#1
Wie: alleen ik
Wat: salvia extract 40x (3 zakjes van 0,5gr)
Waar: thuis
Wanneer: gisteren 28 juni rond 23.00 uur.
Oke. Ik heb een aantal weken geleden truffels gebruikt: vergelekem met vandaag was dat prettig
drugsforum.nl
Ik was in de smartshop en de verkoopster (ze was zelf duidelijk helemaal stoned) vertelde me dat als ik 2 zakjes kocht ik 1 zakje gratis erbij kreeg. Zodoende 3x0,5gr gekocht.
Ik zoals altijd: weet niks af van gebrukkelijke doseringen en wat ik ervan kan verwachten. Via google er achter gekomen dat ik het in een pijpje kan roken. Zodoende heb ik ALLES (achteraf gezien niet de bedoeling, zeker niet voor de eerste ervaring) in het pijpje gezet en gerookt. Ik wist niet dat iets zo snel en hard kon inwerken.
Wanneer ik inhaleer neem ik meerdere kleine trekjes in 1x. Dit dus ook gedaan met salvia (4 trekjes ofzo). Ik hou het vast in mijn longen voor ik weet niet hoelang en vergeet zelfs dat ik moest uitademen.
Het voelt alsof ik gelanceerd wordt in een supertrampoline naar de maan. Alles wordt donker.
Opeens komt de grootste trauma in mijn leven van vroeger HEEL REALISTISCH terug. Het is geen herinnering meer, het is echt:
Ik voel mezelf weer een jaar of 9. In de verte zie ik mijn stiefvader langzaam naar mij toekomen met drie vrienden van hem die achter hem aanlopen. Opeens bevind ik me in mijn oude kamer op mijn bed. Het voelt heel raar, alsof ik in meerdere dimensies tegelijk ben in dezelfde kamer. Een beetje als in de film project x. Enfin, ze komen met bierflessen naar mij toe. Ik ruik (!) hun geur gewoon weer. Ik probeer weg te gaan maar merk dat het niet lukt. Ik denk dat ik alleen wegkan als ik heel hard mijn hoofd in mijn bed stop (matras drukken). Dit probeer ik de hele tkjd, ik sla mijn hoofd volgens mijn gedachten op mijn matras. In werkelijkheid sloeg ik mijn hoofd blijkbaar tegen de muur.
Niks helpt. Ze blijven mijn richting op komen. Iedereen is er weer. Mijn stiefvader schreeuwt dat ik niks ga bereiken op deze wereld en alles verpruts. Zijn vrienden die heel hard zitten te lachen. Die ene vriend die mij altijd fluisterde dat mijn stiefvader en de andere vrienden slecht waren en ik hem kon vertrouwen, terwijl hij ergere dingen deed met mij dan wat mijn stiefvader deed.
Het voelt alsof ik niks kan doen en niet kam bewegen. Ik kan alleen mijn ogen bewegen. Het vkelt alsof ik verder ben vastgebonden. Ik zie dat mijn vader en zijn vrienden elkaars riem losmaken en nog dichter bij mij komen. De rest kan ik niet opschrijven omdat ik er niet aan wil denken maar jullie snappen vast wat er gebeurde. Ik herbeleefde mijn trauma opnieuw.
De trip duurde enorm lang, geen 10 min ofzo.
Ik heb niet kunnen slapen, ben mijn huis niet uitgeweest en blijf aan deze ervaring denken. Ik heb nu pas de moed kunnnen verzamelen om dit report te delen. Het gaatxde gode kant op met me nu weer.
Wat: salvia extract 40x (3 zakjes van 0,5gr)
Waar: thuis
Wanneer: gisteren 28 juni rond 23.00 uur.
Oke. Ik heb een aantal weken geleden truffels gebruikt: vergelekem met vandaag was dat prettig
Truffels: nachtmerrie
Hoi, De enige drugs die ik tot nu toe heb gebruikt zijn xtc, wiet, hasj. Laatste x dat ik iets had gebruikt was maanden geleden. Met mijn stomme kop heb ik zonder onderzoek te doen naar de effecten, kans op een badtrip en setting 15 gram mexicana truffels gekocht. Ik wist alleen (door de...
drugsforum.nl
Ik was in de smartshop en de verkoopster (ze was zelf duidelijk helemaal stoned) vertelde me dat als ik 2 zakjes kocht ik 1 zakje gratis erbij kreeg. Zodoende 3x0,5gr gekocht.
Ik zoals altijd: weet niks af van gebrukkelijke doseringen en wat ik ervan kan verwachten. Via google er achter gekomen dat ik het in een pijpje kan roken. Zodoende heb ik ALLES (achteraf gezien niet de bedoeling, zeker niet voor de eerste ervaring) in het pijpje gezet en gerookt. Ik wist niet dat iets zo snel en hard kon inwerken.
Wanneer ik inhaleer neem ik meerdere kleine trekjes in 1x. Dit dus ook gedaan met salvia (4 trekjes ofzo). Ik hou het vast in mijn longen voor ik weet niet hoelang en vergeet zelfs dat ik moest uitademen.
Het voelt alsof ik gelanceerd wordt in een supertrampoline naar de maan. Alles wordt donker.
Opeens komt de grootste trauma in mijn leven van vroeger HEEL REALISTISCH terug. Het is geen herinnering meer, het is echt:
Ik voel mezelf weer een jaar of 9. In de verte zie ik mijn stiefvader langzaam naar mij toekomen met drie vrienden van hem die achter hem aanlopen. Opeens bevind ik me in mijn oude kamer op mijn bed. Het voelt heel raar, alsof ik in meerdere dimensies tegelijk ben in dezelfde kamer. Een beetje als in de film project x. Enfin, ze komen met bierflessen naar mij toe. Ik ruik (!) hun geur gewoon weer. Ik probeer weg te gaan maar merk dat het niet lukt. Ik denk dat ik alleen wegkan als ik heel hard mijn hoofd in mijn bed stop (matras drukken). Dit probeer ik de hele tkjd, ik sla mijn hoofd volgens mijn gedachten op mijn matras. In werkelijkheid sloeg ik mijn hoofd blijkbaar tegen de muur.
Niks helpt. Ze blijven mijn richting op komen. Iedereen is er weer. Mijn stiefvader schreeuwt dat ik niks ga bereiken op deze wereld en alles verpruts. Zijn vrienden die heel hard zitten te lachen. Die ene vriend die mij altijd fluisterde dat mijn stiefvader en de andere vrienden slecht waren en ik hem kon vertrouwen, terwijl hij ergere dingen deed met mij dan wat mijn stiefvader deed.
Het voelt alsof ik niks kan doen en niet kam bewegen. Ik kan alleen mijn ogen bewegen. Het vkelt alsof ik verder ben vastgebonden. Ik zie dat mijn vader en zijn vrienden elkaars riem losmaken en nog dichter bij mij komen. De rest kan ik niet opschrijven omdat ik er niet aan wil denken maar jullie snappen vast wat er gebeurde. Ik herbeleefde mijn trauma opnieuw.
De trip duurde enorm lang, geen 10 min ofzo.
Ik heb niet kunnen slapen, ben mijn huis niet uitgeweest en blijf aan deze ervaring denken. Ik heb nu pas de moed kunnnen verzamelen om dit report te delen. Het gaatxde gode kant op met me nu weer.