#1
Maandag 2 Augustus om 19:00, zou ik voor de eerste keer speed doen terwijl mijn maten 2cb gingen doen (wil nog even wachten op psychedelica), en nu hier lekker om half 2 begonnen om dit tripreport te schrijven wat ik nooit van mezelf zou verwachten...
Ik had eindelijk een dealer gevonden die speed verkocht, mijn oude vertrouwde dealer verkocht alleen speed in bulk waardoor ik letterlijk minimaal 1 kg speed kon halen , wat misschien een beetje teveel is voor een beginner ;p Van te voren ging ik nog met een vriend ijsjes, spekjes en banensnoepjes halen om zo de avond compleet te maken.
We kwamen om 18:45 aan en begonnen alles te orienteren, ik begon mijn pep af te wegen en besloot om te beginnen met 100mg die ik verdeelde tussen 2 lijnen zodat elk neusgat dat lekkere branderige gevoel kon ervaren waar ik veel over las op dit forum,
19:00 (T+0) Het was 19:00 uur en we begonnen. iedereen besloot 1.5 pil van 2cb in de vorm van een pokemon(plusle) te nemen terwijl ik lekker 10 minuten lang mijn neus zat op te halen want oh god dat branderige gevoel was inderdaad een stuk anders dan gedacht, we zetten een lekker techno nummertje op genaamd ''vieze asbak ameno'' om even in de sfeer te komen
19:15(T+15 minuten) Na 15 minuten kreeg ik hele koude klamme handjes en merkte dat ik een stuk rustiger werd maar dan ook echt rustig rustig, ben van mezelf altijd heel druk maar op dit moment was er gewoon een stilte in mijn hoofd , een stilte die ik nog nooit had gevoelt, ging toen even buiten zitten naast een andere vriend die het wat chiller vond om de comeup buiten uit te zitten en wat voelde het goed om zo lekker rustig in je hoofd te focussen op alles in de tuin inplaatsvan aan 10 dingen tegelijk denken,
20:00(T+1 uur) Na een uur was er niks verandert van de rust en besloot nog een lijn van 50 mg te doen en kijken hoe ik daarop reageerde , sommige vrienden waren er een beetje onzeker over omdat ze het te snel vonden, maar wilde maar niet in discussie gaan, want anders komen hun in een slechte vibe en dat moet je helemaal niet hebben op 2cb
20:30(T+1.5 uur) Op dit moment zou dat lijntje van een half uur geleden wel ingewerkt zijn maar voelde me nog steeds echt super kalm, we gingen lekker met zn alle buiten zitten en kregen echt de slappe lach om alles en het was gewoon super gezellig , zo gezellig dat de buren kwamen klagen dat we veelste hard waren , oeps. dus we gingen weer snel naar binnen
20:45(T+1.75 uur) Toen we weer allemaal knus binnen zaten, was ik eigenlijk wel benieuwd hoe het zou zijn als ik wat keta erbij probeer( ben zelf enorm fan van xtc met keta) , dus pakte heel stiekem mijn fiets sleutel en sloop naar de wc en deed een sleutelpunt mijn linkerneusgat in. Een vriend van me was me al voor de grap aan het beschuldigen dat ik aan het snuiven was op de wc en gelijk had ie.
21:00(T+2 uur) de keta kickde in en wat voelde dat goed! het voelde echt als een droom waardoor ik nog meer de slappe lach kreeg van alles, we besloten om samen new kids nitro te kijken voor de nostalgie, en omdat het gewoon een geweldige film is
ondertussen sloop ik nog een keer naar de wc om mijn neus te poederen
21:15(T+2.25 uur) Op dit moment was de combinatie van pep en keta zo goed ik werd heel euforish van maar nog steeds nog een heerlijke kalmte in mijn hoofd en gingen toen lekker New kids kijken
23:00(T+3 uur) ongeveer toen de film eindigde werkte de keta ook uit en ik kan je zeggen dit was de leukste keer new kids nitro kijken
iedereens 2cb was ook wel ongeveer uit de piek
23:30(T+3.5 uur) Rond deze tijd besloten we om weer lekker naar huis te gaan, ik gaf iedereen een goede knuffel en zei: deze avond ga ik nooit meer vergeten.
Ik sprong op de fiets met dezelfde vriend waarmee we ook die lekkere snoepjes hadden gehaald, waar ik niet van afkon blijven! dacht zelf dat ik 0 honger zou hebben door de speed maar man ik kon zo meedoen aan een eetwedstrijd
ik had het erover dat deze avond echt een doorbraak in mijn leven had gemaakt , eindelijk rust , eindelijk motivatie om iets aftemaken, iets wat ik nog nooit had gevoeld tot vandaag, had echt verwacht dat ik 6 uur lang zou stampen op techno nummers maar dat was dus helemaal niet zo!
Aankomende donderdag heb ik mijn eerste gesprek voor add/adhd medicatie en ga precies deze avond aan hem vertellen![:)]()
Slaaplekker xx KapiteinJonko
Ik had eindelijk een dealer gevonden die speed verkocht, mijn oude vertrouwde dealer verkocht alleen speed in bulk waardoor ik letterlijk minimaal 1 kg speed kon halen , wat misschien een beetje teveel is voor een beginner ;p Van te voren ging ik nog met een vriend ijsjes, spekjes en banensnoepjes halen om zo de avond compleet te maken.
We kwamen om 18:45 aan en begonnen alles te orienteren, ik begon mijn pep af te wegen en besloot om te beginnen met 100mg die ik verdeelde tussen 2 lijnen zodat elk neusgat dat lekkere branderige gevoel kon ervaren waar ik veel over las op dit forum,
19:00 (T+0) Het was 19:00 uur en we begonnen. iedereen besloot 1.5 pil van 2cb in de vorm van een pokemon(plusle) te nemen terwijl ik lekker 10 minuten lang mijn neus zat op te halen want oh god dat branderige gevoel was inderdaad een stuk anders dan gedacht, we zetten een lekker techno nummertje op genaamd ''vieze asbak ameno'' om even in de sfeer te komen
19:15(T+15 minuten) Na 15 minuten kreeg ik hele koude klamme handjes en merkte dat ik een stuk rustiger werd maar dan ook echt rustig rustig, ben van mezelf altijd heel druk maar op dit moment was er gewoon een stilte in mijn hoofd , een stilte die ik nog nooit had gevoelt, ging toen even buiten zitten naast een andere vriend die het wat chiller vond om de comeup buiten uit te zitten en wat voelde het goed om zo lekker rustig in je hoofd te focussen op alles in de tuin inplaatsvan aan 10 dingen tegelijk denken,
20:00(T+1 uur) Na een uur was er niks verandert van de rust en besloot nog een lijn van 50 mg te doen en kijken hoe ik daarop reageerde , sommige vrienden waren er een beetje onzeker over omdat ze het te snel vonden, maar wilde maar niet in discussie gaan, want anders komen hun in een slechte vibe en dat moet je helemaal niet hebben op 2cb
20:30(T+1.5 uur) Op dit moment zou dat lijntje van een half uur geleden wel ingewerkt zijn maar voelde me nog steeds echt super kalm, we gingen lekker met zn alle buiten zitten en kregen echt de slappe lach om alles en het was gewoon super gezellig , zo gezellig dat de buren kwamen klagen dat we veelste hard waren , oeps. dus we gingen weer snel naar binnen
20:45(T+1.75 uur) Toen we weer allemaal knus binnen zaten, was ik eigenlijk wel benieuwd hoe het zou zijn als ik wat keta erbij probeer( ben zelf enorm fan van xtc met keta) , dus pakte heel stiekem mijn fiets sleutel en sloop naar de wc en deed een sleutelpunt mijn linkerneusgat in. Een vriend van me was me al voor de grap aan het beschuldigen dat ik aan het snuiven was op de wc en gelijk had ie.
21:00(T+2 uur) de keta kickde in en wat voelde dat goed! het voelde echt als een droom waardoor ik nog meer de slappe lach kreeg van alles, we besloten om samen new kids nitro te kijken voor de nostalgie, en omdat het gewoon een geweldige film is
21:15(T+2.25 uur) Op dit moment was de combinatie van pep en keta zo goed ik werd heel euforish van maar nog steeds nog een heerlijke kalmte in mijn hoofd en gingen toen lekker New kids kijken
23:00(T+3 uur) ongeveer toen de film eindigde werkte de keta ook uit en ik kan je zeggen dit was de leukste keer new kids nitro kijken
23:30(T+3.5 uur) Rond deze tijd besloten we om weer lekker naar huis te gaan, ik gaf iedereen een goede knuffel en zei: deze avond ga ik nooit meer vergeten.
Ik sprong op de fiets met dezelfde vriend waarmee we ook die lekkere snoepjes hadden gehaald, waar ik niet van afkon blijven! dacht zelf dat ik 0 honger zou hebben door de speed maar man ik kon zo meedoen aan een eetwedstrijd
Aankomende donderdag heb ik mijn eerste gesprek voor add/adhd medicatie en ga precies deze avond aan hem vertellen
Slaaplekker xx KapiteinJonko