#1
oeps lol...... slimme apotheker.... hopelijk geeft dat niet te erge problemenDat is wel echt teveel hoor.
oeps lol...... slimme apotheker.... hopelijk geeft dat niet te erge problemenDat is wel echt teveel hoor.
Probeer er eens een benzo bij te nemen.Maar toch... Toch voelde iets niet helemaal goed met A-PiHP. Kan nog niet mijn vinger erop leggen....beetje zenuwachtig of onrustig ofzo. Ergens zit er een addertje onder het gras![]()
clonazolam, magnesium en a-pihp lekker manProbeer er eens een benzo bij te nemen.
clonazolam, magnesium en a-pihp lekker man
Is meer voor de spierspanning in mijn nek die ik soms ervan krijg, en tot nu toe werkt het goed!ja, die magnesium doet het'em hรจ.. fuck you bruxism! ๐
Is meer voor de spierspanning in mijn nek die ik soms ervan krijg, en tot nu toe werkt het goed!
scheelt echt bergen op het moment, minder spanning en druk door het hele lichaam...Helpt een beetje tegen vasoconstrictie en het maakt je slaapkwaliteit iets beter.
Helpt een beetje tegen vasoconstrictie en het maakt je slaapkwaliteit iets beter.
scheelt echt bergen op het moment, minder spanning en druk door het hele lichaam...
volgens mij had ik twee tabletten van 250 mghoeveel nemen jullie?
Dat is wel echt teveel hoor.volgens mij had ik twee tabletten van 250 mg
Dat is wel echt teveel hoor.
Beetje diarree klachten misschien ๐๐oeps lol...... slimme apotheker.... hopelijk geeft dat niet te erge problemen
volgens mij had ik twee tabletten van 250 mg
Dat is wel echt teveel hoor.
Beetje diarree klachten misschien ๐๐
Ik heb ze van 400 en die breek ik doormidden. Is voldoende!oh ik heb hier sucrosomial magnesium capsules met 527 mg per stuk ?
Lol heb al drie keer ziek hard zitten kakken netBeetje diarree klachten misschien ๐๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."