#1
00:00
150 mg 3-mmc opgedronken (de poeder in Icetea).
00:30
Als een idioot ben ik de glasplaat van het fornuis aan het poetsen. Ik sta vooral strak, stijve kaken enzo. Kan helder denken. Weinig euforie, helaas.
00:45
Ik zweet behoorlijk. Douchen. Weer schrob ik of mijn leven er van afhangt.
01:15
Grondig afgedroogd. Daarna op internet op zoek naar meer informatie over 3-mmc.
01:45
Tijdens het lezen over 3-mmc probeer ik naar muziek te luisteren. Gek genoeg irriteren alle nummers mij, maakt niet uit wat voor genre. Uitgezet. Druk bezig met to-do lijstjes maken..... Niet iets wat ik normaal gesproken 's nachts doe, maar ik heb nu een brainstorm aan ideeën. Ben benieuwd of ik die ideeën morgen nog steeds zo briljant vind.....
02:10
60 mg 3-mmc met Icetea weggespoeld (2de dosis). Meer neem ik niet, heb nu totaal 210 mg genomen. Maar ik wil proberen of bijpakken wat euforie geeft. Tot nu toe voel ik alleen een soort kille speed-rush, maar dan meer opdringerig dan bij speed. Niet vervelend, maar niet wat ik nu wil.
02:40
Begonnen aan dit tripreportje. Ik had de tijden al opgeschreven. Want je weet maar nooit met een nieuw goedje. Voor hetzelfde geld was ik erdoor in de war geraakt en zou ik te snel of teveel bijpakken.
Het schrijven gaat prima. Wanneer ik MDMA gebruikt heb kan ik meestal mijn scherm niet goed lezen. Laat staan berichten intikken. Daar heb ik nu geen last van.
02:50
Eindelijk een beetje high. Ik probeer mijn strakstaand lijf te ontspannen. Dat valt niet mee.
Weer muziek proberen.
Nu ga ik wél lekker op techno.
03:30
Midden in een track voel ik alsof er een schakel wordt omgezet: ik word een stuk nuchterder. Even denk ik om toch bij te nemen, maar het lukt om mij aan mijn voorgenomen 2 doseringen te houden. Nu komt en gaat de euforie met golven. Het strakke gevoel neemt weer de overhand.
Wat zal ik gaan doen? Slapen gaat 'em niet worden.....
04:00
Muziek is weer irritant. Probeer rustiger te worden door tv te kijken. Ben mij er opeens erg bewust van dat ik alleen ben, midden in de nacht. Ik maak me zelfs zorgen of de buren mij horen. Terwijl ik een koptelefoon gebruik en geen lawaai maak. Beetje para?
Mijn kaken blijven strak staan. Ik heb totaal geen eetlust. De dorst valt mee, ik heb een paar glazen Icetea gedronken.
04:24
Ik besluit tot 5 uur te wachten of ik wat rustiger word. Dan ga ik naar bed. Benieuwd of ik mij lekker op de golven van mijn gevoel mee kan laten voeren.
Voor mij is het een leuk alternatief voor XTC / MDMA. Maar dan voor thuisgebruik. Te weinig recreatief. Veel dwangmatig gedrag, wat soms best lekker is.
150 mg 3-mmc opgedronken (de poeder in Icetea).
00:30
Als een idioot ben ik de glasplaat van het fornuis aan het poetsen. Ik sta vooral strak, stijve kaken enzo. Kan helder denken. Weinig euforie, helaas.
00:45
Ik zweet behoorlijk. Douchen. Weer schrob ik of mijn leven er van afhangt.
01:15
Grondig afgedroogd. Daarna op internet op zoek naar meer informatie over 3-mmc.
01:45
Tijdens het lezen over 3-mmc probeer ik naar muziek te luisteren. Gek genoeg irriteren alle nummers mij, maakt niet uit wat voor genre. Uitgezet. Druk bezig met to-do lijstjes maken..... Niet iets wat ik normaal gesproken 's nachts doe, maar ik heb nu een brainstorm aan ideeën. Ben benieuwd of ik die ideeën morgen nog steeds zo briljant vind.....
02:10
60 mg 3-mmc met Icetea weggespoeld (2de dosis). Meer neem ik niet, heb nu totaal 210 mg genomen. Maar ik wil proberen of bijpakken wat euforie geeft. Tot nu toe voel ik alleen een soort kille speed-rush, maar dan meer opdringerig dan bij speed. Niet vervelend, maar niet wat ik nu wil.
02:40
Begonnen aan dit tripreportje. Ik had de tijden al opgeschreven. Want je weet maar nooit met een nieuw goedje. Voor hetzelfde geld was ik erdoor in de war geraakt en zou ik te snel of teveel bijpakken.
Het schrijven gaat prima. Wanneer ik MDMA gebruikt heb kan ik meestal mijn scherm niet goed lezen. Laat staan berichten intikken. Daar heb ik nu geen last van.
02:50
Eindelijk een beetje high. Ik probeer mijn strakstaand lijf te ontspannen. Dat valt niet mee.
Weer muziek proberen.
Nu ga ik wél lekker op techno.
03:30
Midden in een track voel ik alsof er een schakel wordt omgezet: ik word een stuk nuchterder. Even denk ik om toch bij te nemen, maar het lukt om mij aan mijn voorgenomen 2 doseringen te houden. Nu komt en gaat de euforie met golven. Het strakke gevoel neemt weer de overhand.
Wat zal ik gaan doen? Slapen gaat 'em niet worden.....
04:00
Muziek is weer irritant. Probeer rustiger te worden door tv te kijken. Ben mij er opeens erg bewust van dat ik alleen ben, midden in de nacht. Ik maak me zelfs zorgen of de buren mij horen. Terwijl ik een koptelefoon gebruik en geen lawaai maak. Beetje para?
Mijn kaken blijven strak staan. Ik heb totaal geen eetlust. De dorst valt mee, ik heb een paar glazen Icetea gedronken.
04:24
Ik besluit tot 5 uur te wachten of ik wat rustiger word. Dan ga ik naar bed. Benieuwd of ik mij lekker op de golven van mijn gevoel mee kan laten voeren.
Voor mij is het een leuk alternatief voor XTC / MDMA. Maar dan voor thuisgebruik. Te weinig recreatief. Veel dwangmatig gedrag, wat soms best lekker is.