedserieus gezicht: “Gast” zegt ze opeens op een rare toon, “Ik had precies hetzelfde, allemaal dieren die ik herkende maar niet kende en toen werd ik vier uur later wakker.” Eén dikke mindfuck dus, want we hebben echt diep getript en echt niks tegen elkaar gezegd. Bizarre ervaring dit.

Lessen die ik geleerd heb:
Ondanks alle waarschuwingen, lessen van anderen en fuck-ups van allerlei mensen op het internet, heb ik dus psychedelica gepakt in een come-up van een ander middel. Extreem dom dus en doe dit dan ook niet.

Echter, ik ben uiteindelijk heel erg dankbaar dat het niet alleen hasj is geweest, want als het zo sterk is wordt ik er paranoïde van. Ik had nu de 4-HO-MET die het overnam en mij door het hele universum geslingerd heeft.

Waar ik dacht dat het niet mogelijk was om op dit middel zo’n sterke ervaring te hebben heb ik toch mijn mening moeten bijstellen. Ik blijf er wel bij dat 4-HO-MET vrij licht is op het hoofd maar dat de hasj het ENORM versterkt heeft. De hasj high was ook zo sterk, dit heb ik een keer eerder gehad op synthetische cannaboïden (ook een levensles uit gehaald AKA door de wc gespoeld).

De ervaring heeft mij wel sterker gemaakt. Ik heb begin dit jaar een enorm slechte trip gehad op DMT / 5-MEO-DMT, dit heeft mij echt geschaad. Ik heb hierdoor een onderliggend trauma en elke keer psychedelica met headspace (bijvoorbeeld LSD, paddo’s, etc.) roept dit gevoel heel sterk op. Nu ik deze ervaring ‘overleefd’ heb is er een schakel in mijn persoonlijkheid om. Ik sta sterker in mijn schoenen en respecteer de les die ik misschien niet bewust heb geleerd maar wel heb meegenomen.

Voor nu even pauze wat betreft middelen. Ik ben er voorlopig even klaar mee. Ondanks dat het voor mij niet werkte raad ik je toch aan niet hetzelfde te doen als ik en dezelfde fout te maken. Ik ben er goed vanaf gekomen en heb hierbij echt mezelf verbeterd. Mocht het toch gebeuren en je net zo’n fout maken als ik, laat het gaan, ga er niet tegen vechten en wie weet haal je er een van de meest spirituele psychedelische ervaringen ooit uit.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi rapport! Klinkt eigenlijk wel leuk als je het zo beschrijft, maar zo ervaarde jij het duidelijk niet. Had dat denk je te maken met het feit dat je het een stuk milder verwacht had?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Mooi rapport! Klinkt eigenlijk wel leuk als je het zo beschrijft, maar zo ervaarde jij het duidelijk niet. Had dat denk je te maken met het feit dat je het een stuk milder verwacht had?
Klik om te vergroten...

Jazeker, ik had het veel milder verwacht, zeker met 4-HO-MET. Ik heb mijn gewoon vergist in de edible, die was gewoon zo sterk dat het zo heftig werd. Ik moet wel zeggen dat het een uur niet echt leuk was. Ik vocht er heel erg tegen iets wat je niet moet doen uiteraard. Daarna is het wel tof geworden als ik erop terugkijk. Ik ben ook zeker niet bad gegaan ofzo, maar zal het niet zelf nog een keer zo doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verschillende trips op verschillende middelen staan denk ik ook niet helemaal los van elkaar. Je hebt eerdere heftige (en slechte) trips met DMT/5MeO gehad. Die ervaringen neem je toch mee en laat psychedelica (en cannabis) nou bij uitstek iets zijn dat dingen uit het onderbewuste omhoog kan halen.

Voor iemand die nooit heftig getript heeft valt 4-HO misschien mee.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Verschillende trips op verschillende middelen staan denk ik ook niet helemaal los van elkaar. Je hebt eerdere heftige (en slechte) trips met DMT/5MeO gehad. Die ervaringen neem je toch mee en laat psychedelica (en cannabis) nou bij uitstek iets zijn dat dingen uit het onderbewuste omhoog kan halen.

Voor iemand die nooit heftig getript heeft valt 4-HO misschien mee.
Klik om te vergroten...

bizarre is dus wel dat ik het idee heb beetje bij beetje gerepareerd te zijn door deze heftige trip. Cannabis was gewoon een domme fout, maar goed er is niks gevaarlijks gebeurt en heb er zelfs iets waardevols uit weten te halen.

wat je zegt over 4-HO-MET is waar hoor, voor iemand die nooit heftig tript kan het niet heel heftig zijn, voor dat ik een halfjaar terug de bad trip had kon ik wel tot 75 mg nemen en het superleuk hebben, een dosis waar ik nu nooit mijn vingers aan zou branden.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt als een heftige en bijzondere ervaring! Fijn dat jullie er nog om konden lachen.

Doseringen zijn persoonlijk en niet echt vast te stellen. Ik vind 25mg 4-HO-MET best een hoge dosis. Ik trip al op 5mg (poeder dan). Verder vind ik niet dat 4-HO-MET niet mentaal is. Het heeft minder mindfuck en diepgang maar niet geen. Heb een hele spirituele trip gehad toen ik het de eerste keer nam. Het zet je wel echt aan het denken maar niet zoals LSD en truffels.

Wiet en trippen is voor mij een no go, wiet versterkt de tripmiddelen zo enorm (vroeger versterkte wiet het 2x nu voor mij 20x). Dit begon toen ik begon met hallucineren op wiet.

witte270 zei:
Met mijn ogen open zijn de visuals bizar gewoon. Bijna LSD waardig gewoon, patronen overal waar ik kijk, een heel raster op mijn zicht en als ik focus op iets ontstaat er een enorme tunnel met draaiende objecten eromheen. Ik heb nog nooit zoiets gezien. “Eerlijk, wel mooie visuals” brabbel ik, geen reactie. Ik moet er ergens wel om lachen dat ik zo’n sukkel ben geweest dit handig te vinden om 4-HO-MET te nemen tijdens de come-up van de edible.
Klik om te vergroten...
Ik vind LSD visuals niks in vergeleken met tryptamine visuals. LSD is in dat opzicht relatief saai en onnatuurlijk (mening natuurlijk, andere vinden dit niet!). 4-HO-MET en truffels nemen je mee in een sprookje, en het voelt veel natuurlijker aan en meer kleurintensie.

Geef 4-HO-MET nog een keer een kans, misschien lekker buiten in het bos en zonder de firecrackers. Wel grappig, die maakte ik ook altijd vroeger. Pindakaas en nutella er op en in de oven!
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Klinkt als een heftige en bijzondere ervaring! Fijn dat jullie er nog om konden lachen.

Doseringen zijn persoonlijk en niet echt vast te stellen. Ik vind 25mg 4-HO-MET best een hoge dosis. Ik trip al op 5mg (poeder dan). Verder vind ik niet dat 4-HO-MET niet mentaal is. Het heeft minder mindfuck en diepgang maar niet geen. Heb een hele spirituele trip gehad toen ik het de eerste keer nam. Het zet je wel echt aan het denken maar niet zoals LSD en truffels.

Wiet en trippen is voor mij een no go, wiet versterkt de tripmiddelen zo enorm (vroeger versterkte wiet het 2x nu voor mij 20x). Dit begon toen ik begon met hallucineren op wiet.


Ik vind LSD visuals niks in vergeleken met tryptamine visuals. LSD is in dat opzicht relatief saai en onnatuurlijk (mening natuurlijk, andere vinden dit niet!). 4-HO-MET en truffels nemen je mee in een sprookje, en het voelt veel natuurlijker aan en meer kleurintensie.

Geef 4-HO-MET nog een keer een kans, misschien lekker buiten in het bos en zonder de firecrackers. Wel grappig, die maakte ik ook altijd vroeger. Pindakaas en nutella er op en in de oven!
Klik om te vergroten...

4-HO-MET heeft inderdaad een headspace, ik ben ook redelijk ervaren hiermee. Ik heb het idee - uit je eerdere tripreports, correct me if i'm wrong :wink: - dat je ook vaak een kleinere dosis neemt om te trippen. Wat dat betreft heb je helemaal gelijk iedereen is helemaal anders daarin. Mooiste visuals zijn, geen grap, LSD en 4-HO-MET. maar dat is voor een andere keer.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!

Mooiste visuals zijn, geen grap, LSD en 4-HO-MET. maar dat is voor een andere keer.
Klik om te vergroten...
Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heftig maar vet report! :openmouth::grinning: Thanks voor het delen!

Had je DMT en 5-MeO-DMT dan gecombineerd toen je er zo slecht op ging? :| En wat gebeurde er dat het zo traumatisch was?

Fijn dat deze trip je in ieder geval sterker heeft gemaakt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!
Klik om te vergroten...

Great minds think alike. :tongueout:
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#16
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!


Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
Klik om te vergroten...
8️⃣6️⃣ zei:
@witte270
Je hebt echt DMT met 5MeO-DMT gecombineerd?

Ik ben wel van de combi's maar die zou ik niet zo snel doen hoor!


Als je van mooie visuals houdt moet je LSD eens combineren met een trypyamine als 4Ho-MET, of bedoel je dat juist?
Klik om te vergroten...

Inderdaad 4-HO-MET samen, en ja 5-MEO-DMT en NN-DMT gecombineerd. Was verschrikkelijk en is een echte eyeopener geweest. Enorme fout waar ik echt een paar dagen enorm van getraumatiseerd ben geweest. Gelukkig was drugs forum er om mijn hart kwijt te kunnen.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Heftig maar vet report! :openmouth::grinning: Thanks voor het delen!

Had je DMT en 5-MeO-DMT dan gecombineerd toen je er zo slecht op ging? :| En wat gebeurde er dat het zo traumatisch was?

Fijn dat deze trip je in ieder geval sterker heeft gemaakt.
Klik om te vergroten...

Ik had mega liefde voor de kat, die alleen niet voor mij, ze blies want ik deed anders. Ik raakte daardoor in een enorme paniek staat waar ik mijzelf niet meer uit kreeg. De heftigste bad trip die ik ooit gehad heb.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
witte270 zei:
Inderdaad 4-HO-MET samen, en ja 5-MEO-DMT en NN-DMT gecombineerd. Was verschrikkelijk en is een echte eyeopener geweest. Enorme fout waar ik echt een paar dagen enorm van getraumatiseerd ben geweest. Gelukkig was drugs forum er om mijn hart kwijt te kunnen.
Klik om te vergroten...
Heb je daar ook een report van? Ben zeer benieuwd.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb hier de link van het report, was in emotie geschreven, niet mijn beste werk.

Orale DMT - Een kattige trip...

Wie: man, 25 jaar oud, 1.92 meter Wat: Harmala zaden (2,5 gram) en DMT (120 miligram) Wanneer: in de ochtend rond een uur of 11.00 Na vele tevergeefse pogingen gedaan te hebben om DMT te roken via een ‘eagle bill’ pijp, waarbij ik de rook moeilijk binnen kon houden kwam ik op het idee om een...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Heb ook deze post geplaatst:

DMT mega trip?

Beste forum leden, Ik heb op woensdag besloten om DMT tot mij te nemen wat helemaal fout is gegaan. Ik heb hierbij harmala zaden gegeten en na een uur DMT genomen om het effect te versterken. Het ging niet helemaal zoals gewenst en de ervaring is toch waardevol geweest desondanks dat het een...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Bij deze.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar heb je ook een report van die nn-dmt + 5meo ervaring?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."