Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Volgens mij was dat 3mmc. Dat werd vroeger gewoon in de sexshop verkocht namelijk in liquids. Klik om te vergroten... Nee het was geen 3mmc want dat heb ik later wel eens gehad ook in liquid gedaan en dat kwam eigenlijk niet in de buurt"
"Neo-Shulginist zei: Ik heb inderdaad hetzelfde idee. Zeker als je de subjectieve effecten in ogenschouw neemt. ZĂł overduidelijk merkbare effecten krijg je eigenlijk alleen als er sprake is van een drug. In seksshops worden inderdaad regelmatig lustopwekkers verkocht waarin stiekem research chemicals zitten verstopt. Die drugs staan dan ook niet vermeld op het etiket (dus je had ook niet kunnen weten wat erin zat). Lustopwekkers met drugs vrij verkrijgbaar bij Nederlandse webwinkels Bekende en minder bekende internetwinkels verkopen lustopwekkers met zogenaamde designerdrugs. Het gaat om de drug 3-MMC, wat lijkt op amfetamine. Dit blijkt... eenvandaag.avrotros.nl Ik wil nog wel even toevoegen dat in de lustopwekkers niet alleen 3-MMC zat, maar er zijn ook wel andere research chemicals aangetroffen in de lustopwekkers. Het is alleen achteraf niet te doen om te zeggen welke drug het specifiek was. Je kunt natuurlijk wel een gok doen. Op basis van de subjectieve effecten (geil, praterig, blij, muziek klinkt beter) kun je toch wel aardig de goede richting op gokken dat het waarschijnlijk om een empathogeen ging. Maar zeker weten doe je het niet. Klik om te vergroten... Het is inderdaad heel moeilijk om erachter te komen, maar het zou geen 3mmc kunnen zijn denk ik want van dit spul kon je ook gewoon slapen"
"Knuffel Panda zei: Methylone? Klik om te vergroten... Het zou inderdaad dit kunnen zijn alleen heb dit nooit geprobeerd dus weet ook niet echt of dit in de buurt komt of iets dergelijks"
"Zo zagen ze er uit"
"Knuffel Panda zei: Heb t geprobeerd rond 2004/2005 en het komt er zeker in de buurt. Werd in de smartshop verkocht als luchtverfrisser toentertijd. Zat ook in zulke buisjes Klik om te vergroten... Maar moeilijk te krijgen volgends mij nu"
"Knuffel Panda zei: Heb t geprobeerd rond 2004/2005 en het komt er zeker in de buurt. Werd in de smartshop verkocht als luchtverfrisser toentertijd. Zat ook in zulke buisjes Klik om te vergroten... Maar van de zen kon ik ook gewoon slapen na der tijd en als het was uitgewerkt bijvoorbeeld was het ook echt uitgewerkt en voelde je niets meer en was je gewoon weer nornaal"
"Hey mensen ! Wie kent er van die buisjes “zen liquid” Dit was echt top spul eerste klas. Roze van kleur en cocos smaak. Totaal geen kater , echt lekker vaag en je kon niks aan je zien. Als het was uitgewerkt had je nergens last van echt GE-WE-L-DIG !"
"wapboy zei: Lijkt haast wel 6apb liquid ....maar als je het niet weet..... Klik om te vergroten... Was altijd verkrijgbaar bij erotheek er is wel een linkje van een forum wat er zogenaamd in zou moeten zitten en ze hadden het ook naar een testlab gestuurd maar toen de tijd (2010) niet kunnen vinden wat er in zat. Hier is het linkje https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?/topic/5988-zen-in-zon-explosion-buisje/ Helaas veel nep in de verkoop laatste tijd en mijn vaste verkoper heeft het niet meer"
"Hoi allemaal ! De eerste keer dat mijn vriendin en ik in aanraking kwamen met drugs was zo 3 jaar geleden en wat het was we don’t know. Het werd verkocht als “zen liquid”. Waren vrij prijzig maar het was zo geweldig. Als je het in nam (heel buisje 5ml). Smaakte naar cocos en was wat dikker dan water eigenlijk. Het duurde ongeveer 20 minuten dan kreeg je een warm gevoel en een beetje kriebels (je moest ook vaak naar de toilet in het begin je darmen begonnen vaak aardig te werken haha). Je werd er echt super g*eil van maar ook praterig, blij, gevoelig. Muziek klonk geweldig en roken Pff de 1 naar de ander. Wanneer je met je hand zwaaide zag je een soort van waas achter je hand aan zeg maar. Je stond niet echt straks maar de kaken trilde wel als je er op lette. Je weet alles wat je doet en wat er besproken word. Je doet wel meer dingen en zonder angst ook. Het werkte ongeveer 2-4 uur en je was daarna gewoon weer nuchter en de volgende dag geen kater, wel een beetje klamme handjes. Echt super spul was het altijd. Helaas konden we er niet meer aan komen maar mijn grootste vraag is eigenlijk wat zou het geweest kunnen zijn ? Wij hebben hierna xtc en mdma Etc gebruikt maar dit kwam er eigenlijk niet heel erg in de buurt."
"Tijdloos zei: Geen idee , is ook bijna onmogelijk te achterhalen zen liquid nog nooit van gehoord. Met een snelle google search kwam ik deze site tegen. Misschien is dit wat het was: zen (in zo'n explosion buisje) - Uppers Page 1 of 2 - zen (in zo'n explosion buisje) - posted in Uppers: Deel 3 !of was het al weer deel 4 ?uit de smartshop :buisje met de naam "Zen"zou een afrodisiac moeten zijn.op de bijsluiters staat : coco nut oil, juice concentrate 21,50% , piper methysticum 5,6 % ,nutmeg , coco colour , molasses... www.dhpforum.nl Klik om te vergroten... Dit is ook letterlijk het enigste wat je kan vinden erover en is al redelijk oud inderdaad"