#1
Hoi allemaal !
De eerste keer dat mijn vriendin en ik in aanraking kwamen met drugs was zo 3 jaar geleden en wat het was we don’t know. Het werd verkocht als “zen liquid” bij de erotheek en volgends mij eigenlijk alleen bekend in het oosten van het land. Waren vrij prijzig maar het was zo geweldig. Als je het in nam (heel buisje 5ml). Smaakte naar cocos en was wat dikker dan water eigenlijk. Het duurde ongeveer 20 minuten dan kreeg je een warm gevoel en een beetje kriebels (je moest ook vaak naar de toilet in het begin je darmen begonnen vaak aardig te werken haha). Je werd er echt super g*eil van maar ook praterig, blij, gevoelig. Muziek klonk geweldig en roken Pff de 1 naar de ander. Wanneer je met je hand zwaaide zag je een soort van waas achter je hand aan zeg maar. Je stond niet echt straks maar de kaken trilde wel als je er op lette. Je weet alles wat je doet en wat er besproken word. Je doet wel meer dingen en zonder angst ook. Het werkte ongeveer 2-4 uur en je was daarna gewoon weer nuchter en de volgende dag geen kater, wel een beetje klamme handjes. Echt super spul was het altijd. Helaas konden we er niet meer aan komen maar mijn grootste vraag is eigenlijk wat zou het geweest kunnen zijn ? Wij hebben hierna xtc en mdma Etc gebruikt maar dit kwam er eigenlijk niet heel erg in de buurt vooral door de kater en toch meer dat wous gevoel en dat had je met zen liquid eigenlijk weer niet. Wij namen meestal een heel buisje en als wij bijnamen ongeveer 2-3 uur later weer een heel buisje. De grote vraag wat zou het zijn geweest , er zou zogenaamd kava in moeten hebben gezeten maar ik geloof de bijsluiters nooit echt.
De eerste keer dat mijn vriendin en ik in aanraking kwamen met drugs was zo 3 jaar geleden en wat het was we don’t know. Het werd verkocht als “zen liquid” bij de erotheek en volgends mij eigenlijk alleen bekend in het oosten van het land. Waren vrij prijzig maar het was zo geweldig. Als je het in nam (heel buisje 5ml). Smaakte naar cocos en was wat dikker dan water eigenlijk. Het duurde ongeveer 20 minuten dan kreeg je een warm gevoel en een beetje kriebels (je moest ook vaak naar de toilet in het begin je darmen begonnen vaak aardig te werken haha). Je werd er echt super g*eil van maar ook praterig, blij, gevoelig. Muziek klonk geweldig en roken Pff de 1 naar de ander. Wanneer je met je hand zwaaide zag je een soort van waas achter je hand aan zeg maar. Je stond niet echt straks maar de kaken trilde wel als je er op lette. Je weet alles wat je doet en wat er besproken word. Je doet wel meer dingen en zonder angst ook. Het werkte ongeveer 2-4 uur en je was daarna gewoon weer nuchter en de volgende dag geen kater, wel een beetje klamme handjes. Echt super spul was het altijd. Helaas konden we er niet meer aan komen maar mijn grootste vraag is eigenlijk wat zou het geweest kunnen zijn ? Wij hebben hierna xtc en mdma Etc gebruikt maar dit kwam er eigenlijk niet heel erg in de buurt vooral door de kater en toch meer dat wous gevoel en dat had je met zen liquid eigenlijk weer niet. Wij namen meestal een heel buisje en als wij bijnamen ongeveer 2-3 uur later weer een heel buisje. De grote vraag wat zou het zijn geweest , er zou zogenaamd kava in moeten hebben gezeten maar ik geloof de bijsluiters nooit echt.
