Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalucineren/trippen van wiet

Halucineren/trippen van wiet

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Jongbegonnen420000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke om t beginnen ik ben 15jaar en rook wekelijks weleens een jointje met vrienden. Zoals deze woensdag lekker vrije middag door de corona is school dicht. Dus we gingen bij het water zitten en rookte 2jointjes van 0,6 en 0,8g bij het water met 3man. We gingen uiteindelijk naar een steiger om t zwemmen want het was iets van 27-28graden. We stonden op en ik voelde meteen iets iets wat ik normaal nooit voel tijdens het blowen. We gingen naar de fiets lopen stond beetje verderop. Eenmaal bij die fiets ik en mijn andere vriend zaten t wachten op de andere jonge want hij was zn sleutel kwijt maar heeft hem gevonden. Ik viel in een keer en kon niet meer lopen en was super zwak. Ook zag ik ineens allemaal oranje/geele
Lijntjes Door mijn zicht overal (ik heb 2weken geleden ook 2cb gedaan en had bijna hetzelfde) toen was ik weg ik hoorde niks reageerde nergens op en kon niks. Ik zei tegen
Mn vrienden laat mij maar achter
Ik kom zo naar de steiger. Een vriend zei toen ey gaat het man je doet vreemd toen die dat zei schrok ik wakker ofzo heel raar maar toen gingen we dus naar de steiger fietsen en in het pad waar we door heen aan het fietsen waren was van zand en beetje gras en links en rechts stonden allemaal struiken. Ik volgde mn vrienden maar alles om me heen was zo vel zo vel er kwam overal een gloed vandaag het pad was letterlijk geel. Zoals ik het ook had bij 2cb dit was voor n minuutje of 5 eenmaal bij de steiger ging ik zitten en was het prima. Weet iemand hoe dit heet of hoe dit kan ? Of als dit wat betekend ofzo ?
groetjes uit Limburg.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik veel wietolie gebruik dan kan ik ook gaan hallucineren met roken is dat ook zo.

Je gaat dit niet leuk vinden maar ben je niet te jong voor 2-cb? Het is een chemische drugs. Beter doe je dat als je ouder bent.

En lees je topic eens terug. Het is beetje warrig. (Mijn stukjes tekst zijn dat ook) :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat het gewoon het opstaan was in combinatie met de wiet en het warme weer,
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kwak zei:
Als ik veel wietolie gebruik dan kan ik ook gaan hallucineren met roken is dat ook zo.

Je gaat dit niet leuk vinden maar ben je niet te jong voor 2-cb? Het is een chemische drugs. Beter doe je dat als je ouder bent.

En lees je topic eens terug. Het is beetje warrig. (Mijn stukjes tekst zijn dat ook) :)
Klik om te vergroten...
15 is idd erg jong voor 2C-B, maar dat het chemisch is zegt niks. Vele natuurlijke stoffen zijn bij lage dosis al zeer dodelijk en giftig.

Maar ik zou als ik hem was gewoon niks doen nog, wiet is zeker ook super slecht.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jasper Van B uit Roermond. Je mag niet met drugs spelen stoute jongen. :tongueout:
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet is psychedelisch net als de "echte psychedelics", ik spreek uit ervaring :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."