Ik had vanochtend een 2C-beetje genomen na de MDMA. Dan neem ik maar 12 milligram ofzo, en de visuele effecten van 2C-B zijn nog wat minder na M. Toch had ik best wel leuke visuals, ondanks de lage dosering en de voorafgaande inname
Bij 2C-B worden vooral kleuren heel erg versterkt. Op oppervlakten verschijnen redelijk grote, simpele en trage geometrische patronen die langzaam heen en weer bewegen.
Ik ken iemand die video's namaakt alsof je psychedelica op hebt. Hij heeft er ook eentje gemaakt van 2C-B, waar ik me wel redelijk in kan vinden:
KLIK HIER
Zo hard als op de video ging ik niet van 12 milligram. Maar als ik 25 mg had genomen dan had het er misschien wel zo uit gezien.
Nice! Kan me daar ook wel in vinden denk ik.
Ik moet zeggen dat ik ook al een tijdje geen normale 2C-B heb gedaan, de laatste ‘2C-B’ die ik in huis had bleek negatief te testen op 2C-B bij het testcentrum. :/ Wat er wel in zat was onduidelijk maar advies was: niet nemen. Potverdorie.
Wel toevallig gisteren/vannacht nog eens FLY gedaan, 20 mg. Het was weer heel mild, maar wat duurt dat spul absurd lang zeg! Rond 19.00 uur begonnen, om 5.00 uur ‘s nachts was ik nog redelijk aan het spacen. Leuk
![:)]()
tot de echte kern van trippen komt het niet, maar dat vind ik ook net de kracht van deze middelen, dat milde psychedelische laagje. Maar lang! Visueel weer erg weinig aan de hand, alleen wat verstoring, wat dat betreft is 2C-B toch echt (veel) visueler.
FLY is voor mij het mildste tripmiddel wat ik ooit heb uitgeprobeerd. Iemand die graag voor het eerst een psychedelische ervaring wil maar angstig is, zou ik dit aanraden. Er kan weinig echt fout gaan. Voor de serieuze psychedelicaliefhebbers met ander referentiekader kan ik me voorstellen dat het te veel te flauw is, hoewel ik dat flauwe zelf wel kan waarderen in die zin dat ik het niet echt inzet voor introspectie of ‘echt’ trippen maar gewoon voor een leuke touch aan mijn avond/nacht. Ik wil het ook nog eens uitproberen op een feestje.
Ik heb geconstateerd dat ik FLY een beetje de versie van 2C-B vind zoals ik 6-APB vind staan tot MDMA, minder uitgesproken, minder gedefinieerd (piek is bijvoorbeeld moeilijk te onderscheiden), maar het duurt wel drie keer zo lang. Ideaal voor een nachtje wegzakken in de bank, wat ouwehoeren over het leven en/of de grotere levensvragen en af en toe lekker wegzweven op de muziek. ^^