Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste maal pep/speed

Eerste maal pep/speed

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is toegekomen... 3grammetjes verse pep...
netjes weggeborgen... tot het begon te dagen..... zou ik het toch niet eens proberen....
mij er eerst op voorbereiden , naar de winkel, voldoende eten ingeslaan voor enkele dagen, zo blijft wagen mooi staan (dont drink/drugs and drive e πŸ˜‹)
De avond valt, ik heb 0,35g klaargelegd( en afgewogen!) in 4lijntjes...
Eerst boterham eten met wat eiwitrijk beleg en sla enzo... You know...

18.30 1e lijntje: op het oog het kleinste. (Hoewel ik op het ook gelijk probeerde maar hey, zijn op zich kleine hoeveelheden)

19u... ik voel niets speciaals, lig rustig tv te kijken.... raar had gelezen dat het na 15min (nasaal..) toch zou moeten beginnen werken... ik bekijk het nog even..

19.30.. nog steeds niets... 2e lijntje dan maar. Na maximum 10min voel ik het... benen wat onrustig, mijn kaken gloeien en ja, pols van 120.... ik ga rustig buiten eentje roken in de tuin.
vind het best prettig gevoel.

20.30. ik ga een bad nemen. Lekker heet. Het stromende water op mijn been voelt zalig. Ik geniet.. voel me niet hyper Ofzo integendeel... rustig, opvallend: kan me enorm op 1 iets focussen (heb 35min naar het stromende water op mijn been liggen kijken πŸ‘€)

21.30 nog steeds in bad... lijntje bijnemen... zelfde effect of bij het tweede lijntje... maar nu slaat mijn hart rond de 66-70... ok πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ Ook goed voor mij. Begin wel wat hitsig te worden πŸ˜‹πŸ€€ vrouw + bad is nog altijd 1+1=2... meiden, jullie snappen me wel πŸ™ˆ uit gewoonte even een popper erbij... amai deze sloeg in... zalig!!!! πŸ˜‡πŸ˜…

22.30 nog steeds in bad... laatste lijntje genomen... bad terug met warm water bijvullen... (nog een geluk dat dit de eerste keer is dat ik zolang in bad lig...)

even word ik overweldigd... alsof ik xtc zou genomen hebben en een wave ff te wordt... maar als snel lukt het me dit om te slaan met muziek...

23.45 oh help,
Ik lig nog steeds in bad... het voelt zo goed... slapen zal nog niet voor dadelijk zijn.... gelukkig vorige nacht een heel goede nachtrust gehad.
het zal leren worden na mijn bad. Benieuwd hoe dat me bevallen zal. Maar zoals ik momenteel kan focussen 🀞🏻🀞🏻🀞🏻

Wat ik vreemd vind:
- ik voel me chill en totaal niet opgejaagd
- ogen/pupillen bleven/blijven normaal: EDIT keek om 5u id spiegel... πŸ‘€πŸ‘€πŸ€«
- wel snelle switch tussen warm en koud hebben

zo dit was het denk ik... hoe de nacht verder verloopt post ik dan wel in de comments 😊
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik Γ©cht veel snuif en doorhaal), dan zie je het wel. Geniet ervan!
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik Γ©cht veel snuif en doorhaal) dan zie je het wel. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd of ik ga kunnen blokken 😏 of nog beter,
Uit bad geraak πŸ˜ŽπŸ˜‚
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vriend stuurde enkele liedjes door, voel nu zalige tintelingen over hele lichaam 😍
Still in bath tho 🀣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snowflakeje zei:
- ik voel me chill en totaal niet opgejaagd
- ogen/pupillen bleven/blijven normaal
Klik om te vergroten...
Dan Zou ik wel durven zeggen dat je speed lekker zuiver of dexamfitamine is.

Althans met gewassen of zuivere 73% pure amfetamine of dexamfetamine ,voel je je ook helemaal niet opgejaagd.
Bij jou doseringen wel te verstaa
Enjon !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snowflakeje zei:
Vriend stuurde enkele liedjes door, voel nu zalige tintelingen over hele lichaam 😍
Still in bath tho 🀣
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op m’n hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken?
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op m’n hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken?
Klik om te vergroten...
Geen idee, zie wel hoe ik me voel... zolang tegen zaterdag alles uit mn speeksel is ist goe 😁
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Dan Zou ik wel durven zeggen dat je speed lekker zuiver of dexamfitamine is.

Althans met gewassen of zuivere 73% pure amfetamine of dexamfetamine ,voel je je ook helemaal niet opgejaagd.
Bij jou doseringen wel te verstaa
Enjon !
Klik om te vergroten...
Het is zuivere 73% amfe.... twijfel wel of ik nog klein puntje te drogen zou leggen of niet
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snowflakeje zei:
Geen idee, zie wel hoe ik me voel... zolang tegen zaterdag alles uit mn speeksel is ist goe 😁
Klik om te vergroten...
Dat red je wel hopelijk 😜
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Dat red je wel hopelijk 😜
Klik om te vergroten...
Normaal wel... had het zo berekend... tegen dan zijn de kinderen thuis en ik neem op dat vlak geen risico’s :)
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Lijkt me heerlijk in bad met speed op! Helaas geen bad hier haha. Mijn pupillen worden ook niet groot van speed. (Tenzij ik Γ©cht veel snuif en doorhaal), dan zie je het wel. Geniet ervan!
Klik om te vergroten...
Bij mij t zelfde , geen grote ogen direct. Wel opgejaagd, maar mijn speed was dan ook niet zuiver πŸ˜…πŸ€«
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snowflakeje zei:
Het is zuivere 73% amfe.... twijfel wel of ik nog klein puntje te drogen zou leggen of niet
Klik om te vergroten...
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🀣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🀣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
Klik om te vergroten...
Nop geen verplichtingen... lang leve het ouder zijn en terug naar school gaan 😊
En stel dat ik morgen wel buiten moe
Om een of andere reden,
Bel ik mn ma wel op met een of ander excuus om niet te moeten rijden πŸ˜‚ (neem clonazepam voor rugpijn, perfecte excuus)
(Edit: gebruik dat wel meer als excuus: vooral als ik geen zin heb om alleen naar de winkel te gaan)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Als je morgen geen verplichtingen het , waarom niet..
Het is je eerste keer !
Ben stiekem jaloers 🀣
Kan me zo de dag van men eerste lijntje nog kristalhelder herinneren.

Maar dan liep het fout met misbruik en nu nooit meer 😁

Dus enjoy your evening !
Klik om te vergroten...
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
De eerste keer is wauw, maar mooie liedjes duren niet lang.
Klik om te vergroten...
Waw zou ik het niet noemen,
Heb al waw’er gehad 😊 maar had totaaaaaaal niet verwacht dat ik er chill van zou worden... klaarwakker aan het leren, heb wel goed geslapen vorige nachten
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snowflakeje zei:
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen
Klik om te vergroten...
Water water water.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snowflakeje zei:
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen
Klik om te vergroten...
Gewoon nu stoppen en uitzitten.
Wandelen eten drinken (thee).
En dan rustdag hele dag , alles mag nix moet.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Water water water.
Klik om te vergroten...
Is aquarius ook goed?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Hahaha, ik krijg sowieso tintels en kriebels als ik speed gebruik. Vooral op m’n hoofd en nek. Ga je doorhalen of wil je nog wel iets van slaap meepakken?
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar, ik noem dit altijd 'hoofdkippenvelletjes'.

Grappig, zo'n reportje over pep. :)
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zijn ondertussen enkele uren verder... aan het studeren geslagen... wel lichte hoofdpijn? En mijn maag die opslaat precies zelfde
Gevoel als wanneer xtc zou inslaan... iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoort het erbij? Ohja nog klein lijntje bijgenomen rond 00.30 en rest veilig opgeborgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."