Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke om t beginnen ik ben 15jaar en rook wekelijks weleens een jointje met vrienden. Zoals deze woensdag lekker vrije middag door de corona is school dicht. Dus we gingen bij het water zitten en rookte 2jointjes van 0,6 en 0,8g bij het water met 3man. We gingen uiteindelijk naar een steiger om t zwemmen want het was iets van 27-28graden. We stonden op en ik voelde meteen iets iets wat ik normaal nooit voel tijdens het blowen. We gingen naar de fiets lopen stond beetje verderop. Eenmaal bij die fiets ik en mijn andere vriend zaten t wachten op de andere jonge want hij was zn sleutel kwijt maar heeft hem gevonden. Ik viel in een keer en kon niet meer lopen en was super zwak. Ook zag ik ineens allemaal oranje/geele Lijntjes Door mijn zicht overal (ik heb 2weken geleden ook 2cb gedaan en had bijna hetzelfde) toen was ik weg ik hoorde niks reageerde nergens op en kon niks. Ik zei tegen Mn vrienden laat mij maar achter Ik kom zo naar de steiger. Een vriend zei toen ey gaat het man je doet vreemd toen die dat zei schrok ik wakker ofzo heel raar maar toen gingen we dus naar de steiger fietsen en in het pad waar we door heen aan het fietsen waren was van zand en beetje gras en links en rechts stonden allemaal struiken. Ik volgde mn vrienden maar alles om me heen was zo vel zo vel er kwam overal een gloed vandaag het pad was letterlijk geel. Zoals ik het ook had bij 2cb dit was voor n minuutje of 5 eenmaal bij de steiger ging ik zitten en was het prima. Weet iemand hoe dit heet of hoe dit kan ? Of als dit wat betekend ofzo ? groetjes uit Limburg."
"Ik heb dus een klein blokje hasj gekregen van een vriend van mij van 2gram. Ik heb zelf geen grinder en het was heel hard en wou niet met een aansteker er aan zitten want dan gaat wat THC weg. Dus ik heb het maar fijn zitten malen in een ouderwetse stamper. Nu is het allemaal poeder geworden kan ik dit nog steeds in een jointje met tabak stoppen?"
"Ganggang💯 zei: Sowieso. Ik beukte het weleens in een gripzakje met een aansteker er op zodat het poeder werd omdat het zo hard was. Werkt prima. Klik om te vergroten... Dankjewel ik wou dat dus eventjes vragen heb tot nu toe alleen maar hasj gerookt van vrienden van mij die er eentje op zak hadden en nog nooit zelf gedraaid."
"Stonologie zei: Dat deed ik gister nog. Goede manier! Hasj poeder word je ook stoneder van. Hasj brand eigenlijk te sloom voor long vloei en tabak. Dus je verspilt altijd een beetje. Door tot poeder te slaan verminder je dit en rook je meer THC. Klik om te vergroten... Hellemaal top dus toch het juiste gedaan."
"Ganggang💯 zei: Sowieso. Ik beukte het weleens in een gripzakje met een aansteker er op zodat het poeder werd omdat het zo hard was. Werkt prima. Klik om te vergroten... Zakte de hasj poeder dan niet naar de tip ofzo. ?"