Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDip of blijven hangen XTC

Dip of blijven hangen XTC

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AE82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als jou klachten erger worden, dan zeker naar de dokter gaan. En idd voor nu, rustig aan doen
M
MepstutteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, beste forumleden, ben nieuw hier.
Af en toe rook ik wel een jointje, maar heb onlangs in een maandje tijd 4x pillen gedaan xtc getest 200mg..
Iedere keer goed normaal klein dipje maar komt er bovenop.
Maar heb nu 5dagen geleden zeer dom gedaan met vrienden
Ik had namelijk in een half uur 1g mdma op in totaal, voelde me onwel, te strak, bang, pijn.. dag erop kon niet meer stappen.. ging wat over maar mn vrienden gingen wel goed wel groot ego tijdens maar ja..
nu blijf ik toch wat klachten voelen waar ok mij begin zorgen over te maken, hoofdpijn, warm koud, jeuk, druk aan mn sinussen, uit het niets weer klappertanden, ogen die wegdraaien, hoge vermoeidheid, een onprettig beetje bang gevoel. Als ik een sigaretje rook gaat het gelijk weer een ruis in mn hoofd... heb gepraat met een vriendin die bleef hangen en ze zei dat ik met het zelfde zit iemand weet wat ik eraan kan doen of id het puur nog de afkick?
Moet ik naar de dokter gaan?
Of wat kan ik eraan doen?
Alvast bedankt 🙏🏾
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
😱 1 gram. Ik was na 500mg over 2 dagen al een week een zombie. Ik zou de komende weken maar rustig aan doen als ik jou was.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
In 2021 zou je toch al moeten weten hoe je XTC/MDMA verstandig hoort te gebruiken?
Had je de MDMA handleiding even gelezen vooraf ging je deze grove fout niet gemaakt hebben. Elke week pillen en dan 1 gram MDMA. Dikke kans dat jou hersenen nooit meer dat euforische gevoel krijgen van X en dat er schade gemaakt is.

1st en vooral blijf je er beter lange tijd van weg, lees als minimum een jaar. Je hersenen hebben een dik herstel nodig.
De klachten die je hebt kunnen wel nog even aanhouden en als het fysieke wat beter word kan je nog steed een tijdje een mentale dip voelen.
Hou een vast dagelijks ritme aan, eet gezond, drink veel, beweeg genoeg maar zorg ook voor genoeg rust en slaap.
Als je jou binnen een aantal weken niet beter voelt of nu merkt dat de klachten extreem worden kan je beter ff langs de HA gaan.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou voor de zekerheid maar opzoek gaan naar nootropica om je serotonine receptoren te herstellen. Is niet heel veel over bekend maar het kan zeker geen kwaad.
Ik hoop dat je beseft dat neuronen de moeilijkste cellen zijn om te herstellen(daarom is eenmaal verlamd, vaak voor altijd verlamd), en dat je met misbruik van drugs de neuronen in je hersenen aan het verwoesten bent. En het woord misbruik is in jouw geval echt een understatement.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."