Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen zwakke trip, wie heeft tips?

Een zwakke trip, wie heeft tips?

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tripnib zei:
Ik zou het gewoon nog een keer proberen met de zelfde dosering, de ene dag is de andere niet!
mocht het deze keer nog niet lekker gaan zou ik de dosering rustig aan verhogen en een beetje testen wat voor jou lekker uitpakt. Iedereen reageert anders op bepaalde middelen.. bij mij lag de dosering van m'n eigen kweek rond de 7gram mckennaii kurkdroog .
Klik om te vergroten...
Hoi,
Ik heb in de zomer de growkit mckenaii gekweekt en samen met mijn vriend dachten we heftig te gaan trippen.. maar helaas het enige wat we voelde was een zwaar gevoel en daarna een soort van mdma gevoelletje.. zware tegenvaller ik heb ze destijds fijn gehakt (moet wel zeggen dat ze niet helemaal droog waren maar buigbaar) nu heb ik natuurlijk de rest niet weggegooid maar in een zak gedaan en weggelegd ik denk dat ze inmiddels wel droog zijn. Wat is jou mening hier over denk je dat als we ze nu pakken we wel trippen of werken ze na bepaalde tijd niet meer? Heb namelijk totaal geen zin in de smaak🥴

Groetjes
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solosis zei:
Hoi,
Ik heb in de zomer de growkit mckenaii gekweekt en samen met mijn vriend dachten we heftig te gaan trippen.. maar helaas het enige wat we voelde was een zwaar gevoel en daarna een soort van mdma gevoelletje.. zware tegenvaller ik heb ze destijds fijn gehakt (moet wel zeggen dat ze niet helemaal droog waren maar buigbaar) nu heb ik natuurlijk de rest niet weggegooid maar in een zak gedaan en weggelegd ik denk dat ze inmiddels wel droog zijn. Wat is jou mening hier over denk je dat als we ze nu pakken we wel trippen of werken ze na bepaalde tijd niet meer? Heb namelijk totaal geen zin in de smaak🥴

Groetjes
Klik om te vergroten...
Als je ze in een luchtdichte pot of in de vriezer hebt bewaard dan wel, als dat niet het geval is zou ik ze weggooien
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#3
SuperSilverHaze zei:
Als je ze in een luchtdichte pot of in de vriezer hebt bewaard dan wel, als dat niet het geval is zou ik ze weggooien
Klik om te vergroten...
In wietzakjes gedaan 🤔
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solosis zei:
In wietzakjes gedaan 🤔
Klik om te vergroten...
Als ze er nog goed uitzien zou ik het gewoon proberen. Ik denk wel dat ze nu minder potent zijn dus je zult je dosis iets moeten opschalen. Je kunt ook proberen 0.6gram te eten/thee van te zetten kijken of je iets voelt.
S
SolosisLid
01-01-2024, 00:00
#5
SuperSilverHaze zei:
Als ze er nog goed uitzien zou ik het gewoon proberen. Ik denk wel dat ze nu minder potent zijn dus je zult je dosis iets moeten opschalen. Je kunt ook proberen 0.6gram te eten/thee van te zetten kijken of je iets voelt.
Klik om te vergroten...
Top! Thanks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."