#1
Datum: 20 juni 2021
Wat: Truffels Mexicana 7,5 gram
We namen de truffels om 15.30 uur in thee met citroen, gember en kaneel.
Snel kreeg ik het koud en werd ik misselijk. Ook begonnen alle ledematen te tintelen net alsof ik een pre-workout had ingenomen.
Na ongeveer 45 minuten zag ik dat de planten in de tuin begonnen te ademen en zag ik letters (een soort graffiti zonder kleur) op de stoeptegels.
Mijn vriend stond op en keerde een doos om met water maar per ongeluk over zijn eigen voeten heen. Dat resulteerde in de slappe lach.
We besloten te gaan wandelen en het viel me op dat het gras erg groen was. Mijn vriend liep naast me en ik had het idee dat hij heel gek liep. Zwaaide met zijn armen en leek slungelig. Als ik rechtstreeks naar hem keek leek het minder. Hij deed mij denken aan Fred van Scooby Doo.
Eenmaal thuis aangekomen hadden we om het minste en geringste de slappe lach en konden niet meer stoppen met lachen. Mijn vriend lag op de grond en kwam niet meer bij van het lachen. Wat opvallend is is dat ik elk dingetje op de grond zie liggen en elk vlekje op de muur mij opvalt. Een soort hogere focus op kleine dingen.
Toen de trip wat minder werd zijn we boodschappen gaan doen op de fiets. Fietsen was heerlijk en voelde vrij. We hebben etenswaren gekocht voor op de barbecue en zijn gaan eten. Daarna heerlijk geslapen en ik voelde me de dag erop ook heel goed.
We vonden deze trip erg mild en leuk/ grappig. En willen dit zeker snel eens herhalen.
Datum: 27 juni 2021
Wat: Truffels Mexicana 7,5 gram
We namen de truffels om 17.30 uur in met thee, citroen en gember.
Wederom kreeg ik het koud en begonnen na ongeveer 45 minuten de tintelingen. De misselijkheid viel mee dit keer en ik zag in de tuin nog geen ademende planten. Wel vielen mij andere geluiden op dan normaal, bijvoorbeeld de auto’s op de snelweg die ik normaal niet hoor. Ook zag ik patronen op de muur van de lamp die ik normaal niet zie. Ik zie ook wederom elk dingetje dat op de vloer ligt en elk vlekje op de muur.
We besloten weer te gaan wandelen en halverwege de wandeling was het net of ik in de film Mary Poppins was belandt. Het viel me op hoe mooi de straten waren en ik besloot daar foto’s van te maken om te kijken of ik dat morgen nog zo mooi vond. Weer liep mijn vriend zo slungelig en ook had ik weer de associatie met Fred van Scooby Doo. Ik kreeg hier elke keer de slappe lach van en besloot het te filmen om te kijken of hij echt zo liep of dat ik het me zo in beeldde.
De straten begonnen op tekeningen te lijken, zo ontzettend mooi. Ik zei nog dat ons dit nooit eerder is opgevallen. Zelfs de auto’s zagen er mooi uit in de straten met alle kleurencombinaties.

We besloten naar huis te lopen en toen ik de tuin inliep was het net of ik een kamer inliep en ik kreeg een halve paniekaanval omdat het leek alsof ik in een bubbel zat. Ik besefte dat dit door de truffels kwam en wist mezelf gerust te stellen. Ik ben buiten op een stoel gaan zitten en zat naar de muur te kijken. Hierin zag ik patronen, gezichten en allerlei andere dingen. Dit was interessant maar ook beangstigend. Ik zal mijn oudste dochter haar gezicht in de stenen en het leek of ze was ontvoerd en/of pijn had. Ik kreeg een visioen over haar en werd er erg angstig over. Ik was bang dat dit een keer echt zou gaan gebeuren. Ik besefte mij ook dat dit wellicht een andere betekenis heeft of juist een angst is die ik al jaren heb en die nu naar boven kwam.
Ook zag ik in de stenen een soort ongeboren baby die werd platgedrukt (ik heb ooit een abortus gehad en moest daar meteen aan denken.)
Ik wist mijzelf te herpakken en de angst maakte plaats voor een boodschap van de angst die in mij zit.
Ik kreeg honger en ben binnen wat gaan eten en heb een kop thee gedronken. Ook was ik erg moe. De trip was nog zeker niet over maar ik besloot op bed te gaan liggen. Hier kwamen met mijn ogen dicht veel visioenen voorbij en verhalen. Ik kan me deze helaas niet meer herinneren. Ik ben snel in slaap gevallen en heb enorm diep geslapen.
Al met al een enorm andere trip dan de eerste keer. Ik weet ook nog dat ik ’s avonds tegen mijn vriend zei ik doe dit nooit meer. Maar ik ga zeker nog een keer doen en deze zal vast weer anders zijn.
Wat ik overigens bij beide trippen had was al snel na inname benauwdheid, hoesten en slijm.
Wat: Truffels Mexicana 7,5 gram
We namen de truffels om 15.30 uur in thee met citroen, gember en kaneel.
Snel kreeg ik het koud en werd ik misselijk. Ook begonnen alle ledematen te tintelen net alsof ik een pre-workout had ingenomen.
Na ongeveer 45 minuten zag ik dat de planten in de tuin begonnen te ademen en zag ik letters (een soort graffiti zonder kleur) op de stoeptegels.
Mijn vriend stond op en keerde een doos om met water maar per ongeluk over zijn eigen voeten heen. Dat resulteerde in de slappe lach.
We besloten te gaan wandelen en het viel me op dat het gras erg groen was. Mijn vriend liep naast me en ik had het idee dat hij heel gek liep. Zwaaide met zijn armen en leek slungelig. Als ik rechtstreeks naar hem keek leek het minder. Hij deed mij denken aan Fred van Scooby Doo.
Eenmaal thuis aangekomen hadden we om het minste en geringste de slappe lach en konden niet meer stoppen met lachen. Mijn vriend lag op de grond en kwam niet meer bij van het lachen. Wat opvallend is is dat ik elk dingetje op de grond zie liggen en elk vlekje op de muur mij opvalt. Een soort hogere focus op kleine dingen.
Toen de trip wat minder werd zijn we boodschappen gaan doen op de fiets. Fietsen was heerlijk en voelde vrij. We hebben etenswaren gekocht voor op de barbecue en zijn gaan eten. Daarna heerlijk geslapen en ik voelde me de dag erop ook heel goed.
We vonden deze trip erg mild en leuk/ grappig. En willen dit zeker snel eens herhalen.
Datum: 27 juni 2021
Wat: Truffels Mexicana 7,5 gram
We namen de truffels om 17.30 uur in met thee, citroen en gember.
Wederom kreeg ik het koud en begonnen na ongeveer 45 minuten de tintelingen. De misselijkheid viel mee dit keer en ik zag in de tuin nog geen ademende planten. Wel vielen mij andere geluiden op dan normaal, bijvoorbeeld de auto’s op de snelweg die ik normaal niet hoor. Ook zag ik patronen op de muur van de lamp die ik normaal niet zie. Ik zie ook wederom elk dingetje dat op de vloer ligt en elk vlekje op de muur.
We besloten weer te gaan wandelen en halverwege de wandeling was het net of ik in de film Mary Poppins was belandt. Het viel me op hoe mooi de straten waren en ik besloot daar foto’s van te maken om te kijken of ik dat morgen nog zo mooi vond. Weer liep mijn vriend zo slungelig en ook had ik weer de associatie met Fred van Scooby Doo. Ik kreeg hier elke keer de slappe lach van en besloot het te filmen om te kijken of hij echt zo liep of dat ik het me zo in beeldde.
De straten begonnen op tekeningen te lijken, zo ontzettend mooi. Ik zei nog dat ons dit nooit eerder is opgevallen. Zelfs de auto’s zagen er mooi uit in de straten met alle kleurencombinaties.

We besloten naar huis te lopen en toen ik de tuin inliep was het net of ik een kamer inliep en ik kreeg een halve paniekaanval omdat het leek alsof ik in een bubbel zat. Ik besefte dat dit door de truffels kwam en wist mezelf gerust te stellen. Ik ben buiten op een stoel gaan zitten en zat naar de muur te kijken. Hierin zag ik patronen, gezichten en allerlei andere dingen. Dit was interessant maar ook beangstigend. Ik zal mijn oudste dochter haar gezicht in de stenen en het leek of ze was ontvoerd en/of pijn had. Ik kreeg een visioen over haar en werd er erg angstig over. Ik was bang dat dit een keer echt zou gaan gebeuren. Ik besefte mij ook dat dit wellicht een andere betekenis heeft of juist een angst is die ik al jaren heb en die nu naar boven kwam.
Ook zag ik in de stenen een soort ongeboren baby die werd platgedrukt (ik heb ooit een abortus gehad en moest daar meteen aan denken.)
Ik wist mijzelf te herpakken en de angst maakte plaats voor een boodschap van de angst die in mij zit.
Ik kreeg honger en ben binnen wat gaan eten en heb een kop thee gedronken. Ook was ik erg moe. De trip was nog zeker niet over maar ik besloot op bed te gaan liggen. Hier kwamen met mijn ogen dicht veel visioenen voorbij en verhalen. Ik kan me deze helaas niet meer herinneren. Ik ben snel in slaap gevallen en heb enorm diep geslapen.
Al met al een enorm andere trip dan de eerste keer. Ik weet ook nog dat ik ’s avonds tegen mijn vriend zei ik doe dit nooit meer. Maar ik ga zeker nog een keer doen en deze zal vast weer anders zijn.
Wat ik overigens bij beide trippen had was al snel na inname benauwdheid, hoesten en slijm.