Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen “afrodisiac”

Een “afrodisiac”

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal !
De eerste keer dat mijn vriendin en ik in aanraking kwamen met drugs was zo 3 jaar geleden en wat het was we don’t know. Het werd verkocht als “zen liquid” bij de erotheek en volgends mij eigenlijk alleen bekend in het oosten van het land. Waren vrij prijzig maar het was zo geweldig. Als je het in nam (heel buisje 5ml). Smaakte naar cocos en was wat dikker dan water eigenlijk. Het duurde ongeveer 20 minuten dan kreeg je een warm gevoel en een beetje kriebels (je moest ook vaak naar de toilet in het begin je darmen begonnen vaak aardig te werken haha). Je werd er echt super g*eil van maar ook praterig, blij, gevoelig. Muziek klonk geweldig en roken Pff de 1 naar de ander. Wanneer je met je hand zwaaide zag je een soort van waas achter je hand aan zeg maar. Je stond niet echt straks maar de kaken trilde wel als je er op lette. Je weet alles wat je doet en wat er besproken word. Je doet wel meer dingen en zonder angst ook. Het werkte ongeveer 2-4 uur en je was daarna gewoon weer nuchter en de volgende dag geen kater, wel een beetje klamme handjes. Echt super spul was het altijd. Helaas konden we er niet meer aan komen maar mijn grootste vraag is eigenlijk wat zou het geweest kunnen zijn ? Wij hebben hierna xtc en mdma Etc gebruikt maar dit kwam er eigenlijk niet heel erg in de buurt vooral door de kater en toch meer dat wous gevoel en dat had je met zen liquid eigenlijk weer niet. Wij namen meestal een heel buisje en als wij bijnamen ongeveer 2-3 uur later weer een heel buisje. De grote vraag wat zou het zijn geweest , er zou zogenaamd kava in moeten hebben gezeten maar ik geloof de bijsluiters nooit echt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt wel ghb, 3mmc achtig heel raar
Nooit van gehoort zen liquid
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij was dat 3mmc. Dat werd vroeger gewoon in de sexshop verkocht namelijk in liquids.
K
Knuffel PandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Methylone?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Volgens mij was dat 3mmc. Dat werd vroeger gewoon in de sexshop verkocht namelijk in liquids.
Klik om te vergroten...
Ik heb inderdaad hetzelfde idee. Zeker als je de subjectieve effecten in ogenschouw neemt. ZĂł overduidelijk merkbare effecten krijg je eigenlijk alleen als er sprake is van een drug. In seksshops worden inderdaad regelmatig lustopwekkers verkocht waarin stiekem research chemicals zitten verstopt. Die drugs staan dan ook niet vermeld op het etiket (dus je had ook niet kunnen weten wat erin zat).

eenvandaag.avrotros.nl

Lustopwekkers met drugs vrij verkrijgbaar bij Nederlandse webwinkels

Bekende en minder bekende internetwinkels verkopen lustopwekkers met zogenaamde designerdrugs. Het gaat om de drug 3-MMC, wat lijkt op amfetamine. Dit blijkt...
eenvandaag.avrotros.nl eenvandaag.avrotros.nl

Ik wil nog wel even toevoegen dat in de lustopwekkers niet alleen 3-MMC zat, maar er zijn ook wel andere research chemicals aangetroffen in de lustopwekkers.

Het is alleen achteraf niet te doen om te zeggen welke drug het specifiek was. Je kunt natuurlijk wel een gok doen. Op basis van de subjectieve effecten (geil, praterig, blij, muziek klinkt beter) kun je toch wel aardig de goede richting op gokken dat het waarschijnlijk om een empathogeen ging. Maar zeker weten doe je het niet.
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Volgens mij was dat 3mmc. Dat werd vroeger gewoon in de sexshop verkocht namelijk in liquids.
Klik om te vergroten...
Nee het was geen 3mmc want dat heb ik later wel eens gehad ook in liquid gedaan en dat kwam eigenlijk niet in de buurt
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ik heb inderdaad hetzelfde idee. Zeker als je de subjectieve effecten in ogenschouw neemt. ZĂł overduidelijk merkbare effecten krijg je eigenlijk alleen als er sprake is van een drug. In seksshops worden inderdaad regelmatig lustopwekkers verkocht waarin stiekem research chemicals zitten verstopt. Die drugs staan dan ook niet vermeld op het etiket (dus je had ook niet kunnen weten wat erin zat).

eenvandaag.avrotros.nl

Lustopwekkers met drugs vrij verkrijgbaar bij Nederlandse webwinkels

Bekende en minder bekende internetwinkels verkopen lustopwekkers met zogenaamde designerdrugs. Het gaat om de drug 3-MMC, wat lijkt op amfetamine. Dit blijkt...
eenvandaag.avrotros.nl eenvandaag.avrotros.nl

Ik wil nog wel even toevoegen dat in de lustopwekkers niet alleen 3-MMC zat, maar er zijn ook wel andere research chemicals aangetroffen in de lustopwekkers.

Het is alleen achteraf niet te doen om te zeggen welke drug het specifiek was. Je kunt natuurlijk wel een gok doen. Op basis van de subjectieve effecten (geil, praterig, blij, muziek klinkt beter) kun je toch wel aardig de goede richting op gokken dat het waarschijnlijk om een empathogeen ging. Maar zeker weten doe je het niet.
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad heel moeilijk om erachter te komen, maar het zou geen 3mmc kunnen zijn denk ik want van dit spul kon je ook gewoon slapen
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knuffel Panda zei:
Methylone?
Klik om te vergroten...
Het zou inderdaad dit kunnen zijn alleen heb dit nooit geprobeerd dus weet ook niet echt of dit in de buurt komt of iets dergelijks
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
F3BDA1C9-5570-495A-84A4-D4684DEA7194.jpegZo zagen ze er uit
K
Knuffel PandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZenZoeker zei:
Het zou inderdaad dit kunnen zijn alleen heb dit nooit geprobeerd dus weet ook niet echt of dit in de buurt komt of iets dergelijks
Klik om te vergroten...
Heb t geprobeerd rond 2004/2005 en het komt er zeker in de buurt. Werd in de smartshop verkocht als luchtverfrisser toentertijd. Zat ook in zulke buisjes
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Knuffel Panda zei:
Heb t geprobeerd rond 2004/2005 en het komt er zeker in de buurt. Werd in de smartshop verkocht als luchtverfrisser toentertijd. Zat ook in zulke buisjes
Klik om te vergroten...
Maar moeilijk te krijgen volgends mij nu
Z
ZenZoekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Knuffel Panda zei:
Heb t geprobeerd rond 2004/2005 en het komt er zeker in de buurt. Werd in de smartshop verkocht als luchtverfrisser toentertijd. Zat ook in zulke buisjes
Klik om te vergroten...
Maar van de zen kon ik ook gewoon slapen na der tijd en als het was uitgewerkt bijvoorbeeld was het ook echt uitgewerkt en voelde je niets meer en was je gewoon weer nornaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."