Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums200 mg bom 3-mmc -50 mg snuif 3-mmc 40 mg php snuif al tegelijk

200 mg bom 3-mmc -50 mg snuif 3-mmc 40 mg php snuif al tegelijk

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
onzin,
Van een te hoge dosis a-php verander je niet in een ''naakt monster'' zoals we van internet kennen. Dat zijn voorbeelden van stimulant psychoses die voorkomen na nachten wakker zijn en herhaaldelijk her doseren. Dit kan overigens met elke stim voorkomen waar je lang wakker mee kunt zijn.

Daarnaast hoe kun je iemand 40 mg a-php geven voor zijn eerste keer? wil je hem dood ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
robinjoo1 zei:
wow
geen woorden voor jou gedrag

iemand in zoan toestand achterlaten waar jij hem in heb gebracht is echt gewoon not done

ik heb hier echt geen woorden voor laten we hopen dat het in de toekomst wel gaat zoals vrienden met elkaar horen om te gaan
Klik om te vergroten...
ja klopt ,enige wat ik ervan geleerd heb is als iemand dingen wil uitproberen
ga maar zelf bestellen en zelf lezen en neem wat je wil.voor mij was dit 1 malig,dacht zelf dat 200 +50 mg 3-mmc een niet te hoge en geen te lagen dosis was
en ja het achter laten was voor mijn eigen veiligheid plus avondklok ,was zo lang als ik kon gebleven maar 2130 was echt de laatste mogelijkheid om te vertrekken had zelf een schoenen doos met verschilende drug weegschaal inpak materiaal en attributen bij me
en hijzelf thuis wel wat meer iligale goederen dus politie aan de deur was ook geen optie voor mij
verder gebruikt hij zelf een gram coke per dag en 100-150 mg mdma en wiet aantal gram
dus aan tolerantie dacht ik dat het wel goed zat @upper php
aangezien hij die dag niks had gebruikt om de rc s te proberen.

mvg ricorieks
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Ik moei me hier niet in dit topic want want dan heb ik wrs weer een ban.

Maar als dat zo is en hij echt bij arts of dokter die diagnose gekregen heeft, word dat een gedwongen opname in naam van de arts (hier in België).
Kan je familie of jezelf nog willen van niet , ze steken je weg vanaf de arts het papier tekend dat je een gevaar bent voor jezelf of een ander.

Dus hulp kan hij zeker krijgen :).
Klik om te vergroten...
klopt hier vragen ze
denk je dat je iemand wat aan gaat doen
wil je zelfmoord plegen
beide nee, geen gedwongen plaatsing
kon wel een jaar vrijwillig maar behandelaar zei tegen mij kans van slagen vrijwel nihil
en door persoonlijke omstandigheden is een jaar niet haalbaar voor mij

probeerde je te pben maar dat ging niet omdat je een soort blockade erop had

mvg ricorieks
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
onzin,
Van een te hoge dosis a-php verander je niet in een ''naakt monster'' zoals we van internet kennen. Dat zijn voorbeelden van stimulant psychoses die voorkomen na nachten wakker zijn en herhaaldelijk her doseren. Dit kan overigens met elke stim voorkomen waar je lang wakker mee kunt zijn.
Klik om te vergroten...
dat zou kunnen hij had dagen problemen met het niet meer mogen zien van zijn zoon ,zat niet al te goed in zijn vel en waarschijnlijk weinig geslapenn maar dat vertelde hij dag erna pas
heb zelf van de php wel eens paar dagen doorgegaan tegen de 2. 3 gram en dan hoorde ik wel stemmen zag schaduwen, paranoide gedrag
maar dacht ook van 40 mg php daar raak je niet zo paranoide van
was waarschijnlijk te weinig vocht weinig tot geen eten en niet slapen voor dagen
nu je dit zegt denk ik dat hij de dagen ervoor zijn cocaine gebruik omhoog heeft gegooid ivm zijn problemen
uit eigen ervaring weet ik dat je van nachten wakker zijn rond dag 4 zonder drug ook in een bijna zelfde psychose kan raken
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
ah nu lees ik over de 40 mg die kwam van de schaal en is door beide gedeeld moet dus 200 mg bommetje en 50 mg snuif 3-mmc
en 20 mg php zijn
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
robinjoo1 zei:
wow
geen woorden voor jou gedrag

iemand in zoan toestand achterlaten waar jij hem in heb gebracht is echt gewoon not done

ik heb hier echt geen woorden voor laten we hopen dat het in de toekomst wel gaat zoals vrienden met elkaar horen om te gaan
Klik om te vergroten...
Mee eens , maar hij was zelf ook een wrak. Samen waren ze verantwoordelijk en hadden 1 of 2 tripsitters , vertrouwde mensen moeten bellen. Als je zelf al leeft met een angststoornis is Coke sowieso een opfokmiddel . Gelukkig heeft ie met een aantal hier goed contact via DM. Ik ook met hem, dankbaar dat er niets is gebeurt die nacht. Met de buren of hemzelf.
En ook Rico is bezig met dingen in perspectief te zetten.
Heel veel op zijn bordje. Te veel. Schrok ervan en eerlijk... GGZ labelt je gewoon , elke arts weer een label en zo glip je weg l ( dat heb ik zelf ervaren tot 2015 )
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Als je geen trol bent ben je een vuile klootzak. Simpel als dat. Door jou worden RCs verboden
Klik om te vergroten...
Ik heb echt respect voor je , dat weet je . Maar ho ho, dit forum moet een veilige haven zijn , nergens kan je heen met zo’n afschuwelijk, en zeer domme actie, of ik ben naïef , maar via DM zijn leven in een notendop gelezen.

Zorginstellingen en huisartsen en GGZ op 1. Die geven probleemgevallen als dit geen plek.
Tycho in psychiatrie. 5 delen daar zie je dat wel in terug . Volgen ze gevallen als Rico. En GEEN hulp.
wel tegen Rico gezegd , stap uit deze slachtoffer rol en schoppen tegen iedereen behalve je zelf.
Keuzes maken doe je, foute ook. En daar moet je toch eens van leren. ( Ik ben ook op eigen kracht uit Hel geklommen )

Ik wordt er verdrietig van...Deze man was heel fout , bang, dom ja... maar vertelde zijn verhaal omdat door de coke zijn social gedrag een 🆘 label heeft, nu zit ie rock bottom.
En daar ben ik wel blij om. Lager kan je niet zinken .
De meesten hebben hun zegje nu wel gedaan, in diverse replies ...

Denk dat ie zich inmiddels helemaal waardeloos voelt. En dat moet ook !
wakeup call 2021....
Stop met die coke is stap 1.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
De definitie van “vrienden” is blijkbaar veranderd de afgelopen jaren.
Klik om te vergroten...
Vrienden geven elkaar geen drugs als je kapot bent en bijna onherstelbaar.
gebruikersmaatje , puur voor gebruik elkaar verder in de shit slepen.
Die vriend moet ie niet meer zien , bellen of appen
#delete voor altijd
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt voor alle input
schreef dit niet alleen voor mezelf maar ook voor andere die dit soort dingen nog willen proberen en te zeggen dat het heel fout kan aflopen met onverantwoord gedrag
ps :had voor zijn dosis beken alvorens zijn dosis te bepalen : psychonautwiki bekeken en 250 3-mmc en 20 mg php staan daar als uiterste punt van een medium dosis

mvg ricorieks
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Samantha1980 zei:
Ik heb echt respect voor je , dat weet je . Maar ho ho, dit forum moet een veilige haven zijn , nergens kan je heen met zo’n afschuwelijk, en zeer domme actie, of ik ben naïef , maar via DM zijn leven in een notendop gelezen.

Zorginstellingen en huisartsen en GGZ op 1. Die geven probleemgevallen als dit geen plek.
Tycho in psychiatrie. 5 delen daar zie je dat wel in terug . Volgen ze gevallen als Rico. En GEEN hulp.
wel tegen Rico gezegd , stap uit deze slachtoffer rol en schoppen tegen iedereen behalve je zelf.
Keuzes maken doe je, foute ook. En daar moet je toch eens van leren. ( Ik ben ook op eigen kracht uit Hel geklommen )

Ik wordt er verdrietig van...Deze man was heel fout , bang, dom ja... maar vertelde zijn verhaal omdat door de coke zijn social gedrag een 🆘 label heeft, nu zit ie rock bottom.
En daar ben ik wel blij om. Lager kan je niet zinken .
De meesten hebben hun zegje nu wel gedaan, in diverse replies ...

Denk dat ie zich inmiddels helemaal waardeloos voelt. En dat moet ook !
wakeup call 2021....
Stop met die coke is stap 1.
Klik om te vergroten...
Ben het met je eens hoor, dacht sws dat het een trol was omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand dit soort drugs doet en niet onderzocht heeft dat je überhaupt geen uppers moet combineren. En dat voor zijn eerste keer. Heel naar voor 'm, zijn verslaving, tuurlijk. Daar ging het ook zeker niet om. Heb zelf verslavingen. Maar wat als die vriend een hartaanval had gehad? Er zijn zeker mensen dood gegaan in die staat. Dus het forum moet absoluut een veilige haven zijn, maar wel als hij niet zijn vrienden bijna de dood in jaagd.. Als hij was overleden had je deze jongen ook niet gerespecteerd ga ik van uit. Juist het laten schikken om dit soort dom gedrag is waarom het veiliger word rondom drugsgebruik. Hoe meer het bij hem binnenkomt.

Ik zou als ik hem was blij zijn dat iemand even hard tegen 'm is. Vandaar mijn reactie, maar sorry voor mijn woordkeuze. Ik schok er nogal van, en wou duidelijk zijn.

Over je eigen reactie op mijn reactie @ricorieks:

Tuurlijk ben je niet in je eentje als het aankomt op domme dingen doen waardoor meeste RCs nu verboden worden, maar dit zijn wel de gevalletjes waardoor mensen dood gaan en op de IC belanden. Zeker in deze tijd is dat extra dom omdat de zorg het al zo druk heeft. Daarnaast ben ik van mening dat je zeker je verantwoordelijkheid had moeten nemen en niet weg had moeten gaan. Je doet een drug die bekend staat hierom samen met een andere stimulant dan kan dit een bijwerking zijn. Dat had je moeten weten alvorens je zo'n middel neemt. Laat staan combineerd, en al helemaal zeker als je 't geeft aan een ander! Psychonautwiki.org is er niet voor niets.

Hij had duidelijk een psychose en had naast een gevaar voor jou zichzelf kunnen doden (al dan perongeluk of expres). Je had of het zelf onder controle moeten houden of zorg moeten inschakelen. Ze hebben middelen die in een keer zijn dopamine huishouding hadden kunnen verminderen.

Trouwens, de vraag "was het teveel?" baart me zorgen.. Het is een absurt hoge dosis. Van allebei. Sterker nog, je deed zowel oraal als nassaal. 1 + 1 = 2, toch?!

Je hebt je duidelijk niet ingelezen, en nu zeg je ook nog dat je het "pas begin dit jaar begonnen". Juiissttt dan doe je je onderzoek, toch?! Je begint net, dan is het eerste wat je doet een weegschaal kopen, en zorgen dat je een idee hebt wat je moet doen met je zakje waarop staat "not for human consumption"

Nu ik het terug lees denk ik steeds meer dat mijn opmerking wel meeviel. De woorden waren grof, maar het is levensgevaarlijk wat je doet. En ja een cocaine verslaving heeft natuurlijk invloed op welke dosissen jij al vanaf dag 1 doet. Maar je snapt toch dat alleen al de 200mg oraal al een hoge dosis is volgens alle sites voor iemand zonder tolerantie...

En je hebt in 1 ding gelijk, je RC combi gebruik moet je hier absoluut kunnen delen, zoals ik notabene ook doe. Maar levensgevaarlijk absurt gedrag staat daar helemaal los van.

Verder heel naar om te lezen dat het zo slecht gaat, ik hoop natuurlijk wel dat je snel kan worden geholpen. Ik hoop dat je begrijpt dat ik juist door dit te zeggen het beste met je voor heb, om dit te kunnen voorkomen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Ben het met je eens hoor, dacht sws dat het een trol was omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand dit soort drugs doet en niet onderzocht heeft dat je überhaupt geen uppers moet combineren. En dat voor zijn eerste keer. Heel naar voor 'm, zijn verslaving, tuurlijk. Daar ging het ook zeker niet om. Heb zelf verslavingen. Maar wat als die vriend een hartaanval had gehad? Er zijn zeker mensen dood gegaan in die staat. Dus het forum moet absoluut een veilige haven zijn, maar wel als hij niet zijn vrienden bijna de dood in jaagd.. Als hij was overleden had je deze jongen ook niet gerespecteerd ga ik van uit. Juist het laten schikken om dit soort dom gedrag is waarom het veiliger word rondom drugsgebruik. Hoe meer het bij hem binnenkomt.

Ik zou als ik hem was blij zijn dat iemand even hard tegen 'm is. Vandaar mijn reactie, maar sorry voor mijn woordkeuze. Ik schok er nogal van, en wou duidelijk zijn.

Over je eigen reactie op mijn reactie @ricorieks:

Tuurlijk ben je niet in je eentje als het aankomt op domme dingen doen waardoor meeste RCs nu verboden worden, maar dit zijn wel de gevalletjes waardoor mensen dood gaan en op de IC belanden. Zeker in deze tijd is dat extra dom omdat de zorg het al zo druk heeft. Daarnaast ben ik van mening dat je zeker je verantwoordelijkheid had moeten nemen en niet weg had moeten gaan. Je doet een drug die bekend staat hierom samen met een andere stimulant dan kan dit een bijwerking zijn. Dat had je moeten weten alvorens je zo'n middel neemt. Laat staan combineerd, en al helemaal zeker als je 't geeft aan een ander! Psychonautwiki.org is er niet voor niets.

Hij had duidelijk een psychose en had naast een gevaar voor jou zichzelf kunnen doden (al dan perongeluk of expres). Je had of het zelf onder controle moeten houden of zorg moeten inschakelen. Ze hebben middelen die in een keer zijn dopamine huishouding hadden kunnen verminderen.

Trouwens, de vraag "was het teveel?" baart me zorgen.. Het is een absurt hoge dosis. Van allebei. Sterker nog, je deed zowel oraal als nassaal. 1 + 1 = 2, toch?!

Je hebt je duidelijk niet ingelezen, en nu zeg je ook nog dat je het "pas begin dit jaar begonnen". Juiissttt dan doe je je onderzoek, toch?! Je begint net, dan is het eerste wat je doet een weegschaal kopen, en zorgen dat je een idee hebt wat je moet doen met je zakje waarop staat "not for human consumption"

Nu ik het terug lees denk ik steeds meer dat mijn opmerking wel meeviel. De woorden waren grof, maar het is levensgevaarlijk wat je doet. En ja een cocaine verslaving heeft natuurlijk invloed op welke dosissen jij al vanaf dag 1 doet. Maar je snapt toch dat alleen al de 200mg oraal al een hoge dosis is volgens alle sites voor iemand zonder tolerantie...

En je hebt in 1 ding gelijk, je RC combi gebruik moet je hier absoluut kunnen delen, zoals ik notabene ook doe. Maar levensgevaarlijk absurt gedrag staat daar helemaal los van.

Verder heel naar om te lezen dat het zo slecht gaat, ik hoop natuurlijk wel dat je snel kan worden geholpen. Ik hoop dat je begrijpt dat ik juist door dit te zeggen het beste met je voor heb, om dit te kunnen voorkomen.
Klik om te vergroten...
Dit is waarom ik drugsforum geweldig vind, ik heb @ricorieks ook een moederlijke draai om de oren gegeven, en gezegd, dit was een hele hele foute boel. Helaas was hij ook aardig wappie en kiezen is dan een moment opname , wat nu . Rico = ptss = wegwezen.
@Stonologie . Respect, mijn idee ook. Hulp krijgt ie niet omdat hij sociaal onveilig gedrag toont,
Dus die Coke weg ! Stap 1. Dit is een forum met gebruikers, zijn vast tips over stoppen of veilig gebruik .
daar wijs ik hem op. Ik ben wel streng geweest en eerlijk . Maar iemand trollen en zeggen door jou zo geen RC shops meer. Die jongen zit er door.. op zijn breekpunt , dus .dat helpt niet , wel : duidelijkheid geven over de domheid , en dan mischien iemand uit de groep die iets meer weet over coke en doordraaien.... hulp zat hier, en daar vroeg ie eigenlijk ook naar in alle vreselijke foute eerlijkheid.
Ik heb wel tips voor ptss doorbreken maar zijn verslavingen , meerdere , en geen hulp meer mogen zorgdienst maakt me schamen voor ons Nederland . Hulp komt vaak te laat,. Onnodig .
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#12
De hoeveelheid drugs/rc's en benzos die je hebt tot je genomen zijn inderdaad bizar.
Dat je jezelf hier niet over hebt ingelezen vind ik vreemd.
Ook dat je vrienden het zelfde geeft.

Ik weet verder niet wat je relatie is met die vriend en of die zonder jou ook gebruikt.

Daar in tegen met jou achtergrond en huidige problemen vind ik het wel knap dat je hier zo open over bent en nu inziet dat je heel fout bezig ben.

Laat de coke , 3mmc en andere stimulanten/serotonine slurpers heel lang links liggen.
Begin voor je lichaam en geest te zorgen.
Je zal je over een half jaar een stuk beter voelen.

Verder kan je hier een hoop informatie krijgen en hulp met betrekking tot je gebruik/verslavingen.

Je kan mij ook altijd pben.
Ben geen specialist maar kan wel een luisterend oor bieden net zoals velen hier bereid zijn.

Komop gozer, vanaf nu the only way is up!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#13
Krypt0nite zei:
Daar in tegen met jou achtergrond en huidige problemen vind ik het wel knap dat je hier zo open over bent en nu inziet dat je heel fout bezig ben.
Klik om te vergroten...
@ricorieks . Sla deze tips op .
Schrijf ze op. Ook die paar boze reacties ,
Lees dit soort berichten . Blijf in dit moment. En ga omhoog van nu .. stapje terug mag, even iets gebruiken ook , alles mag , jouw lijf
Maar dit het moment .
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Samantha1980 zei:
Hulp krijgt ie niet omdat hij sociaal onveilig gedrag toont,
Klik om te vergroten...
Ik moei me hier niet in dit topic want want dan heb ik wrs weer een ban.

Maar als dat zo is en hij echt bij arts of dokter die diagnose gekregen heeft, word dat een gedwongen opname in naam van de arts (hier in België).
Kan je familie of jezelf nog willen van niet , ze steken je weg vanaf de arts het papier tekend dat je een gevaar bent voor jezelf of een ander.

Dus hulp kan hij zeker krijgen :).
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Ik moei me hier niet in dit topic want want dan heb ik wrs weer een ban.

Maar als dat zo is en hij echt bij arts of dokter die diagnose gekregen heeft, word dat een gedwongen opname in naam van de arts (hier in België).
Kan je familie of jezelf nog willen van niet , ze steken je weg vanaf de arts het papier tekend dat je een gevaar bent voor jezelf of een ander.

Dus hulp kan hij zeker krijgen :).
Klik om te vergroten...
Heb je toevallig Tycho in de psychiatrie gezien....drama , jongen met 30 labels . Gaat puur over de zorg

dus voor mensen die ooit de eerst 🆘 riepen en niet goed zijn geholpen of half jaar later pas plek.
Daardoor gaan sommige mensen zelf medicatiegebruik toepassen , en drinken of drugs op straat scoren,

wat je zei over gedwongen , hij is volwassen 25 +
Maar misschien wel week afspraken bij VNN ofzo.

Krijg ik geen ban met mijn ervaringsdeskundig achtige tips.
ik heb nl die kant gezien en psychologen zijn vaak mensen die aan t verkeerde eind van de Tafel zitten , totaal niet inlevend en meedenkend, en lossen niets op. Medicatie als pleisters ... oorzaak blijft ( lees. 5 mensen gezien voor steun , 1 was geweldig , de tweede maar die ging met pensioen. Die had me eruit kunnen krijgen .
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
probeerde je te pben maar dat ging niet omdat je een soort blockade erop had
Klik om te vergroten...
Dan pb ik je wel effe :wink:.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."